Jump to content

Guest, which answer was the most helpful?

If any of these replies answered your question, please take a moment to click the 'Mark as solution' button on the post with the best answer.
Marking posts as the solution will help other community members find answers to their questions quickly. Thank you for your help!
Ondra - Vodafone
Message added by Ondra - Vodafone,

Přehled podporovaných systémů u chytrých TV najdete v Centru péče.

Featured Replies

@tomusJedna z motivací proč používat Apple TV je právě ten její ovladač 🙂 Ono všechno jde řešit - u VTV se v EPG pohybuje šmudláním prstu. Šmudlat 7 dní zpět nechce vůbec nikdo. Všichni to nějak řeší, Sledování TV podržením středového tlačítka zobrazí jednotlivé dny, které si lze vybrat.

Ale těch nevýhod (spíš protivenství) je víc: u Telly a Sledování TV je k dispozici zpětné zhlédnutí, u VTV je možnost najít poslední verzi (tím si jistej nejsem, v aplikaci na iPadu mám u nahrávaných pořadů možnost si vybrat zda chci přehrát verzi ze zpětného zhlédnutí a nebo nahrávku, Apple TV to neumí, jak box teď nevím z hlavy), pokud si pustím zpětné zhlédnutí, tak pořady na sebe (Telly, Sledování TV) navazují a plynule mezi sebou přecházejí. VTV tohle neumí (i když by patrně mohla, viz ta volba přehrávání verze na iPadOS).

Stejně tak je exotický přístup k pořadům ve zpětném zhlédnutí - normálně jde si takový pořad “nahrát” z toho zpětného zhlédnutí a prodloužit si tak jeho dostupnost, VTV trvá na tom, že si ho musím nechat nahrávat nejpozději do jeho konce. Probůh, proč? A jestli někdo řekne, že je to kvůli smlouvě s TV operátory, tak chci vědět jestli je člověk, který podepisuje takhle hloupé smlouvy stále u Vodafone zaměstnaný a pokud ano, tak kdy mu vynesou krabici s jeho věcmi před vrátnici, protože zjevně podepisuje něco, co nikdo jiný nepovažuje za podepsatelné.

Kapitola sama o sobě je Prima a její reklamy. Proč VTV umí jen zablokovat posouvání (a to i tam, kde to není vyžadované) a ostatní nejenže umí zobrazit bloky s reklamou, ale dokážou i po omezený čas se v rámci pořadu pohybovat? No, tohle je jen tak v kostce na první dobrou, kdybych si to dal jako domácí úkol, tak bych toho patrně vymyslel ještě víc, tohle jsou věci, které asi bolí nejvíc.

A ne, není řešení se obrátit na Novu, jestli by nechtěla vysílat podle programu - nedělala to nikdy, proč by to měla dělat teď. Stejně tak Prima, AXN nebo kdokoliv jinej. A to už vůbec nezabíhám do situací, které mohou nastat v případě, že se kvůli nějaké výjimečné události změní program, který se nepropíše včas do EPG. Pak se celý koncept VTV hroutí jak domeček z karet 🤷🏻‍♂️

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
před 1 hodinou, Beris napsal:

Další šílenost u Vodafone TV pro Tizen (Samsung 2023) je, že tlačítko EPG na ovladači vás vyhodí ven z aplikace do EPG klasického anténního TV! To jsem opravdu nezažil u žádné konkurence!🙄

Obávám se, že od vydání aplikace na OS Tizen na TV Samsung je pořád a ta stejná verze.

Žádná aktualizace zřejmě za ten rok a čtvrt dodnes nepřišla.

 

Když se dívám třeba na Youtube, Netflix apod., tam je pořád nová a novější verze. 

Edited by Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Můj pocit je, že stojí neuvěřitelný množství času celou VTV udržet aspoň trochu v chodu, vývoj aplikací (a ještě globálně, aby to bylo ještě komplikovanější) má naprosto minimální prioritu, pokud vůbec nějakou.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
  • 2 months later...

Zdravím. Mám dvě TV Samsung 2023 (Tizen7, Tizen8) a na obou dnes po zapnutí apky Vodafone TV dochází ke škubání obrazu, doplněné mžikovým zobrazením kolečka. Děje se to v různých časových intervalech, jako kdyby neustále měnila kvalitu. Proběhla snad nějaká úžasná aktualizace apky? Jak je to u vás? Dík

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba

Neměla by neustále. Na boxech to funguje nově tak, že při zjištění změny rychlosti a teď nově při přepínání načítá méně informací, a tedy i nižší datový tok. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Děje se to neustále, nejen při přepínání.

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba

A mně se totéž děje při přehrávání nahrávek. I na PC. Do včerejška bylo vše v pořádku.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
  • Care Centre

Pěkný den, omlouvám se za komplikace, aktuálně toto chování (zamrzání nebo špatná kvalita přehrávání) v aplikacích (nikoliv na boxech) řešíme.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Tak už je to OK.

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community