Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, v poslední době se mi dost často stává, že nahraný obsah nepřehraji napoprvé. Po stisknutí Přehrát nahrávku, se dlouho nic nestane a poté na černé obrazovce vyskočí hláška "Nelze se připojit k serveru nebo došlo ke ztrátě připojení". Když skočím zpět do TV a poté opět zpět do nahraných pořadů, pak se už přehrávání spustí. Nemáte někdo také takový problém? 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Běžná hláška, jedna z mnoha. Na mě dělá bu bu bu každou chvíli. A to můžeš být rád, jestli na tebe vyskakuje jenom tahle. Budeš si muset buď zvyknout, nebo si vyléčit nervy u konkurence.

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

Ano, mám tento stejný problém.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Litomyšl
Odesláno

Jo, to jsem tu také někde nedávno popisoval, jak jsme se chtěli dívat na nahrané Párply - a prdlajs...

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, pokud se objevují takové potíže a nepomáhá restart zařízení (nebo případně přeinstalování aplikace, pokud by se jednalo o ní), neváhejte nám napsat konkrétní příklady přes https://tam.je/forum/, abychom to mohli detailně prověřit. Případně ohledně toho můžete volat na číslo 800 77 77 31. Díky za spolupráci 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

I ja mam stejny problem a pritom drive to vubec nedelalo.Je to cim dal vice nespolehlive.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Vodafone TV, HD DVR Mediabox, HD mediabox.
  • Ústí nad Labem
Odesláno

U některý nahrávek mi píše to samé. Nelze se připojit k serveru nebo došlo ke ztrátě připojení. 

Odesláno

Taky potvrzuji objevování se této hlášky.

  • Super
  • -
  • Family
  • Compal CH7465
  • Praha Letňany
Odesláno

Naprosto běžná záležitost. @Martin - Vodafone navíc reklamována a samozřejmě nevyřešena...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
  • Centrum péče

@tramin Pěkný den, jde o to, že takhle obecně to nemám možnost nechat prověřit, proto bych potřeboval vše detailně popsat do toho formuláře přes  https://tam.je/forum/. Pak vám k tomu budeme moct napsat víc informací 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.