mirij Odesláno 22. dubna 2022 Autor Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 Adolfe, tohle ale není vůbec o tom "komu není rady, tomu není pomoci". Ani to není o tom "čas ukáže kdo měl pravdu". Ale to Vy asi nikdy nepochopíte. Chtěl jste pomoci, ano, ale já Vaše řešení nepřijal (a to je moje věc) a Vám to prostě nějak osobně stále vadí. Já tady vedu spor mezi mnou a Vodafonem, ne mezi mnou a Vámi. Je to spor úplně mimo Vás, Vás se netýká, Vám ty SMSky zůstanou. Takže pokud chcete POUZE pomáhat a nikoho v diskuzi zraňovat tak už byste sem nijak netaktně neměl psát. Vy jste spokojený uživatel tak jím zůstaňte a nenuťte nikomu svá řešení věcí, své názory. Je mi lhostejné jakou Vy máte svoji pravdu - naprosto, o to tady vůbec nejde, nechte si ji. 1 Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 26. dubna 2022 Sdílet Odesláno 26. dubna 2022 A nejde smazat telefonní kontakt z profilu uživatele? Pak by Vodafone tyto sms neměl kam posílat. Přece není povinnost míti mobilní telefon, tak by to číslo mělo jít smazat. Horší to bude u uživatelů co mají u Vodafone ještě i sim kartu, tam číslo jen tak zatajit nepůjde Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 4. května 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 4. května 2022 @Ivo2003 Toto není dobré řešení. Povinnost uvést mobilní kontaktní číslo vyplývá ze Všeobecných podmínek, vysvětlujeme to na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/kontaktni-osoba-kontaktni-cislo/. Hlavně jde ale o to, že pokud nám neuvedete aktuální kontaktní číslo, může to pak v budoucnu způsobit potíže když třeba zapomenete své heslo (nedorazí vám po ověření nové), nedostanete důležitou zprávu o změně podmínek, plánované změně či výpadku, upozornění na zapomenutou platbu atp. Pokud někomu vadí "pípnutí na mobilu", dá se u většiny nastavit ztlumení konverzace s konkrétním kontaktem a zpráva pak neruší... 2 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 4. května 2022 Sdílet Odesláno 4. května 2022 @mirijdobrý den jak píše @Adolf.Shitleropravdu toto není možné kvůli individuálním klientům, pracuji v oboru telekomunikací sice u jiného operátora, ale vím jako nynější zaměstnanec TELCO a předchozí zaměstnanec společnosti Vodafone že toto určitě neudělají, a nemá cenu se o to snažit. Jinak tyto SMS mají všichni operátoři stejné , nějak Vás nenutím, byste souhlasil s mým názorem, jen to říkám jako zaměstnanec Telco oboru a zároveň jako zákazník 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrmet Odesláno 5. května 2022 Sdílet Odesláno 5. května 2022 S výrazem " tyto SMS mají všichni operátoři stejné " nemohu souhlasit. Pokud platím inkasem nebo SIPO, tak mě tyto zprávy k ničemu nejsou a např. od O2 jsem nikdy takové upozornění nedostal. 2 Citovat Internet 300 - TV Start Wifi Modem Compal Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sparrow Odesláno 11. května 2022 Sdílet Odesláno 11. května 2022 Tak teď jsem koukal na služby v Muj Vodafone a je tam sekce "Informační SMS" kdy bz to mělo jít vypnout, tak komu to vadí může to zkusit. Citovat Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 11. května 2022 Sdílet Odesláno 11. května 2022 Ano ale je tam uvedeno že to vypnout nelze, jinak já tedy telefonní číslo od Vodafone nemám a po migraci mě zatím žádná sms s vyúčtováním nepřišla pouze maily. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny Odesláno 11. května 2022 Sdílet Odesláno 11. května 2022 Nemám mobil od Vodafonu a SMS o vyúčtování chodí. Emaily chodí taky, tam navíc informace o zaplacení. Citovat 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sparrow Odesláno 11. května 2022 Sdílet Odesláno 11. května 2022 před 2 hodinami, tomus napsal: Ano ale je tam uvedeno že to vypnout nelze, jinak já tedy telefonní číslo od Vodafone nemám a po migraci mě zatím žádná sms s vyúčtováním nepřišla pouze maily. Sorry, já to nedočetl celé 😞 Jsem blb Citovat Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirij Odesláno 18. července 2022 Autor Sdílet Odesláno 18. července 2022 V 4. 5. 2022 v 10:26, kautskym napsal: tyto SMS mají všichni operátoři stejné Tak např. T-Mobile: tam tyto SMS-sky jsou také ale, světe div se, lze je vypnout. Buď v Můj T-Moble->Vyúčtování > Notifikace k vyúčtování a v této sekci lze ty SMS-sky vypnout. Nebo přes hlasový automat: V 4. 5. 2022 v 10:09, Ondra - Vodafone napsal: Pokud někomu vadí "pípnutí na mobilu", dá se u většiny nastavit ztlumení konverzace s konkrétním kontaktem a zpráva pak neruší... Nechci je mít vůbec ani v přijaté poště kdy tam svítí nepřečtená příchozí zpráva (a nutí mne to otevřít ji a číst). Aby to vůbec nijak nepoutalo mou pozornost. Chápete?? Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.