Odesláno 4. ledna 2016 9 let Zdravím, podařilo se u internetu 10M, v rámci retence, někomu dostat se s cenou pod 280 Kč/měsíčně (včetně pronájmu modemu) ? Děkuji za info. Zdravím, ano podařilo, ale nedávno mi napsali, že mi službu opět zdražují, takže to, co jsem si vyhádal tak je v podstatě pryč
Odesláno 7. ledna 2016 9 let ...tak až si na retenčním vyjednáte nový smlouvy se "slevou",tak si taky dejte pozor na novou(lednovou)fakturu. Počátkem prosince jsem si vyjednal novou smlouvu(přechod na Horizon) a 17.12.došlo k její aktivaci. Včera mi přišla faktura a všechny nové služby na ní jsou,ale bohužel za "běžné" ceny. Hned jsem UPC kontaktoval přes skype a tam mi paní řekla,že to bude zlevněný až na únorový faktuře. To je ale podle mě blbost,protože i v aplikaci MY UPC mám u služeb cenu "běžnou". Tak jsem UPC ještě kontaktoval přes formulář a už to řeší druhý den. No naštěstí mám od nich email potvrzující služby se slevou a tak mám čím argumentovat. Máte někdo podobný problém?!?
Odesláno 7. ledna 2016 9 let sleva se dává na celý měsíce, pokud je nějakej měsíc neúplnej, účtuje se poměrná část z ceny plný - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 7. ledna 2016 9 let ...no však oni naúčtovaly "vyšší" cenu na leden a zpětně i za ten zbytek prosince !!!
Odesláno 7. ledna 2016 9 let Já teď řeším něco podobného, slevu jsem vyjednal ke konci prosince, aktivovaná byla až 4. ledna. Za ty debilní 3 dny, ale budou chtít starou sazbu bez slevy (dnes mi to bylo potvrzeno) jde tam o směšně malý peníze, ale neuvěřitelně mne to sere z principu. Přitom bych s tím asi problém neměl, kdyby mi dopředu řekli, že to domlouvám na poslendí chvíli a poběží to až za nějakou dobu.
Odesláno 7. ledna 2016 9 let ...no ten prosinec vem čert,sice nevim proč to tak je,že je to v "normální" ceně...ale budiž. Ale hlavně nenaskočila ta sleva od ledna dál... o to mi samozřejmě jde hlavně...ale už dnes večer poslali 2emaily že to řeší ...a předali to dál a řeší....snad to vyřeší
Odesláno 7. ledna 2016 9 let Nenechte se odradit tím že to řeší a volejte. Při tom jak pracují stačí narazit na šikovnou telefonistku a popožene to....
Odesláno 7. ledna 2016 9 let U mně taky pořád řeší, několik mailů, několik telefonů, ale pořád jsem nenarazil na nikoho, kdo by mně rovnou přepojil. 1000 Mb/s - Komfort Vodafone Station, 2x CA modul Brno
Odesláno 7. ledna 2016 9 let když mluvíte o volání, jak a kam to nasměrovat, kam zavolat Pardon za lamovitou otázku
Odesláno 7. ledna 2016 9 let Je lepší napsat přímou zprávu na FB, oni se Vám automaticky ozvou z retence. Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.