Přejít na obsah

eSIM, duplikace SIM s identickým telefonním číslem


Návštěvník modeman
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

Víc než to, že podporu pro Apple Watch máme připravenou a ladíme poslední detaily (to potvrzuje i to aktualizované nastavení v hodinkách), vám říct aktuálně nedokážu.  Žádný termín, který bychom mohli sdělit, ale aktuálně k dispozici opravdu nemáme. 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže v 23:11 jsem v klidu aktivoval onenumber, přišla po chvílí, sms, že je připraveno, ovšem po kliku a pokusu o přihlášení, chyba serveru, to přetrvávalo až do dneška, šel jsem ten přímo na prodejnu, kde jedna tvrdila, že aktivní to pro apple je, druhá o tom nevěděla. Nakonec se došlo k tomu, i když jsem jim ukázal, že to bylo i na webu mezi podporovanými zařízeními, že to podporované není  ( z nějakého důvodu to opět Vodafone stáhl) , vzhledem k tomu, že vyvíjím aplikace a dotazoval jsem se přímo na apple, kde z jejich strany je vše připraveno. Včera mimochodem byla i podpora Vodafone CZ  na stránkách Apple.

Cca 2 měsíce zpět bylo dá se říci totožné, na cca dva dny byla služba spuštěna, posléze bez jediného vysvětlení zrušena. 

Přijde mi to už jako výsměch ze strany operátora,  a bohužel i hřeší na to, že spousta lidí má bohužel jenom jeho signál. 

Zaměstnanci sami nevědí, které bije na prodejně. Navíc na pobočce v .... je jedna zaměstnankyně velice neochotná,  a ne jen na me, ale i na zákazníky následující s jiným problémem. Já sice naštěstí chytl příjemnou paní, ale vedlejší no... navíc co mě obsluhovala si nebyla jistá a když žádala o pomoc tak ta jí pomalu poslala do .... 

Tím chci říct, že ani nechoďte na prodejnu, protože se Vám takto onen operátor, který byl vždy inovativní a s příjemným personálem, docela o dost víc znepříjemní ....

Všude Vodafonu služba ve světě běží ( vlastním německou sim), jen v ČR je pořád nějaký problém, a ani tiskovou zprávou není schopen říct na rovinu co a jak. 

Za mě je to veliké zklamání po všech stránkách...

  • -
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Není
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, to že jsi to aktivoval a ostatní taky a teď jim běží 3 měsíční doba, kdy je to zdarma, je chyba vás, ne Vodafone, protože jste to aktivovali i když Vodafone nic vlastně neoznámil.. Takže kdyby to spustil až za 3 měsíce, tak už to budete mít placené, ale chápu. Taky bych to nedočkavostí aktivoval.

 

A třeba vám to na infolince zruší a nastaví opět tu 3 měsíční dobu zdarma.

 

Jinak esim funguje u Vodafone i v Rumunsku.. Je to celé jeden velký vtip a držení informací od Vodafone. Já už si užívám esim u T-Mobile, pohoda.. Tady bych se nedočkal 

Upraveno uživatelem Dredtatum
  • -
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Opava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, Jirka23 napsal:

Takže v 23:11 jsem v klidu aktivoval onenumber, přišla po chvílí, sms, že je připraveno, ovšem po kliku a pokusu o přihlášení, chyba serveru, to přetrvávalo až do dneška, šel jsem ten přímo na prodejnu, kde jedna tvrdila, že aktivní to pro apple je, druhá o tom nevěděla. Nakonec se došlo k tomu, i když jsem jim ukázal, že to bylo i na webu mezi podporovanými zařízeními, že to podporované není  ( z nějakého důvodu to opět Vodafone stáhl) , vzhledem k tomu, že vyvíjím aplikace a dotazoval jsem se přímo na apple, kde z jejich strany je vše připraveno. Včera mimochodem byla i podpora Vodafone CZ  na stránkách Apple.

Cca 2 měsíce zpět bylo dá se říci totožné, na cca dva dny byla služba spuštěna, posléze bez jediného vysvětlení zrušena. 

Přijde mi to už jako výsměch ze strany operátora,  a bohužel i hřeší na to, že spousta lidí má bohužel jenom jeho signál. 

Zaměstnanci sami nevědí, které bije na prodejně. Navíc na pobočce v .... je jedna zaměstnankyně velice neochotná,  a ne jen na me, ale i na zákazníky následující s jiným problémem. Já sice naštěstí chytl příjemnou paní, ale vedlejší no... navíc co mě obsluhovala si nebyla jistá a když žádala o pomoc tak ta jí pomalu poslala do .... 

Tím chci říct, že ani nechoďte na prodejnu, protože se Vám takto onen operátor, který byl vždy inovativní a s příjemným personálem, docela o dost víc znepříjemní ....

Všude Vodafonu služba ve světě běží ( vlastním německou sim), jen v ČR je pořád nějaký problém, a ani tiskovou zprávou není schopen říct na rovinu co a jak. 

Za mě je to veliké zklamání po všech stránkách...

Jo zapomněl sem dodat, službu jsem nechal deaktivovat

  • -
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Není
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Jirka23Dobrý den, Jirko, vysvětlení už psal Martin výše - zatím ještě Apple Watch nepodporujeme. Pokud jste službu OneNumber aktivoval a hned zrušil, protože jste ji chtěl už teď pro Apple Watch, ozvěte se nám pak s popisem situace přes https://tam.je/forum ve chvíli, kdy ji znovu zapnete (až podporu spustíme), dodatečně bychom vám 3měsíční zkušební období nastavili (pokud jste ho předtím reálně nevyužíval).

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...