Jump to content

Featured Replies

Posted

Zdravím, v poslední době se mi dost často stává, že nahraný obsah nepřehraji napoprvé. Po stisknutí Přehrát nahrávku, se dlouho nic nestane a poté na černé obrazovce vyskočí hláška "Nelze se připojit k serveru nebo došlo ke ztrátě připojení". Když skočím zpět do TV a poté opět zpět do nahraných pořadů, pak se už přehrávání spustí. Nemáte někdo také takový problém? 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice

Běžná hláška, jedna z mnoha. Na mě dělá bu bu bu každou chvíli. A to můžeš být rád, jestli na tebe vyskakuje jenom tahle. Budeš si muset buď zvyknout, nebo si vyléčit nervy u konkurence.

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina

Ano, mám tento stejný problém.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Litomyšl

Jo, to jsem tu také někde nedávno popisoval, jak jsme se chtěli dívat na nahrané Párply - a prdlajs...

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
  • Care Centre

Dobrý den, pokud se objevují takové potíže a nepomáhá restart zařízení (nebo případně přeinstalování aplikace, pokud by se jednalo o ní), neváhejte nám napsat konkrétní příklady přes https://tam.je/forum/, abychom to mohli detailně prověřit. Případně ohledně toho můžete volat na číslo 800 77 77 31. Díky za spolupráci 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

I ja mam stejny problem a pritom drive to vubec nedelalo.Je to cim dal vice nespolehlive.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Vodafone TV, HD DVR Mediabox, HD mediabox.
  • Ústí nad Labem

U některý nahrávek mi píše to samé. Nelze se připojit k serveru nebo došlo ke ztrátě připojení. 

Taky potvrzuji objevování se této hlášky.

  • Super
  • -
  • Family
  • Compal CH7465
  • Praha Letňany

Naprosto běžná záležitost. @Martin - Vodafone navíc reklamována a samozřejmě nevyřešena...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
  • Care Centre

@tramin Pěkný den, jde o to, že takhle obecně to nemám možnost nechat prověřit, proto bych potřeboval vše detailně popsat do toho formuláře přes  https://tam.je/forum/. Pak vám k tomu budeme moct napsat víc informací 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community