Guest Dadko Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 (edited) Co je divne, tak u mna sa ta chyba prejavuje iba na jednom zo zapozicanych STB a iba po 22:00, rano zase vsetko normalne funguje, nechapem. A reakcia z klientskeho centra uz tyzden ziadna. Pritom MyPrime normalne funguje. Len ZZ nefunguje. Edited November 19, 2017 by Dadko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramin Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Mě se to samé včera ukázalo přes web... Quote 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cipísek Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Mohli by s tím něco udělat, pustil jsem si na ZZ partičku a po první reklamě to bylo nesledovatelný, zvuk posunutej a neustále drobné záseky. Poslední dobou to je fakt na nic, jak Horizon Go aplikace tak teď i zpětné zhlédnutí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcao Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Zase to nejde.... (WIN UWP APP) Quote 300 Mb/s Jiná služba Komfort TC 7200, VTV Pro Box, 2xCA Neratovice Link to comment Share on other sites More sharing options...
marena Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 Já jsem STB radší dneska vůbec nepouštěl, abych se nemusel rozčilovat. Teď jsem zkusil HG (přes prohlížeč, nemám aplikaci, jsem na Win7) a stejně jako @Arcao zase nemám předplatné. Quote 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest David R. Posted November 20, 2017 Share Posted November 20, 2017 Výpadek a možné problémy se zpětným zhlédnutím bohužel i nadále trvají Odeslal jsem veškeré zpětné vazby, včetně čísel smluv, co jste mi naposílali. Doufám, že se tento týden někam posuneme. Jakmile dostanu nové informace, napíšu sem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dadko Posted November 20, 2017 Share Posted November 20, 2017 5 minutes ago, David - UPC napsal: Výpadek a možné problémy se zpětným zhlédnutím bohužel i nadále trvají Odeslal jsem veškeré zpětné vazby, včetně čísel smluv, co jste mi naposílali. Doufám, že se tento týden někam posuneme. Jakmile dostanu nové informace, napíšu sem. Zdravim Davide, ja som uz niekolko krat pisal, ze mam problem so spetnym zhliadnutim, ale iba na jednom z 2 zapozicanych STB a iba v case od 22:00 do rana cca 6-8:00. Mimo tuto dobu spetne zhliadnutie funguje uplne normalne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flacek Posted November 21, 2017 Share Posted November 21, 2017 Bohuzel se pridam do klubu, posledni dobou neustale chyba 33 nebo 41 a nebo rovnou, ze nemam zaplacene zpetne zhlednuti. Nemluve o tom, ze se sam zapne maly box a pak se kousne a to v case +- 19:55. Quote - - - Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dadko Posted November 21, 2017 Share Posted November 21, 2017 Som zvedavy, podla oznamenia v Moje UPC by dnes mal vypadok spetneho zhliadnutia skoncit. Tak snad si dnes vecer uzijem normalne spetne zhliadnutie aj na druhom STB po 22:00 a nebude ma UPC stale odkazovat len na vypadok a odmietat so mnou cokolvek riesit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Štěpán Posted November 21, 2017 Share Posted November 21, 2017 Včera měli napsáno, že 21.11.2017 už to bude v pořádku. bohužel není, jen to posunuli o týden na 28.11.2017. Tak jsem zvědavý jaké nabídnou kompenzace. Protože ještě před měsícem jsem byl se zpětným přehráváním celkem spokojen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.