Přejít na obsah

Noví zákazníci jsou neustále pro společnost více než dlouhod


Návštěvník kolda5

Doporučené příspěvky

Návštěvník júpísí
meleš tady nesmysly. Co vlastně prudíš, že ti 4 roky dávali net za sníženou cenu?
ooooh, tak pardón, já jsem v pravidlech tohoto fóra nenašel nic o tom, že se nesmí prudit. Asi ty moje věty byly prudící až moc..... Omlouvám se ti.

 

Jiná věc je problém, že nový zákazník si pořídí služby levnějí než dlouhodobý.
ty nebudeš tak hloupý..... To se musí nechat. I když o to mi nejde a nové služby (novou smlouvu) si pravděpodobně pořizovat nebudu.

 

Zde , než něco napíši, se musím zamyslet co to je za ekonomický jev.
a co je mi po tom? To si jako mám nechat dát plnou palbu? Já myslel, že firma má jít za zákazníkem a ty chodíš osobně spíš za firmou? A oni vždy řeknou "hurá, konečně jste tady, DVD. Na tebe jsme čekali". Tak to musíš být šťatné DVD.

 

Argumentovat tím, že "však když si někdo zavolá a pohrozí výpovědí tak mu nějakou úlitbu dáme" je nepřesvědčívé a morálně úbohé.
to myslíš jako konkrétně na mě nebo všeobecně? Já nevím o tom, že bych tady něco takového napsal..... Já nevolal dnes na UPC s tím, že chci ulitbu, jak píšeš. Já tam volal ohledně vysvětlení. Ale třeba jsem v tom sám, v pocitu, že si se mnou vytřeli riť.. Třeba to podle těch vět co jsem napsal a i uslyšel do telefonu, rozkóduje. Argumenty "nechali jsme Vám to levněji déle, tak držte hubu, krok a plaťte víc", mě BOHUŽEL neoblehčí....

 

RESPEKT with me.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chapu tve rozhorceni, me se ted stalo neco podobneho, akorat ze me se cena za sluzbu zvedla temer dvojnasobne a take bez upozorneni.

 

Pokud cena u tebe narostla o 100 kc a mas 15 Mb internet + tv Standart za 600,- tak si myslim ze to stale dost solidni nabidka, pokud ti UPC dalo nejakou slevu tak to urcite nebylo naporad a zalezi jen na nich jak dlouho ti ji nechaji.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Analogové DVD

júpísí> hele, neber si to osobně a nebuď zahleděnej do sebe. Nemířím na tvoji osobnost, ale naivní představy i když to myslíš v dobrém.

 

prudit samozřejmě můžeš, tady nejde o nějkaký pravidla fóra, já je taky neznám, zde je o věcná pravidla; ty prudíš za 600 Kč měsíčně, já cáluji 1000 Kč a neprudím. Kdo z nás dvou je blbej tady nechci diskutovat. Klidně napiš, že já a já ti to podepíši. Ale neodporuj věcným faktům.

 

K té "plné palbě"; samozřejmě, že si ji nemusíš nechat, já nevím co ti UPC dovolí. Vždyť jsem to řekl, že to je etický a morální problém UPC.

 

Sorry, ale v posledním odstavci si protiřečíš; to "morálně ubohé" bylo samozřejmě myšleno vůči UPC; ale tvrdíš, že jsi chtěl jenom vysvětlení, ale zároveň víš, že jsi měl slevu overtime 4 roky a přitom máš pocit, že "si s tebou vytřeli řiť".

 

Tyto úvahy obyčejně končím slovy: Mnohé soukromé firmy mají máslo na hlavě, ale zamýšlite se někdy nad tím "kolikrát si s vámi vytřel řiť váš vlastní stát?"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník júpísí

No máte pravdu oba dva kluci, to chápu.

Jak píšeš to "morálně ubohé", tak jsem myslel, že jsi pochopil, že jsem volal kvůli tomu, aby mi to zlevnili zpět. No s tím jsem nepočítal. To ne.... Neřekl jsem si o slevu.

Každopádně co já z toho, že mi to nechali tu cenu místo jednoho roku (dle smlouvy), další 3 navíc? To řeknu sice zahleděně do sebe, ale můj problém není. To už je jejich byznys.

UPC není jediná firma co to takhle dělá a ani se to tady nevyřeší, ale když si po 30ti dnech výpovědní doby, založím novou smlouvu, tak to jistě budu mít ještě za levnější peníz, než teď. Když ty svoje bezkonkurenční služby "zdraží" díky nějakému vypršení promo období, odhadnu 50000 lidem v republice a dobrých 75% se neozve kvůli tomu, že si toho nevšimne nebo ze zvyku nad tím mávne rukou, tak mají vyrovnaný budget na svoje věci na další 2-3 roky. Tak to je ta tržní politika...? :cry:

Z tohoto plié, júpísí blije.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ber to tak že jsi si pořídil 4MB internet za 199Kč měsíčně po dobu jednoho roku. Měl jsi to o mnoho let více a navíc ti ještě zvedli rychlost na 15Mb. A když ti to po té dlouhé době ukončili tak si dostal další slevu i lepší než mohou získat nový zákazníci (viz. web). Proto mi to rozčilování také nepřijde na místě.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Analogové DVD
No máte pravdu oba dva kluci, to chápu.

Jak píšeš to "morálně ubohé", tak jsem myslel, že jsi pochopil, že jsem volal kvůli tomu, aby mi to zlevnili zpět. No s tím jsem nepočítal. To ne.... Neřekl jsem si o slevu.

Každopádně co já z toho, že mi to nechali tu cenu místo jednoho roku (dle smlouvy), další 3 navíc? To řeknu sice zahleděně do sebe, ale můj problém není. To už je jejich byznys.

UPC není jediná firma co to takhle dělá a ani se to tady nevyřeší, ale když si po 30ti dnech výpovědní doby, založím novou smlouvu, tak to jistě budu mít ještě za levnější peníz, než teď. Když ty svoje bezkonkurenční služby "zdraží" díky nějakému vypršení promo období, odhadnu 50000 lidem v republice a dobrých 75% se neozve kvůli tomu, že si toho nevšimne nebo ze zvyku nad tím mávne rukou, tak mají vyrovnaný budget na svoje věci na další 2-3 roky. Tak to je ta tržní politika...? :cry:

Z tohoto plié, júpísí blije.

 

júpísí, s tebou to nejde ani po dobrém ani po zlém. Ještě jedna reakce z mé strany a dost; co říkáš nemá ani hlavu ani patu. Kolik ti je?

 

Zdražení služby po vypršení "nějakého" promo období je regulární akt ze strany UPC; to, že se někdo neozve je reakce slušného člověka, který přijmul pravidla hry. Ten co je nepřijmul a vyřve si u UPC prodloužení se má dobře, ale je to morální hazard UPC. Problém je v tom, že tento morální hazard se nezrealizuje, protože UPC kalkuluje s jejich částečným monopolem, chováním lidí v ČR a chováním lidí obecně. To jim zaručuje, že nevznikne dostatečně velká organizovaná skupina jejich zákazníků, která by byla schopna ohrozit jejich postavení na trhu a tím jejich existenci.

 

Když jsme u toho; cenová politika "kdo si co vyřve" nebo nový zákazník je na tom líp jako starý zákazník je v ekonomice známa jako "cenová diskriminace". Zde je ale postavena na hlavu a dovedena do absurdity a může fungovat jenom proto, že zákazníci nejsou schopni se zorganizovat a realizovat protiakci; opět a naposled - je to morální problém UPC.

 

"tak mají vyrovnaný budget na svoje věci na další 2-3 roky"; opět naivní představa, někde psali, že jsou v hluboké strátě díky investicím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník júpísí

AnalogovéDVD, líbí se mi tvůj 2. a 3. odstavec. To je jako, kdybych to napsal já. Každopádně tobě a dalším, i JirkoviH - tady o tohle vůbec nejde. Napsal jsem to snad španělsky? Opravdu to nemá ani hlavu a ani patu?

To mám jako jít jako ovce s davem? To po mě nemůžete chtít, ani když mě neznáte.

Myslel jsem, že se jen podělím o zkušenost a ne o vyhádání si nějakého práva..... Tady mi nejde o tu částku. Jde mi o princip. Když přimhouříte oko, tak jelikož nemám žádnou smlouvu, tak se mi (pro šťouraly: teoreticky) může za 1/2 roku stát situace, že budu platit za TV i internet přes 1000,-. No a teď jakej jsem byl, když jsem to měl za míň? Mně nejde o ty prachy, k šípku s nima, jde mi o to, že mi to můžou takhle zdražovat dál a dál a dál a nakonec budu někde jinde (ze slušnosti nenapíšu kde). Jestli přijímám nebo nepřijímám jejich pravidla, je z cela jiného soudku. Kdyby mi to od června 2011 zdražili o 3000,- (uvádím holý příklad, nikdo se toho chytat nemusí. Prosím.) tak taky neudělám/nenadělám nic, protože podle nich můžou a podle Vás tady mám držet hubu a krok.

Vždyť je to vlastně stále od UPC v mantinelech morálnosti?!

 

Promiň, ale s tímto to podobrém opravdu nepůjde. Nejde o hodnotu peněz, ale o možnost si takhle zvýšit služby třeba i 50x a neříct o tom a pak se tvářit, jako že je vše v pořádku. No však počkejte, třeba to za rok nebo dva potká i někho z Vás..... Nezapomeňte se pak poplácat po zádech. To bude mít pak hlavu i patu!

Je mi 33 a 8 let jsem prodával telekomunikace a data.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím sítím že jde o princip ale sítím se dneska dá těžko počítat . V tomto ohledu ti teda nejde o peníze ale o nerovnoprávnost mezi odběratelem služeb a poskytovatelem .Kdysi jsem taky držel hubu a krok a když mi navýšily platby nic sem nedělal . Pak sem po přečtení pár případů došel k závěru že u UPC neplatí pevná pravidla hry ale každý si může vyhandlovat co chce nebo co se mu podaří a že žádná dohoda není skálopevně platná .Tak sem začal vyjednávat o ceně atd. Pokud chceš bojovat s větrnými mlýny a přitom zohledňovat otázku principu věř že tě čeká hodně Sisyfovská práce . Pokud přejdeš k jinému poskytovateli , tak se potom s námi poděl o srovnání . :wink:

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465, CA modul
  • Plzeň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

júpísí ceny se vždy řídí ceníkem. Výš cena nepůjde než je v ceníku. Pokud by se zdražovalo v ceníku, musí tě na to společnost upozornit dopředu a musí ti umožnit vypovědět smlouvu k datu navýšení i kdybys neměl splněnou minimální dobu a nebo by nestačila uplynout výpovědní lhůta.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...