Jump to content

Yarda_cz

User
  • Posts

    132
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Yarda_cz last won the day on January 16

Yarda_cz had the most liked content!

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Kabel 300 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    Premium VTV Box
  • Place of subscription of Vodafone services
    Pardubice
  • Speedtest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Yarda_cz's Achievements

Level 6

Level 6 (6/14)

  • Reacting Well
  • Dedicated
  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

1

Reputation

  1. Zdravím, takže po nějakých testech mám domluvenu výměnu STB. Na serveru chyba není, to by mi ty nahrávky nešly ani na mobilní aplikaci, nebo v prohlížeči. Na lince přiznali, že mají už více hlášení těchto problémů, ale mě se to tedy netýká. Jinak kdyby si někdo chtěl nechat prodloužit nahrávky, stačí reset STB. Koukám, že i u těch nahrávek, které měly pár dní do konce, mám nyní 3 měsíce 🙂
  2. Zdravím, dnes mi již po několikáté po spuštění aplikace na mobilu ( Mi Note 10 Lite 8/128) nenačte aktuální datum a čas. V TV programu mám nyní třeba minulý víkend a čas taky nesouhlasí. Ukončení/restart nepomáhá. Samozřejmě nelze nic přehrát, když je to přes týden staré.
  3. Opět dva týdny pryč, a nic, žádná odpověď, žádná náprava. Potvrzení o přijetí zprávy č.1206934. Už mě to vaše přehrávání na "prémiovém" boxu vážně leze krkem. Světový operátor, ale působíte hůř, jak lokální poskytovatel z Horní-Dolní. UPC mělo své chyby, ale vy zatím "vyhráváte". Takže prosím, dejte zpětnou vazbu, zda u vás někdo dotaz zaregistroval, nebo ho dokonce začal řešit. Děkuji
  4. U zpětného zhlédnutí a videotéky teď OK. Ale např. teď se mi nahrává klasika neděle dopoledne (Archiv CT24, Filmový týdeník, Toulavá kamera, Objektiv, Prima Svět, Prima Česko) a v nahrávkách nemám nic. Přitom v EPG vidím, že jsou nahrávány. Minulý týden to samé, a myslím že teprve po restartu tam nahrávky byly. Zkusím se na to odpoledne zaměřit a sledovat. Tak po restartu se najednou nahrávky objeví.
  5. Zdravím, dávno odesláno a 14 dní nic? Dělá to už u každé mé nahrávky. Je to dost otravné, už něco víte? Oprava?
  6. Zdravím, v poslední době se mi dost často stává, že nahraný obsah nepřehraji napoprvé. Po stisknutí Přehrát nahrávku, se dlouho nic nestane a poté na černé obrazovce vyskočí hláška "Nelze se připojit k serveru nebo došlo ke ztrátě připojení". Když skočím zpět do TV a poté opět zpět do nahraných pořadů, pak se už přehrávání spustí. Nemáte někdo také takový problém?
  7. Tak problém stále přetrvává. Karlovina
  8. Měl jsem ten samý problém dva dny zpátky. Od dneška to už vypadá ok.
  9. Umí jen papírově. Ani po poslední aktualizaci nefunguje. Alespoň na mé Tv. Nebo to někomu funguje?
  10. Tak moje prosba s modrým tlačítkem byla vyslyšena 😄 To vypínání-zapínání ale stále nefunguje. A ještě jsem si všiml, že rozdíl mezi režimem nízké a vysoké úspory není žádný. Jak v době zapnutí boxu, tak jeho spotřeby. Nejspíš ho nebudu ani vypínat. V zapnutém stavu 6W, ve vypnutém 5W 😄
  11. Dá se taky jiným způsobem, na tvém obrázku máš dole filtrování zařízení. Tam můžeš určit, na jakou frekvenci se budou jednotlivá zařízení připojovat.
  12. Jasně, už jsem v Můj Vodafone, ty screenshoty mě zmátly, netušil jsem, že se jedná o UPC boxy.
×
×
  • Create New...