Přejít na obsah

CI rozhraní a CA moduly


Návštěvník Retiree

Doporučené příspěvky

Návštěvník pheorinos

Do dnes jsem CA modul používal v TV Sony KDL-40EX500 Koupil jsme si novou TV Samsung UE46H7000 a kartu jsme ze staré vyjmul a vložil do nové a jde mi jen asi 45 programů. Jsou to asi dvě hodiny. Mám počkat až se třeba sama ještě aktualizuje, nebo je někde jinde chyba ?

 

Software version CNX-STD-2.5.9

Hardware verision 3.2.1

Interfalace version 0x40

Number of sessions 5

Language 44

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

mám problém se zvukem DD na kódovaných programech poslední týden chraptí zvuk a krátkodobé výpadky. Na nekódovaných programech zvuk DD v pořádku. Kde je chyba .Televize Panasonic TX-L42 E6E + dekódovací modul koupený od UPC před rokem a půl. Ještě počkám chvílí ,a hodím jim ten modul na hlavu. Jedině vyměnit dekódovací modul ,ale to nebudou chtít pokut obraz dekóduje.

 

 

ještě doplním včera jsem televizi vrátil do továrního nastavení, a problém se znova objevil po 15 minutách. Tak nevím kde je chyba???

Upraveno uživatelem Návštěvník
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Modul jsem začal používat až poměrně nedávno, když jsem si koupil novou televizi Sony ... mám ji asi třičtvrtě roku, první půlrok bez problému, až asi v posledních 2 nebo 3 měsících se hláška zobrazuje asi každých 14 dnů. Je to poměrně otravné. V čem je potom problém - v modulu, v kartě nebo v televizi?

 

 

 

To samé se mi stává poslední dobou taky. Mám TV LG. Od nového roku aspoň 2-3x. A hlášky ověřování.....Volal jsi technika UPC ? Co provedl ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechal jsem si poslat nový CA modul SMIT (CI+ se spárovanou kartou) a kamkoliv to dám (TV, STB), tak to skončí na pátém bodu ověření. Ty předchozí 4 body ověření projdou OK, pátý nikoliv. Už s tím má někdo zkušenosti? Co se v tom pátém bodu ověřuje? Musím říct, že zatím nemohu CI+ přijít na jméno a vůbec netuším proč se nezůstalo u naprosto bezproblémových CI modulů.

 

Pokud vás něco napadne, tak předem díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Tibi: No, psal jsem na UPC a odpovedeli mi, ze se mam obratit na vyrobce televize, tedy Sony ... a na prodejce CA modulu, modul mam vlastni od Licy.

 

Psal jsem tedy do firmy Lica, a tam mi odpovedeli, ze jim mam modul zaslat k reklamaci, aby vse mohli proverit. Ja jim ale preci nebudu posilat zarizeni, u ktereho se ta zavada u nich vubec nemusi projevit ... nedela to vzdy ... jen treba jednou za 14 dni, nekdy i treba po mesici - je to ruzne.

 

Na Sony jsem jeste nepsal. Ty uz ses zkousel s nekym spojit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pro případ, že by se někomu při ověřování CI+ karty taky objevila chyba ověření v posledním (pátém) kroku, tak se jedná o špatně nastavené předplatné na kartě. Na mé nové kartě bylo předplatné nastaveno na leden/únor 2014, čehož jsem si bohužel všiml až po pár dnech. Poté co mi z UPC poslali aktualizaci předplatného, tak už je vše OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
  • po 2 týdnech...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...