mirij Posted April 22 Author Share Posted April 22 (edited) Hele Adolfe měl byste se také pořádně opřít do Vodafonu a ne hledat náhradní řešení. A když mi budou volat někdy na to číslo z Vodafonu tak co jako? Navíc proč bych měl mít další výdaje a další starost s další SIM kartou (už jenom hlídat, abych ji po roce nezapomněl dobít). To je padlý na hlavu. Edited April 22 by mirij 1 Quote Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted April 22 Share Posted April 22 Každá společnost má nějak nastavená pravidla a zákazník s nimi buď souhlasí (a je zákazníkem), anebo nesouhlasí (ale pak zákazníkem nebude). Čekat nějakou individualizaci u nadnárodní firmy s počtem klientů v řádu statisíců prostě nejde, takže zbývá jenom řešení ve stylu "voják se stará, voják má". Pro mě osobně je těch 50 Kč ročně zcela marginální částka za to, že nebudu otravován nevyžádanými hovory a SMS, ale zároveň mám číslo, které mohu v pohodě používat pro registraci všude možně. A pokud jde o dobíjení, tak k tomu si stačí nastavit upozornění např. v mobilu v kalendáři s ročním opakováním, to je triviální věc :) 2 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirij Posted April 22 Author Share Posted April 22 Jenomže, Adolfe, tak by to prostě nemělo být. Možná pro Vás je to marginální částka. Možná pro Vás je to triviální věc. Ale ne pro mě. Tak zkuste být více empatický a cítit to trochu jinak. Mrzí mě na Vás, že vlastně moji snahu zde oslabujete místo toho, abyste ten tlak podpořil tak se radši "zohnete" pod pravidly společnosti. Quote Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted April 22 Share Posted April 22 Tvrdit, že by něco nějak nemělo být jenom proto, že se to zrovna nehodí do krámu, je samozřejmě nesmysl (spousta lidí třeba zase ty SMS od operátora uvítá). A jak jsem už psal, tak nelze čekat individualizaci u velkých firem - změna se ti v tomto směru nepovede nejenom u VF, ale ani u O2, T-Mobile, ČEZ, EON a dalších obdobných subjektů a je ztrátou času se o to pokoušet (ovšem to je pochopitelně tvoje věc, když ti místo padesátikačky ročně, resp. nastavení tichých SMS, stojí zato bojovat s větrnými mlýny...). Mimochodem mně ty SMS také nevadí, protože je mám jako tiché a prakticky je neregistruji - to jenom na vysvětlení, proč se údajně "zohnu". 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirij Posted April 22 Author Share Posted April 22 Jo stojí mi to za to bojovat s těmito, jak Vy píšete, "větrnými mlýny" tak jako Vám tady stojí za to bojovat se mnou (přesvědčovat mě). Četl jste vůbec pozorně toto diskuzní vlákno od začátku?? Nepsal jsem "zcela je vypnout pro všechny", ale udělat to konfigurovatelně. A zkuste se naučit netykat cizím lidem, není to slušné. Quote Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted April 22 Share Posted April 22 Na diskusních fórech je normální že si lidé týkají, Takže tohle bych nepovažoval za urážku. Jinak ta volba vypnout informační sms v Můj Vodafone sice je, ale je napevno nastavená a nelze ji měnit, já bych třeba uvítal kdyby tam byla možnost aspoň vybrat si mezi sms a emailem,, protože od UPC mě každý měsíc chodili dva emaily ohledně vyúčtování a s tím já třeba nemám problém ale pokud mě budou každý měsíc pípat dvě prakticky zbytečné smsky když platím přes SIPO, tak už je to trochu otravné. 5 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted April 22 Share Posted April 22 @mirij Napíši ti už potřetí a naposledy - u velkých firem s počtem klientů v řádu statisíců se individualizace nevede. Aneb jak pravil klasik: „Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.“ 2 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirij Posted April 22 Author Share Posted April 22 Co si vlastně Adolfe o sobě myslíte? Myslíte si, že sklapnu podpadky a napíšu "ano, Adolfe, máte pravdu už se tom nebudu přít". Jakým právem se mi tady snažíte vnucovat svoje vidění světa (opakovaně)? Jste zaměstnancem Vodafonu? O co Vám vlastně jde? Co bude teď? Budete to opakovat napotřetí? Nebo chcete mít za každou cenu poslední slovo? Quote Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
petrmet Posted April 22 Share Posted April 22 Taky bych přivítal, kdybych tyto obtěžující SMS mohl vypnout. K tomu, kdo je zákazník, kdo pán a podobně se vyjadřovat nebudu, zbytečně bych provokoval některé uživatele a to nemám zapotřebí, je dost jiných nepříjemností. Z příspěvků lidí od Vodafone je mi smutno. 2 Quote Internet 300 - TV Start Wifi Modem Compal Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted April 22 Share Posted April 22 @mirij Pak ti přeji hodně štěstí ve tvém boji, protože komu není rady, tomu není pomoci. A rozhodně nikomu nic nevnucuji, pouze sděluji svůj názor, že je jakákoliv snaha v tomto ohledu marná. Když si ale myslíš opak, tak je to tvoje věc a čas ukáže, kdo měl pravdu :) 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.