Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

A v jakých hodnotách jste packet loss naměřil?

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno

Já používám bridge asi měsíc, zhruba 3 noci jsem měl packet loss kolem 10-15%, opravdu hodně. Tak jsem volal na infolinku a bylo to rušením na cestě, s bridge režimem to nemělo nic společného.

  • Ultra+ Profi
  • Premium
  • Základní
  • AVM FRITZ!Box 6690
  • localhost
Odesláno

Nabízí se otázka, jestli VF sám za sebe nedokáže rušení nějak aktivně hledat a řešit. Přijde mi nedobré řešení - my bychom i věděli, že tvoje linka není v dobré kondici, ale čekáme, až se ozveš. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

@sodekcz Věř, že to dělají.

https://www.lupa.cz/galerie/srdce-upc-v-praze-takhle-vypada-headend-a-dohledove-centrum/i/308826/

 

krásný případ nalezeného rušení je zde: https://www.lupa.cz/galerie/srdce-upc-v-praze-takhle-vypada-headend-a-dohledove-centrum/i/309074/

 

ale častokrát je to rušení nepravidelné a před nalezením zdroje zmizí, takže se čeká, zda a kdy to začne znovu, aby se mohl dohledat zdroj. Nebo není tak velké, aby si ho drtivá většina uživatelů všimla (jen větší počet opravených paketů) atd.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 12 hodinami, Marek-26 napsal:

@Altinik Ano, v současném FW si to člověk zapnout nemůže. Pokud ho chce, pak musí zavolat a požádat si o něj.

@Marek-26 Děkuji mnohokrát za upřesňující informace, zkusím ještě vyčkat na současné variantě. 

  • Kabel 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CA modul
  • Brno
Odesláno

updateuje Vodafone teda firmware nejak on-demand nebo i sam od sebe (remote?)? Je teda mozne, ze k problemum s wifi zacalo dochazet treba updatem firmwaru (nezni mi to uplne pravdepodobne)?

 

A rozumim tedy spravne, ze s mym FW AR01.04.046.07_072921_7244.SIP.10.X1 bridge mode mozny neni?

 

Dekuji

Odesláno

Ano, vodafone firmware aktualizuje na pozadí, obvykle k tomu dochází v nočních hodinách. Tvé problémy může klidně způsobovat tento firmware, má nějaký problém ve wifi části a další problémy. U mě jsem si teda ničeho nevšimnul, ale prý je to tak.

Ohledně bridge mode, na firmwaru 01.04.046.07_072921_7244.SIP.10.X1 je přepínač režimu router/bridge mode dostupný. Ovšem přípojka musí být v režimu ipv4.

Na starším firmwaru: 01.02.068.13.EURO.SIP, který byl v prosinci opětovně nasazen tento přepínač není. Pokud je však zájem o bridge, je možné to vykomunikovat s operátorem, ten asi nahraje ten novější "zbastlený" firmware 01.04.046.07_072921_7244.SIP.10.X1. Na to já ale nemám nervy, takže čekám a čekám...

Upraveno uživatelem ToMiR

  • Premium+
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Karviná
Odesláno

Tak soudruzi v Arrise nieco pobabrali (pravidelne niekolkosekundove vypadky, hlavne pri IPv6 DS Lite, pri IPv4 zda sa nie je problem), podobne problemy su aj v novom fw pre UPC/LG - 01.04.055.06_110421_7245.SIP.10.LG.X1, preto UPC downgraduje/nechava starsiu verziu (aj ked na SK to malo iba zopar testerov, v PL ci  CH to bol vacsi problem).

Arris o tom vie a bude novy fw.. ale kedy, nikto nevie.

Vodafone operator nevie zapnut bridge mode na modeme zo svojej strany (aj ked tam je ten starsi fw bez moznosti v GUI)? To mi je divne. lebo vsade inde to tak funguje v ramci Vodafone skupiny.

Upraveno uživatelem quadra2030

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Kdyby na to někdo narazil, jsem stále uživatelem firmware AR01.04.046.07_072921_7244.SIP.10.X1, kde jde zapnout Bridge mód. Pozoruji tyto problémy:

- Adresa routeru modemu je 192.168.100.1, ale po několika hodinách až dnech přestane modem na této adrese fungovat.

- Po několika hodinách až dnech se objeví malá ztrátovost packetů, cca 1-3 % (měřeno pingem, tj. jde o (několika)sekundové výpadky v delším čase)

- Po několika hodinách až dnech klesne max. propustnost jednoho spojení až k 50 Mbps (z cca 700 Mbps) - speedtest ale stále měří 800+ Mbps, takže není problém na straně modemu zprvu patrný.

 

To jen, kdyby někoho napadlo stále zkoušet bridge mode na daném FW. Nyní jsem zpět v router mode za dvojím NATem.

Odesláno

Budu se opakovat, ale toto je opravdu ostuda. Jako kdyby ty firmwary nikdo před vydáním netestoval...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.