Přejít na obsah

HD DVR Mediabox


Jirka007

Doporučené příspěvky

Máte někdo odezvu z testování? O víkendu jsem něco sesmolil a dnes odpovědi. Dokonce od několika stran.

 

Seřazeno dle mé preference.

 

1. nemožnost editace kanálů v EPG! I ten nejhloupější STB toto nabízí.

 

technicka.podpora@upc.cz: 1) něco podobného bude přidáno cca na jaře 2016

horizonteam@upc.cz: 1) pokud máte na mysli řazení kanálů, pak EPG se prozatím řídí pevně nastaveným pořadím kanálů, které není možno libovolně měnit. Nejedná se o chybu, ale o design. Je možné, že v budoucnu se bude situace měnit, podrobné informace k tomu ale nejsou dostupné.

 

2. při nahrávání pořadu, se ten stejný nahrává i z jiného kanálu, duplicitně. Poté je nahráno i deset stejných pořadů/dílů!

 

technicka.podpora@upc.cz: 2) poprosím trojtlačítkový reset, nahrávání bez problémů, závada se neprojevila

horizonteam@upc.cz: 2) děkuji za poznámku. Pochopil jsem to tak, že pokud se na dvou různých kanálech vysílá stejný pořad, pak při nahrávání prvního je nahrávám i druhý. Incident předám k otestování.

 

3. přiřaďte do EPG alespoň základní info o pořadu (při seriálu název a číslo epizody/řady), místa je tam dost.

 

technicka.podpora@upc.cz: 3) informace zobrazení EPG je tak jak nám je dodávána od dodavatele, BOX zobrazení informací nijak neovlivňuje

horizonteam@upc.cz: 3) předám na příslušné oddělení, tato informace by tam skutečně měla být

 

4. při sledování kanálu a poté přetočení zpět, se obraz zasekne, a při obnovení obrazu je na obrazovce stále info řádek (viz fotka v příloze) po-ůže jen restart zadním tlačítkem.

 

technicka.podpora@upc.cz: 4) poprosím trojtlačítkový reset, timeshift je vyzkoušený a funguje (kromě známého problému- Přetáčení největší rychlostí na Nova HD a Prima HD se v pravidelných intervalech pozastavuje)

horizonteam@upc.cz: 4) stává se to při každém pokusu o přetočení pořadu do minulosti, nebo je výskyt náhodný? Na jakém kanálu jste tento úkaz pozoroval? Pouze na Prima Max HD? Jak dlouho (desítky vteřin, minut?) a jakou rychlostí jste přetáčel pořad?

 

5. nefunkční přetáčení ve videotéce. Buď strašné záseky, nebo to vůbec nefunguje.

technicka.podpora@upc.cz: 5) poprosím trojtlačítkový reset, závada se neprojevila

horizonteam@upc.cz: 5) tady se bude jednat o individuální problém s boxem. Obecně není s přetáčením VOD pořadů žádné problém. Kontaktujte prosím Helpdesk na čísle 241 005 100 a popište kolegům problém. (Vaše telefonní číslo uvedené při registraci do testování tam bude mít prioritu)

 

6. chybí možnost listování v EPG, videotéce a v dalších seznamech, po stránkách tlačítkama CH up a down. Lze jen po jednom kanálu.

 

technicka.podpora@upc.cz: 6) není dle designu Horizon (ale předalo se dál vývojářům)

horizonteam@upc.cz: 6) stejná odpověď jako v bodě 1. Není to součástí designu, ale návrh považuji za validní. Předám na příslušné oddělení.

 

7. chybí možnost nastavení intervalu "skoku" v pořadu tlačítkama vpřed/vzad. Nyní jen po 30 sekundách.

technicka.podpora@upc.cz: 7) není dle designu Horizon (ale předalo se dál vývojářům)

horizonteam@upc.cz: 7) Předám na příslušné oddělení

 

8. nastavení času navíc před a po nahrávaném pořadu, max. 15minut je nedostačující. Naopak 15 a 30 sekund co jsou v nabídce snad nikdo nevyužije.

 

technicka.podpora@upc.cz: 8 ) je v řešení zda se dají delší intervali

horizonteam@upc.cz: 8 ) Předám na příslušné oddělení

 

9. u programů, které máme jako testující zapnuty, se nelze zbavit info lišty. Nedívatelné

 

technicka.podpora@upc.cz: 9) na problematiku Vám posílám reautorizační implus

horizonteam@upc.cz: 9) tento problém opravím během dneška

 

10. potěšila by možnost "vymazat všechny shlédnuté pořady"

 

technicka.podpora@upc.cz: 10) není dle designu Horizon, box ani nemá funkcionalitu pro rozlišování shlédnutých nebo neshlédnutých nahrávek

horizonteam@upc.cz: 10) Předám na příslušné oddělení

 

11. chybí možnost vybrat více nahraných a poté akce, např. smazat, nebo přesunout do nějaké složky, která by šla vytvořit.

 

technicka.podpora@upc.cz: 11) není dle designu Horizon (ale předalo se dál vývojářům)

horizonteam@upc.cz: 11) Předám na příslušné oddělení

 

12. chybí možnost výběru nahrávání přes mobilní aplikaci.

 

technicka.podpora@upc.cz: 12) plánovaná funkce, ale termín zatím není znám

horizonteam@upc.cz: 12) Tato funkce bude implementována v Horizon Go aplikaci, potřebné změny už jsou v procesu

 

13. funce rychlý/úsporný režim (zelené, oranžové, červené tlačítko), podpora slibovala návrat této fce. Bude?

 

technicka.podpora@upc.cz: 13) bude, ale termín není znám

horizonteam@upc.cz: 13) prozatím nikoli. Momentálně je využit pouze hot stand-by (oranžová dioda), což je nejrychlejší způsob zapnutí boxu

 

technicka.podpora@upc.cz:

 

Před provedením tří tlačítkového resetu Vás ještě poprosím o restart zařízení odpojením od elektrické energie alespoň na pět minut. V některých případech může pouze tato procedura pomoci.

 

Pokud předchozí kroky nepomohly, proveďte tří tlačítkový reset takto:

 

Vypněte HD PVR Mediabox kolébkovým vypínačem na zadní straně.

Nyní současně stiskněte tlačítko vypnout (svítí zeleně) a tlačítka – (mínus) a + (plus).

Za současného držení všech tří tlačítek spusťte zařízení opět kolébkovým vypínačem na zadní straně boxu. Tlačítka „vypnout“ „–“ a „+“ je třeba držet do té doby, než se na televizoru objeví obraz s jakýmkoliv textem.

V této chvíli probíhá obnova továrního nastavení zařízení, která může trvat až dvacet minut. Po dokončení se box uvede do úsporného režimu, nyní ho můžete zapnout ovladačem. Poznamenejte si prosím čas provedení tohoto úkonu, v případě přetrvání potíží jej budeme potřebovat.

 

V případě přetrvání potíží odpovězte na tento email, nebo nás kontaktujte telefonicky na čísle 241 005 100 nebo 729 929 111 a společně vše prověříme.

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Premium VTV Box
  • Pardubice
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník hlavoun8

hm. opět chybí rok výroby filmů, ale hlavně ten obraz, to je děs se dívat na ty neostré obličeje či předměty které jsou jen nepatrně vzdálené, lehký šum či zrnitost...no děs!!! Zlatej předchozí HD Box. Dnes jsem se byl podívat u kolegy a to samé...Téměř jistota, že chyba je u výrobce....To jsem zvědavej co mi s tím technik udělá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník cubedj

doclea nechápu, že to tady netrápí mnohem víc lidí co mají cihlu a zároveň internet od UPC...

 

- stále není možné nechat na routeru zapnuté DHCP (automatické přidělování IP adres) + přidělit pevnou adresu např. pěti zařízením, jaký má pak smysl nastavení DMZ (které mimochodem stejně nefunguje) když router přidělí zařízení pro které nastavím IP jako DMZ např. každý den jinou IP adresu, to přece nedává smysl, a pokud DHCP vypnu úplně, tak pak komukoliv kdo se bude chtít připojit na mojí Wifi budu muset nastavovat manuálně IP adresu

 

- FireWall je úplně nemožnej, blokuje víceméně cokoliv co není na portu 80 (http)... to mám mít vypnutej FW pokaždý když chci poslat email přes SMTP (outlook), hrát online hry, používat FTP, používat herní konzoli?.. atd.. to je přece úplně nepřípustný!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník diesel

menší dotaz , youtube je v té cihle nějakej ořezanej-blokovanej obsah ? Hudba (videoklipy-VEVO atd..) se nerozjedou za to ostatní videa typu zabava(faily atd.) jedou :-(

Napíše to :

Chyba

 

Sorry, this video cannot be played on this device.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Thorn
doclea nechápu, že to tady netrápí mnohem víc lidí co mají cihlu a zároveň internet od UPC...

 

- stále není možné nechat na routeru zapnuté DHCP (automatické přidělování IP adres) + přidělit pevnou adresu např. pěti zařízením, jaký má pak smysl nastavení DMZ (které mimochodem stejně nefunguje) když router přidělí zařízení pro které nastavím IP jako DMZ např. každý den jinou IP adresu, to přece nedává smysl, a pokud DHCP vypnu úplně, tak pak komukoliv kdo se bude chtít připojit na mojí Wifi budu muset nastavovat manuálně IP adresu

 

- FireWall je úplně nemožnej, blokuje víceméně cokoliv co není na portu 80 (http)... to mám mít vypnutej FW pokaždý když chci poslat email přes SMTP (outlook), hrát online hry, používat FTP, používat herní konzoli?.. atd.. to je přece úplně nepřípustný!!!

 

Ahoj, co se týče routeru na "Cihle" + DLNA, tak tyto věci jsem už hlásil. Poděkovali za nahlášení chyb a předali to dál. Bohužel žádné další info nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...