Jump to content

Dokončení spojení s Vodafonem


marek-81

Recommended Posts

Zdravím. Kdy dojde k úplnému spojení UPC a Vodafone? Jde mi hlavně o dvě věci: 1. mít jeden společný zákaznický účet. Teď dostávám dvě faktury zvlášť každou vystavenou v jiný den a samozřejmě je musím i zvlášť platit. A za 2. v horizon go je méně filmů než ve VF videotéce, přitom by to měly být obsahově stejné služby. Například ve VF je film Šťastný nový rok a v horizon nikoli. Takže bych už bral kdybych mohl využít VF videotéku. Díky za info:-)

  • Agree 1
  • Basic
  • Red Basic
  • -
  • -
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Vodafone vlastní společnost UPC nějaký ten pátek. Co vlastně udělali ?Takřka nic. Jenom sliby. Hlavně nepiště ,že nemohly pracovat  to je jenom výmluva. Ještě stálení není  vůbec web na přehrávání myslím něco jako Horizon Go .A tak dále! Převod interního systému taky ještě ani zažádaly co? Umí už vůbec ten Vodafone Box  DVB-C???

  • Agree 1
  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station, Set-top box Premium, CA modul
  • -
Link to comment
Share on other sites

Tak ono převést všechny backround systémy a začlenit je do systémů operátora, který takové služby nikdy neměl není úplně easy. I ten vývoj CRM systému není otázkou měsíce. Do toho samozřejmě Corona, kdy od března defacto všichni dělají na HO (a riskovat, že na 14dní až 3 týdny se vývoj úplně zastaví při jednom potvrzeném se nikomu moc nechce). Je třeba kromě těch technických věcí udělat i spoustu jiných rozhodnutí, ať už finančních, tak i markeťáckých apod. Dále tu máme nějaké zákonné lhůty (třeba převod zákazníků je otázkou min. měsíce a půl, jelikož ze zákona musí společnost informovat měsíc předem), změny stylů placení, frekvence placení, sjednocení data splatnosti atd. A pak vyškolit stovky lidí na nové funkce ve Vodafone systémech a zároveň stovky zaměstnanců exUPC naučit v systémech, které jsou úplně jiné, mají jinou logiku atd. Docela lituji ty lidi ve Vodafone, kteří se musí na rok až dva učit pracovat v exUPC systémech, které zaniknou.

ad ta společná faktura, z počátku by se lidé měli zmigrovat na Vodafone systém, ale sjednocovat vyúčtování to automaticky neznamená. Co vím, tak už se nyní z pár zaměstnanců stali pokusní králíci a migrace se na nich zkouší. Ale s migrací je spojena výměna zařízení (školení všech techniků po celé ČR také nebude na týden). Prvotně by měli přijít na řadu klienti s Dawnem a poté s Kaon USB, tedy to, kde je Horizon prostředí, takže jesli máš jen CA modul, tak automaticky v prvních vlnách nebudeš. Ale třeba půjde pak na vlastní žádost to provést. Já hlavně čekám, kdy bude dostupné webové prostředí pro Vodafone Tv a bude přes apku funkční chromecast (a AirPlay).

Jinak je hlavně třeba, aby se nějak zvládla ta Corona, protože online se všechny ty SW úpravy dělat dají, ale když Corona na 14 dní až 3 týdny vyřadí celou pobočku servisní firmy v určitém místě, pak se můžeme jít klouzat (a jakože k tomu už došlo, samozřejmě je možný nějaký přesun techniků z jiných lokalit, ale pak je přetížená celá ČR).

  • Agree 1
  • Super 500 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • Compal, VTV Premium
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Slamb changed the title to Dokončení spojení s Vodafonem

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...