November 24, 20177 yr Nevim, jestli to neco pomuze, ale ja s UPC resil (nekdy od unora!) chybejici programy v Horizon GO. Vzdycky se treba objevily v nabidce, ale treba po pul dni se zase ztratily a treba mesic nebyly. Prubezne jsem to resil snad s 10ti lidmi, jak si to postupne predavali. Az ten posledni (minuly mesic volal), ze uz konecne nesli pricinu a ze je problem v hlavni databazi, kde se to bude muset vsechno opravit. Vsechna cest, trvalo to sice dlouho, ale od toho minuleho mesice to slape jako hodinky. Evidentne to melo nejakou pricinu s mym prihlasenim - pokud jsem nebyl prihlaseny, v nabidce se zobrazovaly vsechny programy. V okamziku, kdy jsem se prihlasil, zmizely. A tohle mi pripada podobne - jako by to bylo navazovane na nejake cislo (MAC adresa?) toho STB, ze u nekoho ze dvou treba jeden jede a druhy ne. Sahne si do nejake DB, kde je info o predplatnem pro dany pristroj? - - - CA modul OVA
November 25, 20177 yr Tak pokud si pustím něco před 22:00 tak funguje normálně i po 22:00, pokud pustím po 22:00 zpětně přehrávání nefunguje vůbec
November 25, 20177 yr @SharkeeCZ ja mam presne ten isty problem, ale len na jednom z dvoch prenajatych STB a doteraz mi s tym nikto z technickej podpory nepomohol, stale sa odvolavaju len na vypadok.
November 26, 20177 yr Včera kolem 23 hodiny u mne také ZZ na STB - opět chyba nemáte předplacený balíček s možností ZZ!
November 26, 20177 yr Never ending story totoc.. Aktualizovat předplatné.. Vždyť je to pomalu denně?! To je vážně takový problém dělat kumulativní, řádně otestované a tedy plně funkční aktualizace jednou za měsíc, a to nikoliv v hlavním vysílacím čase, ale kupříkladu v pět ráno, jako to v 21. století dělá absolutní většina seriózních a technicky vyspělých společností?
November 26, 20177 yr Ach jo, je neděle večer, po dlouhé době chceme využít zpětné zhlédnutí a prd!!! V Horizon Go na mobilu i ve W10 i v prohlížeči ... všude nějaká varianta hlášení: "Na sledování tohoto pořadu musíte mít předplatné". Na stránce Moje UPC je text upozorňující na výpadek služeb týkající se zpětného přehrávání drze přiznávající, že problém trvá minimálně už od 16.11. a dodnes, nejenže není vyřešen, ale není ani znám termín opravy!!! To jsou teda služby!
November 26, 20177 yr Já v my.upc.cz vidím nelogické oznámení, že to bude opraveno do určité doby a zároven, že termín opravy, není známý.
November 27, 20177 yr Mrzí mě, že to musím stále opakovat, ale výpadek stále trvá a předpokládám, že ještě pár dní trva bude Celá věc se řeší na korporátní úrovni s nejvyšší prioritou. Jakmile dostanu nové info, určitě sem napíšu.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.