Odesláno 22. dubna 2022 3 roky Autor Adolfe, tohle ale není vůbec o tom "komu není rady, tomu není pomoci". Ani to není o tom "čas ukáže kdo měl pravdu". Ale to Vy asi nikdy nepochopíte. Chtěl jste pomoci, ano, ale já Vaše řešení nepřijal (a to je moje věc) a Vám to prostě nějak osobně stále vadí. Já tady vedu spor mezi mnou a Vodafonem, ne mezi mnou a Vámi. Je to spor úplně mimo Vás, Vás se netýká, Vám ty SMSky zůstanou. Takže pokud chcete POUZE pomáhat a nikoho v diskuzi zraňovat tak už byste sem nijak netaktně neměl psát. Vy jste spokojený uživatel tak jím zůstaňte a nenuťte nikomu svá řešení věcí, své názory. Je mi lhostejné jakou Vy máte svoji pravdu - naprosto, o to tady vůbec nejde, nechte si ji. Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha
Odesláno 26. dubna 2022 3 roky A nejde smazat telefonní kontakt z profilu uživatele? Pak by Vodafone tyto sms neměl kam posílat. Přece není povinnost míti mobilní telefon, tak by to číslo mělo jít smazat. Horší to bude u uživatelů co mají u Vodafone ještě i sim kartu, tam číslo jen tak zatajit nepůjde Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 4. května 2022 3 roky Centrum péče @Ivo2003 Toto není dobré řešení. Povinnost uvést mobilní kontaktní číslo vyplývá ze Všeobecných podmínek, vysvětlujeme to na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/kontaktni-osoba-kontaktni-cislo/. Hlavně jde ale o to, že pokud nám neuvedete aktuální kontaktní číslo, může to pak v budoucnu způsobit potíže když třeba zapomenete své heslo (nedorazí vám po ověření nové), nedostanete důležitou zprávu o změně podmínek, plánované změně či výpadku, upozornění na zapomenutou platbu atp. Pokud někomu vadí "pípnutí na mobilu", dá se u většiny nastavit ztlumení konverzace s konkrétním kontaktem a zpráva pak neruší... Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 4. května 2022 3 roky @mirijdobrý den jak píše @Adolf.Shitleropravdu toto není možné kvůli individuálním klientům, pracuji v oboru telekomunikací sice u jiného operátora, ale vím jako nynější zaměstnanec TELCO a předchozí zaměstnanec společnosti Vodafone že toto určitě neudělají, a nemá cenu se o to snažit. Jinak tyto SMS mají všichni operátoři stejné , nějak Vás nenutím, byste souhlasil s mým názorem, jen to říkám jako zaměstnanec Telco oboru a zároveň jako zákazník Premium+, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 5. května 2022 3 roky S výrazem " tyto SMS mají všichni operátoři stejné " nemohu souhlasit. Pokud platím inkasem nebo SIPO, tak mě tyto zprávy k ničemu nejsou a např. od O2 jsem nikdy takové upozornění nedostal. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 11. května 2022 3 roky Tak teď jsem koukal na služby v Muj Vodafone a je tam sekce "Informační SMS" kdy bz to mělo jít vypnout, tak komu to vadí může to zkusit. Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Praha 10
Odesláno 11. května 2022 3 roky Ano ale je tam uvedeno že to vypnout nelze, jinak já tedy telefonní číslo od Vodafone nemám a po migraci mě zatím žádná sms s vyúčtováním nepřišla pouze maily. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 11. května 2022 3 roky Nemám mobil od Vodafonu a SMS o vyúčtování chodí. Emaily chodí taky, tam navíc informace o zaplacení. 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina
Odesláno 11. května 2022 3 roky před 2 hodinami, tomus napsal: Ano ale je tam uvedeno že to vypnout nelze, jinak já tedy telefonní číslo od Vodafone nemám a po migraci mě zatím žádná sms s vyúčtováním nepřišla pouze maily. Sorry, já to nedočetl celé 😞 Jsem blb Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Praha 10
Odesláno 18. července 2022 2 roky Autor V 4. 5. 2022 v 10:26, kautskym napsal: tyto SMS mají všichni operátoři stejné Tak např. T-Mobile: tam tyto SMS-sky jsou také ale, světe div se, lze je vypnout. Buď v Můj T-Moble->Vyúčtování > Notifikace k vyúčtování a v této sekci lze ty SMS-sky vypnout. Nebo přes hlasový automat: V 4. 5. 2022 v 10:09, Ondra - Vodafone napsal: Pokud někomu vadí "pípnutí na mobilu", dá se u většiny nastavit ztlumení konverzace s konkrétním kontaktem a zpráva pak neruší... Nechci je mít vůbec ani v přijaté poště kdy tam svítí nepřečtená příchozí zpráva (a nutí mne to otevřít ji a číst). Aby to vůbec nijak nepoutalo mou pozornost. Chápete?? Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.