Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Při změně služby dochází k restartu věrnostního období, definici Vám odesíláme v příloze.

 

Je nám líto, ale z důvodu velkého zájmu jsou k dispozici opravdu termíny až po 18.5. 2015.

V případě zájmu o nové služby stačí odpovědět na tento email nebo nás kontaktovat telefonicky na čísle 241005100 ve všední dny od 8:00 do 20:00 hod. nebo o víkendy a svátky od 10:00 do 18:00 hod.

Děkujeme za Váš zájem o naše služby.

S přáním hezkého dne

+++++++++++++++

operátor Klientského centra UPC

 

UPC totálně nepřipravená ,chce nabízet nové služby a zařízení nemají skladem.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

také mě to štve, sami předpokládali velký zájem. Dokonce teď na rychlo zařizují nové oddělení jen pro objednávky Horizonu a to půjde od 18.5.

Odesláno
UPC totálně nepřipravená ,chce nabízet nové služby a zařízení nemají skladem.

A je to z důvodu, že nemají zařízení skladem nebo proto, že nemají dost techniků, kteří musí zařízení rozvést a u každého překontrolovat datovou zásuvku?

Odesláno

Katoda-

technika kontrolovat datovou zásuvku jsem neviděl nikdy a to jsem u kabelovky přes 20 let. Zařízení rozvést to je taky kapitola sama pro sebe ,předání zařízení trvá asi 5 minut. Zařízení rozváží úplně někdo jiný než UPC ,to samý opravy rozvodu od UPC.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno
Zdravím. Chtěl bych využívá ten Horzin na PC, protože máme TV a dvě PC.

 

Tedy aby každý mohl koukat na co chce kdy chce. Ten STB nepotřebuji a nechci mít Horizon v TV ale pouze chce používat tu webovou formu. (Jak se tam přihlásím a kolik zařízení maximálně to může využívat?)

Dík.

 

Musím něco platit, za možnost to sledovat? Půjčovat si nic nechce dík.

Pokud mas tarif Komfort, nebo vyzsi tak nic navic platit nebudes.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jak to bude s tím,kdo nemá STB a jede přímo na CI karty v TV? Jak se např.projeví nabídka filmotéky?

Odesláno

Máte někdo zkušenost s tím, jak z STB Horizon resp. z jeho interního disku dostat nahrané pořady? Z Kaonu to šlo celkem hladce - po otevření, přepojení disku k PC a zkopírování souboru s rozkódovaným transportním streamem... Jak je to u Horizonu?

Odesláno
Jak to bude s tím,kdo nemá STB a jede přímo na CI karty v TV? Jak se např.projeví nabídka filmotéky?

Nijak se neprojeví. Nebude moci využívat horizon služeb (bude moci využít Horizon GO).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Otázka, protože jsem zvědavej: Co se stane, když ten Box Horizon koaxem nezapnu do zdířky DATA na zásuvce, ale zapnu ho do zdířky TV ?

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Ivo Mašek: Nepůjde internet :wink:

TWO-310L.pdf

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.