Guest Dadko Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 před 7 hodinami, Štěpán napsal: Včera měli napsáno, že 21.11.2017 už to bude v pořádku. bohužel není, jen to posunuli o týden na 28.11.2017. Tak jsem zvědavý jaké nabídnou kompenzace. Protože ještě před měsícem jsem byl se zpětným přehráváním celkem spokojen. No, napisu ti, ze mas byt trpezlivy a mas mat pochopenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marena Posted November 22, 2017 Share Posted November 22, 2017 Tak včera ZZ fungovalo, koukal jsem na několik pořadů. Teď jsem to pro jistotu zkusil a zatím mi pořád funguje. Quote 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Link to comment Share on other sites More sharing options...
keramik Posted November 23, 2017 Share Posted November 23, 2017 funguje tak do 20:30 , pak konec - chyba REPO , není předplacen balíček , klikněte na PLAY , které není apod. A to jak na boxu tak v HORIZON GO Quote 1000 Mb/s Jiná služba Klasik V.Station 3.1, 2xCA modul Plzeň - Skvrňany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dadko Posted November 23, 2017 Share Posted November 23, 2017 23 minutes ago, keramik napsal: funguje tak do 20:30 , pak konec - chyba REPO , není předplacen balíček , klikněte na PLAY , které není apod. A to jak na boxu tak v HORIZON GO No, mne to na STB funguje do cca 22:00. Dokonca pokial spustim spetne prehravanie pred 22:00 tak to normalne funguje az do konca filmu a potom zahlasi, ze nemam predplateny balicek. Nakolko som to neustale urgoval na FB, tak mi dnes pani odpisala, ze ako kompenzaciu mi zapnu na 1 mesiac HBO zdarma. Som zvedavy, ako dlho to este potrva tento stav. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marena Posted November 23, 2017 Share Posted November 23, 2017 Já musím zaklepat na dřevo, že mi zatím ZZ už asi třetí den funguje, i teď v půl deváté večer. Asi mám štěstí... Quote 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dadko Posted November 23, 2017 Share Posted November 23, 2017 43 minutes ago, marena napsal: Já musím zaklepat na dřevo, že mi zatím ZZ už asi třetí den funguje, i teď v půl deváté večer. Asi mám štěstí... Mne normalne spetne prehravanie na jednom zo STB funguje normalne do 22:00 t.j. ked spustim prehravanie pred tymto casom, tak to normalne funguje. Po tomto case mi len zahlasi, ze nemam zaplateny balicek a odmieta sa so mnou bavit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marena Posted November 23, 2017 Share Posted November 23, 2017 Asi dětská pojistka, po desáté už máš spát Quote 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dadko Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 před 8 hodinami, marena napsal: Asi dětská pojistka, po desáté už máš spát Hehe, skor to vyzera na nejaky problem v systeme. Som zvedavy ci to bude pokracovat aj v dalsom mesiaci, ked sa nacitaju nove prava. Kazdopadne fakt tieto chyby nechapem. Navyse ja chodievam spat az cca po polnoci, nakolko cely den pracujem a vecer by som rad trosicku pri telke vypol a oddychol si. Bohuzial pozerat na veci z MyPrime, ktore ale funguje normalne ma uz trosicku nebavi. Predsa len, rad by som si pozriet aj na nieco co slo v ten den a vdaka tomu to nie je mozne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest David R. Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 @Dadko Je zvlášní, že jden Vám jde a druhý ne, protože by něměl jít teoreticky ani jeden ve večerních hodinách. Řešil jste to už na technické podopře nebo Vám k tomu neřekli nic nového? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dadko Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 10 minutes ago, David - UPC napsal: @Dadko Je zvlášní, že jden Vám jde a druhý ne, protože by něměl jít teoreticky ani jeden ve večerních hodinách. Řešil jste to už na technické podopře nebo Vám k tomu neřekli nic nového? @David - UPC Na technickej podpore som to uz riesil a neustale sa odvolavaju len na vypadok a odmietaju v tomto smere cokolvek dalej podnikat. Dokonca dnes mi prisiel email, kde som bol osloveny ako pani Dubovicka, coz nechapem, s tym, ze mi mozu STB vymenit, ale vraj to nic neriesi. Je naozaj zaujimave, ze na jednom zapozicanom STB vsetko normalne funguje, ale na druhom STB funguje spetne prehravanie len cca od 6-8:00 do 22:00. Spustit spetne prehravanie po 22:00 je nemozne a hlasi to prave to, ze nemam zaplateny balicek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.