Jump to content

Yarda_cz

User
  • Joined

  • Last visited

  1. Vodafone TV , TV balíček ALLinONE
  2. BBC a péčko, moc děkuji 🤭😂
  3. To jsem ale bohužel nikde oficiálně neviděl, že místo končícího Voya bude Prima+,
  4. Já teda Prima+ nemám.
  5. Na té stránce si vyberu základní VTV+ a dále si vyberu rozšíření nějakým balíčkem. (HBOMAX, NG, Prima+) tam pak naskakují podle zvoleného balíčku, a toto mi vyskočí u ALLinONE, v ceně.
  6. Není to trochu zavádějící? Na webu bych ze screenshotu pochopil, že je v balíčku.
  7. Zdravím, my co máme ALLinONE tedy budeme mít místo Voyo, Prima+?
  8. Yarda_cz replied to Pavel71's post in a topic in Vodafone TV
    2x se mi již "podařilo", že jsem krabici musel odpojit, když se při přetáčení pořadu, úplně zasekla. Ale jinak se mi zdá, celkově "obratnější".
  9. Yarda_cz replied to Pavel71's post in a topic in Vodafone TV
    Zdravím, dnes po spuštění TV boxu najednou jinak graficky provedené menu. Proběhla nějaká větší aktualizace? Výběr na obrazovce je vždy bílý, grafika neprůhledná. Jinak jsem žádné změny nezpozoroval.
  10. Yarda_cz replied to Marek-26's post in a topic in Vodafone TV
    Zdravím, nesetkáváte se někdo prosím s chybou, kdy se nahrané nebo právě nahrávané pořady nezobrazují v nahrávkách? Po vypnutí /zapnutí STB žádná změna, teprve po vytažení ze zásuvky pomůže. Díky
  11. Yarda_cz replied to Medvěd's post in a topic in Vodafone internet
    Tak Compal taky bliká, ovšem vzadu 😄
  12. Zdravím, takže po nějakých testech mám domluvenu výměnu STB. Na serveru chyba není, to by mi ty nahrávky nešly ani na mobilní aplikaci, nebo v prohlížeči. Na lince přiznali, že mají už více hlášení těchto problémů, ale mě se to tedy netýká. Jinak kdyby si někdo chtěl nechat prodloužit nahrávky, stačí reset STB. Koukám, že i u těch nahrávek, které měly pár dní do konce, mám nyní 3 měsíce 🙂
  13. Yarda_cz replied to tomus's post in a topic in Vodafone TV
    Zdravím, dnes mi již po několikáté po spuštění aplikace na mobilu ( Mi Note 10 Lite 8/128) nenačte aktuální datum a čas. V TV programu mám nyní třeba minulý víkend a čas taky nesouhlasí. Ukončení/restart nepomáhá. Samozřejmě nelze nic přehrát, když je to přes týden staré.
  14. Opět dva týdny pryč, a nic, žádná odpověď, žádná náprava. Potvrzení o přijetí zprávy č.1206934. Už mě to vaše přehrávání na "prémiovém" boxu vážně leze krkem. Světový operátor, ale působíte hůř, jak lokální poskytovatel z Horní-Dolní. UPC mělo své chyby, ale vy zatím "vyhráváte". Takže prosím, dejte zpětnou vazbu, zda u vás někdo dotaz zaregistroval, nebo ho dokonce začal řešit. Děkuji
  15. U zpětného zhlédnutí a videotéky teď OK. Ale např. teď se mi nahrává klasika neděle dopoledne (Archiv CT24, Filmový týdeník, Toulavá kamera, Objektiv, Prima Svět, Prima Česko) a v nahrávkách nemám nic. Přitom v EPG vidím, že jsou nahrávány. Minulý týden to samé, a myslím že teprve po restartu tam nahrávky byly. Zkusím se na to odpoledne zaměřit a sledovat. Tak po restartu se najednou nahrávky objeví.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community