Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Spojením společnosti UPC + Vodafon jsou služby katastrofické, dokážou tahat ze zákazníků akorát peníze na pokutách místo toho, aby zlepšovaly svoje služby. Jako dlouhodobý zákazník UPC jsem velice nespokojen s poskytováním služeb.Přešel jsem od jiného operátora abych spojil celkové služby ale měl jsem asi trochu jiné představy o realizaci, neustále řeším pokuty za nedoplacené faktůry a stále mám problémy se službami.Začínám uvažovat o jiné společnosti ,myslím že by se tímto už mohla zajímat ČOI.

Odesláno

Problém s platbou za faktury by měla vyřešit platba přes inkaso, pak by se nemělo stát že u operátora vznikne nějaká pohledávka.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@zdeněk Služby nefungují? Nebo co myslíte těmi službami? Jak můžete mít problém s vyúčtováním resp. s pokutami za nedoplacené faktury? Když dostanete vyúčtování, zaplatíte ho do data splatnosti? Asi ne, že? A v případě, že chcete fakturu reklamovat, stejně ji musíte do data splatnosti uhradit. Reklamace nemá odkladný účinek. A jestli si myslíte, že ČOI je vševědoucí, pak ano, asi by o to mohla zajímat. Ale jelikož vševědoucí není, je nutné jí zaslat podnět.

Namísto plýtvání energií s registrací a psaním na diskusní fóra raději řešte přímo s Vodafone.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 2 hodinami, tomus napsal:

Problém s platbou za faktury by měla vyřešit platba přes inkaso, pak by se nemělo stát že u operátora vznikne nějaká pohledávka.

Noo... Zrovná já inkaso mám, mám ho i uhrazené a přesto jsem dostal v listopadu upomínky, které mi operátorka nebyla vůbec schopna vysvětlit 😄

Odesláno

No to určitě. Pokud platíte včas a správně, tak nikdy žádné upomínky nechodí. Nedělejte z nás tady blbce. Mě v životě žádná upomínka za platby nepřišla. Ani od VF ani od jiného subjektu. Protože si všechno hlidam bez ohledu na inkaso.

Upraveno uživatelem marek-81

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno
Přesně tak, pokud mám inkaso z účtu, tak se o nic nestarám, max. ve výpisu z banky překontroluji, jestli platba skutečně odešla (i když i to je v podstatě zbytečnost) a není žádný důvod, aby poskytovatel zasílal upomínky (ty totiž automaticky posílá nějaký robot z účetního systému, když zjistí, že se platba dle variabilního symbolu nepřipsala, což ale u inkasa z účtu prakticky nehrozí - jedině snad, pokud dotyčný zákazník neměl na účtu dost peněz a inkaso neproběhlo, ale to je pochopitelně jeho problém).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

A ja to tu uz osal. Vidafone, telefonni sluzby GSM. Inkaso mam od zacatku a presto mi jednoho dne, pred asi 10ti lety prisla SMS, ze dluzim. Volal jsem na linku, ti zjistili ze neprobehl prikaz na stazeni ze strany VF. Ok, poslal jsem z uctu a pristi mesic to same. Pak uz byl klid. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Je to cele nejak divne. Pan Zdenek pise, ze je dlouhodoby zakaznik UPC a ve druhe vete hned pise, ze presel od jineho operatora. 

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno
Asi má na mysli, že k VF přešel od jiného operátora s mobilními službami a má teď kabelovku i ten mobil komplet u VF.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
před 6 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Přesně tak, pokud mám inkaso z účtu, tak se o nic nestarám, max. ve výpisu z banky překontroluji, jestli platba skutečně odešla (i když i to je v podstatě zbytečnost) a není žádný důvod, aby poskytovatel zasílal upomínky (ty totiž automaticky posílá nějaký robot z účetního systému, když zjistí, že se platba dle variabilního symbolu nepřipsala, což ale u inkasa z účtu prakticky nehrozí - jedině snad, pokud dotyčný zákazník neměl na účtu dost peněz a inkaso neproběhlo, ale to je pochopitelně jeho problém).

 

Neříkám, že @Michal Pelikán nemůže mít pravdu a něco u něj ve vyúčtování a platbách klidně drhlo. Na druhé straně máme teď čerstvou zkušenost s VF a inkasem a z mého pohledu to +- funguje.

U tchýně rušíme SIPO a překlápíme platby na trvalý příkaz, nebo na inkaso z účtu. Pro VF jsme povolili inkaso z účtu (ale až od ledna). Jenže díky migraci bylo nějaké drobné doúčtování vyrobeno ještě za prosinec, kdy si chtěl VF už v prosinci inkasem strhnout cca 145,- Kč. Jak z banky, tak z VF přišlo info o tom, že proběhl pokus o platbu inkasem a platba se nepodařila. Čímž nám obě strany daly krásně na vědomí, že nějaké vzájemné propojení je nastavené a funkční. Takže jsme částku uhradili jednorázovým příkazem. Druhý den nám přišla zpráva z VF že je vše uhrazeno a nedoplatek zmizel i z vyúčtování v samoobsluze. Za nás zatím dobrý, čekáme, že od ledna už poběží inkaso svým vlastním životem.

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.