Přejít na obsah

Vypoved jedne sluzby v balicku


Návštěvník bilozy

Doporučené příspěvky

Minulý měsíc jsem něco podobného pomáhal vyřídit 88ti leté sousedce. Chtěla změnit telefonní tarif a zrušit TV. 12.ledna telefonát na KC, telefon změnili tentýž den a zrušení TV chtěli potvrdit písemně. Druhý den odesláno doporučeně - a od té doby se jí nikdo neozval. A ve vyúčtování se objevila změna na Horizon Klasik a zvýšení ceny od 23.ledna. Málem ji to zabilo. :(

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je sice pravda, ale ona včas oznámila, že nesouhlasí se změnou z Digital Starter na Horizon Klasik a se zvýšením ceny o 46,- Kč. Navíc ji na KC řekli, že v tomto případě měsíční lhůta není. A přesto má nechtěnou změnu a zvýšení ceny ve vyúčtování.

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve výpovědi služby to uvedeno bylo. Doufám, že to celé vzniklo proto, "že nestíhali". Já to napsal vlastně jen jako reakci na nutnost poslat zrušení jedné ze služeb písemně a ne abych zde řešil problém seniorky na pokraji infarktu.

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem hovořil s operátorkou UPC. Mají nás pěkně polapené, abychom jim neutekli...

mám balíček TV komfort + Internet 240 za 829,-...věrnostní balíček - ročně se obnovuje k 15. 5.

 

Vyptával jsem se na podmínky při odhlášení TV, internet ponechat...

 

1. výpovědní lhůta je jeden měsíc - počítáno od doručení písemné výpovědi od 1. dne v následujícím kalend. měsíci.

čili pošlu výpověď dnes, začne lhůta běžet 1. 3. a služba skončí k 1. 4

 

2. pokud mám věrnostní balíček (já mám konkretně obnovení 15. 5. ), dejte výpověď k datu po 15. 5.

tedy koncem března v mém případě, s uvedením data např. 20.5.. Jinak totiž hrozí zpětné vyučtování slev věrnostního balíčku. - u mne cca 300,- / měsíc, čili za nedodržení 300x 10 měsíců = cca 3,000,- Kč.

 

3. Do výpovědi mám uvést, který z tarifů Internetu si chci ponechat. Současná služba 240MB nelze, ta je součástí speciálního balíčku. Takže si mohu vybrat 100Mb za 499,- nebo 200 MB za 599,-

 

 

Ještě jsem zkoušel verzi změnu služby......tedy z TV komfort "snížit" na Klasik.....prý nelze ze speciálního balíčku. Mám možnost mít Klasik TV + 100 MB internet za 649,- nebo Klasik + 200 MB za 749,-

 

Vše uvádím tak, jak mi bylo řečeno po telefonu na lince UPC, celkem 12 minutový hovor, z toho asi 8 minut čekání na spojení.

 

Ze všech nabídek mi vycházejí dvě varianty: buď plať a používej to, co máš - na kvalitu si nestěžuj :-)

NEBO

 

dát výpověď kompletní a hledat alternativního poskytovatele Internetu - nebo si počkat na nějakou UPC akci pro nové zákazníky :cheers:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník allien

Jsi mohl dát výpověď , když byla možnost bez sankce do 15 ledna, nebo jak tomu bylo, stačilo jim napsat přes FB. Taky jsem nesouhlasil s navýšením, mám nějaké programy navíc a rychlejší internet za stejné peníze. Ale to je každého věc.... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...