sodekcz Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 @marek-81 když používám psanou formu ke komunikaci, měl bych se aspoň trošku snažit. Aby mi vůbec bylo rozumět. Aby mi někdo mohl odpovědět. Nemusím psát jako národní buditel, ale troška citlivějšího přístupu k mateřskému jazyku neškodí:) Chápu, že do toho mohou vstoupit i různá "dis" a pak je všechno marné. Z jiného fóra znám jiného dopisovatele. Myšlenky má vytříbené, ale jeho psaní je skutečně hardcore. 3 1 Quote Premium - Základní Vodafone Station KrPole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 @cvancara Protože nemají přístupy, nejsou na to vyškoleni atd. 99,9% lidí ve společnosti se na stav serverů nepodívá. 95% se nepodívá ani přímo na modem. Když mám technický problém, obracím se na technickou podporu, ti alespoň do něčeho vidí a mohou něco ověřit (ale stav např. mailserveru nevidí). A zaplať za to, že UPC mělo vlastní síť a vlastní systémy. U xDSL jsem se dovolal, řekli mi, že to musí dát na prověření (zřejmě Cetinu) a až poté, co mi internet začal fungovat (občas s denním zpožděním) mi volali, že už by to mělo jet, ale proč to nejelo jsem se nedozvěděl. Když jsem před 10 lety potřeboval opravdu internet k práci atp., tak jsem měl doma 3 poskytovatele a xDSL bylo první, co jsem vypověděl, jelikož ani jako záloha se to použít nedalo (navíc na jejich optické páteři jel druhý záložní net, takže při fibercutu nešel ani jeden). U UPC resp. Vodafone je to snazší, operátor technické podpory se může podívat, zda se modem hlásí, jaké má hodnoty, ztrátovost, ping ... @Sparrow A to ještě těch systémů bylo málo. Například před cca 10 lety přecházelo UPC na nový systém (korporátní) také a to byl porod. Quote Super 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal, VTV Premium Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavel8zvonicek Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Má dotaz ohledně výměny přístroj od UPC Česká republika HD DVR mediabox za Vodafone TV nebo sloučení všechny vyúčtování dohromady proč musíme čekat na rozhodnutí do příštího roku 2021 jeslí to půjde na jaře nebo podzim stále seto odkládá akce Vodafone žádné vyjádření ke tomu není od pana generálního ředitele společnosti Vodafone CZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladik Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 https://www.vodafone.cz/spojeni/ Quote Basic 250 Mb/s Super Komplet Modem Litomyšl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Odkládalo se to z mnoha objektivních důvodů, každopádně migrace už nám běží. Jen tak pro zajímavost, 9.11.2020 cca v 15:30 byl úspěšně zmigrován první zákazník. Bude se migrovat přes 600 tisíc klientů u kterých je třeba provést výměnu zařízení. Jako první přijdou na řadu hlavně klienti s HD DVR boxem. Po zmigrování se automaticky vyúčtování nesloučí, ale na vyžádání Vám to ochotně sloučí (je možné, že u některých kombinací to nebude hned). Na odkazu, který poslal Ladik je vidět, že od prvotní informace, že se bude Vaše smlouva migrovat jsou tam nějaké lhůty, některé i zákonné, ale od té prvotní informace byste nejpozději do 3 měsíců měl mít vyměněno (pokud budou vyhovovat navrhované termíny výměn). Kdyby Vás cokoliv zajímalo, tak se ptejte, můžu nechat ve Vodafone informace ověřit či zjistit. Quote Super 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal, VTV Premium Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Honza B Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Vodafone box, procházel jsem dostupný popis, Chybí u něj digitální optický audio výstup, což je pro mě (pro poslech rádií) nutnost. Nechápu to, je to jedna ze základních možností techto zatížení.Navíc ani žádný jiný samostatný audio výstup nemá. Bez něj nemám o tento produkt zájem. Quote 150 Mb/s 4 GB Klasik HD Mediabox Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Jo optický výstup to nemá ani analogový A/V, s tím budou mít někteří klienti ještě větší problém, je zajímavé že třeba ve Španělsku mají velmi podobný setobox který tyto výstupy má, u nás se na tom zřejmě šetřilo a někdo to úplně nedomyslel. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katoda Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 No mě by zajímalo, jak je to s tou webovou aplikací Vodafone Tv jako náhrada za Horizon Go. Dokud ta webová aplikace nebude, tak chci mít zachovaný Hororizon Go, protože bez ní jsem na cestách bez televize. Aplikace v telefonu je mi na houby. Na podpoře bylo slíbeno, že webová aplikace bude dřív než se začne s migrací zákazníků UPV ----> Vodafone. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 @tomus Ve Španělsku mají stejné boxy. Vodafone je prý postupně plánuje nasadit na všech trzích (nebudou asi vyvájet pro východ Evropy a CEE jiné řešení). Analogový výstup to nemá a počítám, že to bude schválně (na ten box už by se nevešel a zbytečně by to box prodražilo a zvětšilo). @Katoda No oficiálně zatím venku není, migrace již započaly. Bohužel Vodafone dochází čas (vyprší smlouvy s Liberty Global). Quote Super 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal, VTV Premium Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katoda Posted November 26, 2020 Share Posted November 26, 2020 A protože box není průchozí, tak přijdu i o hbbtv, protože jej neumí. Nebo opět nějaký rozbočovač? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.