Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Zdravím, podařilo se u internetu 10M, v rámci retence, někomu dostat se s cenou pod 280 Kč/měsíčně (včetně pronájmu modemu) ? Děkuji za info.

 

Zdravím, ano podařilo, ale nedávno mi napsali, že mi službu opět zdražují, takže to, co jsem si vyhádal tak je v podstatě pryč :(

Odesláno

...tak až si na retenčním vyjednáte nový smlouvy se "slevou",tak si taky dejte pozor na novou(lednovou)fakturu.

Počátkem prosince jsem si vyjednal novou smlouvu(přechod na Horizon) a 17.12.došlo k její aktivaci.

Včera mi přišla faktura a všechny nové služby na ní jsou,ale bohužel za "běžné" ceny.

Hned jsem UPC kontaktoval přes skype a tam mi paní řekla,že to bude zlevněný až na únorový faktuře.

To je ale podle mě blbost,protože i v aplikaci MY UPC mám u služeb cenu "běžnou".

Tak jsem UPC ještě kontaktoval přes formulář a už to řeší druhý den.

No naštěstí mám od nich email potvrzující služby se slevou a tak mám čím argumentovat.

Máte někdo podobný problém?!?

Odesláno

sleva se dává na celý měsíce, pokud je nějakej měsíc neúplnej, účtuje se poměrná část z ceny plný

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

...no však oni naúčtovaly "vyšší" cenu na leden a zpětně i za ten zbytek prosince !!!

Odesláno

Já teď řeším něco podobného, slevu jsem vyjednal ke konci prosince, aktivovaná byla až 4. ledna. Za ty debilní 3 dny, ale budou chtít starou sazbu bez slevy (dnes mi to bylo potvrzeno) jde tam o směšně malý peníze, ale neuvěřitelně mne to sere z principu. Přitom bych s tím asi problém neměl, kdyby mi dopředu řekli, že to domlouvám na poslendí chvíli a poběží to až za nějakou dobu.

Odesláno

...no ten prosinec vem čert,sice nevim proč to tak je,že je to v "normální" ceně...ale budiž. :(

Ale hlavně nenaskočila ta sleva od ledna dál... o to mi samozřejmě jde hlavně...ale už dnes večer poslali 2emaily že to řeší

...a předali to dál a řeší....snad to vyřeší :lol:

Odesláno

Nenechte se odradit tím že to řeší a volejte. Při tom jak pracují stačí narazit na šikovnou telefonistku a popožene to....

Odesláno

U mně taky pořád řeší, několik mailů, několik telefonů, ale pořád jsem nenarazil na nikoho, kdo by mně rovnou přepojil.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Vodafone Station, 2x CA modul
  • Brno
Odesláno

když mluvíte o volání, jak a kam to nasměrovat, kam zavolat :?: Pardon za lamovitou otázku :diky

Odesláno

Je lepší napsat přímou zprávu na FB, oni se Vám automaticky ozvou z retence.

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.