Přejít na obsah

HD DVR Mediabox


Jirka007

Doporučené příspěvky

Jedna větší aktualizace proběhla nedávno. Zlepšila se rychlost a stabilita.

 

0.10.319 nová verze .Žádné zlepšení .Pořád se stává, že při přehrávání na MY PRIME se ten krám sám resetuje(vypne se a zapne)

 

Na HD DVR Mediaboxu aktivujeme funkci zpětného zhlédnutí do konce tohoto roku. David - UPC Facebook tým

  • Premium
  • -
  • -, Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník barsalano

Nebyl jsem doma a manželka se nechala ukecat na výměnu nešťastného KAONu za tuhle nejnovější hrůzu, bohužel.

Už na první pohled nepěkná bedýnka pomalu vyšší, než širší (koho tohle vůbec napadlo, holandský model byl alespoň placatý a estetičtější, zn. Samsung). Rozhraní děsné, přes celou obrazovku, sice poslouží osobám s horším zrakem, ale je až zbytečně roztažené. A možnosti? Prakticky nulové. Každému nejspíš vadí nemožnost srovnání oblíbených programů (to umí i ta nejlevnější bedýnka) či slučování programů do tématických skupin. Probírat se stovkami všech zbývajících (kompletní nabídka bez ohledu, zda si je platíte či nikoli) je děs. Měnit znění zvuku je krkolomné, stejně jako zapnutí či vypnutí titulků (u Kaonu jedním tlačítkem), navíc chybí jakékoli bližší informace o programu. U KAONu bylo k mání rozlišení programu, zvukový formát, jestli má pořad titulky či obsahuje-li teletext (takové marnosti jako věkové omezení pomíjím), ale našli jste i kvalitu a úroveň signálu, u "cihly" nic z toho nenajdete. Modem a router sice zatím funguje i když žádná sláva to není a co se stane zkolabuje-li bedýnka komplet je nasnadě - zůstanete bez wifi signálu.

Na dotaz, zda se časem UPC bude snažit alespoň ty nejzákladnější potřebné funkce doplnit pouhé krčení rameny, že prý netuší…

Na KAON jsem sice vytrvale nadával (hlavně pro časté výpadky HDMI signálu), ale tahle "novinka" překonává i ty nejhorší obavy. Můžete-li, obloukem se "mediaboxu" vyhněte, ušetříte si rozčarování, jestli tohle má být pokrok, pak UPC pěkně děkuju a budu po mnoha letech uvažovat o úprku ke konkurenci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník barsalano

Novinky: vynikající šmejd, při přepínání kanálů se v kolonce ´Nyní´ zobrazuje pitomá hláška, že "Informace o programu nejsou k dispozici", krom toho se často stává, že program vůbec nejde přepnout, protože tlačítko OK ignoruje i padesát zmáčknutí, pomůže jenom vypnutí a opětovné zapnutí cihly. Takže k nemožnosti si alespoň seřadit oblíbené kanály přibývají další "vymoženosti". Opravdu skvělá inovace, která si zaslouží velkou pochvalu. Zatraceně rychle se blíží moment, kdy tu bedýnku hodím UPC na hlavu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Thorn

Tak už jsem se fakt nasr...l

 

Dobrý den,

Omluvte moji netrpělivost, ale již několikrát jsem Vás vyzval k opravě HD DRV Mediaboxu a jeho Routeru a i přes půlroční upozorňování na tuto chybu se stále nic neděje. To, že Vaše vývojově oddělení je v Nizozemí není můj problém, ale Vaše starost.

Zvažuji, že tuto chybu budu reklamovat u telekomunikačního úřadu a budu žádat náhradu za poskytování nekvalitních služeb a klamání koncového spotřebitele, jelikož já si svoje smluvní závazky plním. Snad na závěr popis chyby:

 

Do domácí síte mám připojen NAS Synology, kerý má externí doménu pro přístup z extranetu a z interní sítě se na toto zařízení nedostanu. Z vyjádření Vašeho technika totiž dochází v routeru k zacyklení packetů. Musím použít svoji firemní VPN, abych mohl na toto zařízení přistoupit z venku.

 

Upozorňuji, že pokud tento problém nebude vyřešen do měsíce, jsem připraven se svým právním oddělením podniknout patřičné kroky.

 

Děkuji, s úctou xxxxxx

 

--------------------------------------------------------

Dobrý den pane xxxx,

 

bohužel NAT loopback není v současné verzi SW podporován. Bohužel mi není znám termín kdy dojde k přidání této funkce. Kdybych jej znal, rozhodně Vám jej napíšu. Dočasně doporučuji přistupovat na zařízení v lokální síti přes lokální IP adresu či modifikovat soubor hosts.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hosts_%28file%29

 

Návody a odpovědi na nejčastější dotazy najdete na http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/stav ... akaznikum/

 

S přáním hezkého dne

 

PETR SCHÖNMANN

Specialista technické podpory UPC

 

www.upc.cz

----------------------------------------------

 

Konečně aspoň nějaké info k řešení a oceňuji, že odpověď přišla hned v zápětí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím o následující informace:

 

1. Asi před měsícem mi pracovník call centra (ne technické podpory, spíše obchodního oddělení, který mne kontaktoval poté, co jsem ohlásil, že chci změnit smlouvu) tvrdil, že je možné rychlé přetáčení záznamu (údajně dvojitým stiskem), prý mají jeden STB na pracovišti a na něm to kolegům ukazoval. Výslovně jsem se ho ptal, zda nemyslí zrychlené přehrávání, prý ne. Můžete tuto informaci potvrdit, případně je možné, že v UPC mají nový firmware, který zatím nebyl uvolněn zákazníkům?

 

2. V posledních asi dvou týdnech se STB skoro každý den přepne do "Zhoršeného režimu", během něhož např. není možné mazat nahrávky, EPG se zobrazuje pouze na několik hodin, nejsou přístupné aplikace. Asi po hodině se objeví hláška "Nyní online" a STB funguje normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...