Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
"hučící PC s Windows"? To si jako opravdu někdo neumí poskládat tiché PC (nebo si ho nechat poskládat, když to sám nezvládne)?
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
9 hours ago, homberg said:

to spíše vypadá, že se celého TV businessu chce zbavit a prostě nás donutit jít jinam, jiné vysvětlení pro to nelze najít.

Vida, nejsem sám, kdo si to myslí...

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

vodafone se určitě tv businessu chce zbavit, proto od nuly vyvíjí vlastní rozhraní a aplikace, to dává smysl 🤔

že je to zatim funkční jenom s vypětím všech sil, je věc jiná, no... 😖

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@Slamb ale že jim ten vývoj frčí, co? Jedna vychytávka za druhou.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Dnes dopoledne jsem byl převeden pod VF, vše proběhlo jak mělo, VTV funguje, takže u mě naštěstí dobrý... 🙂👍

  • Premium
  • -
  • Family
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha Zbraslav
Odesláno
  • Centrum péče

@JirkaP Hezký večer, pochvalu vyřizuji 🙂 Co se týká odkazu v e-mailu, dostal jsem informaci, že jsme bohužel poslali některé e-maily s nefunkčním odkazem, za to se omlouvám. Měl by vám přijít znovu, případně si můžete posílání Vyúčtování do e-mailu kdykoliv zapnout sám přes Můj Vodafone, návod najdete na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/nastaveni-vyuctovani/vyuctovani-na-email/.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Mně dnes na dvou smlouvách přišla sms, že termín převodu ruší a nový zatím neznají. Pochopil bych to, kdyby došel hw na skladě, ale mám vlastní modemy a CA moduly.

  • Start+, Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jen tedy musím doplnit - nečetli toto forum, kde je přesně popsaná chyba a chtěli po mně postahovat obrazovky a přesně popsat kde co jak a co nefunguje, na což nemám čas. Zatím jsem na to káknul, testera dělat nemůžu.

 

(tohle je doplnění nahlášeného problému, kdy se nedá v samoobsluze jednoduše přepínat přehled služeb pod jednotlivými dostupnými položkami

https://www.techforum.cz/topic/60833-převod-z-upc-do-vodafone/?do=findComment&comment=451351)

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
V 23. 2. 2022 v 19:20, Zlaťák napsal:

Mně dnes na dvou smlouvách přišla sms, že termín převodu ruší a nový zatím neznají. Pochopil bych to, kdyby došel hw na skladě, ale mám vlastní modemy a CA moduly.

V Brně asi nestíhají, přišlo to i mému známému, který má jen internet, ale také modem Technicolor (!?).

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.