Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Nespletl jste se?

Handan byl oproti DVB-T opožděný o cca 3 sekundy a cca 6 sekund oproti analogu.

Nyní jsem porovnával jen handan s kaonem.

Zpoždění samotného settopboxu nemůže být postřehnutelné bez přímého srovnání- tak velké zpoždění by tam nemohlo být

Odesláno

Prosím info, kolik jste při výměně předcházejících STB za KAON platili ??? Já měnil CV6000 + H7000 za KAON a dle dohody jsem technikovi zaplatil v hotovosti cca 303 Kč. Nyní mám ve vyúčtování položku "Výměna zařízení" za obligátních 302,52 Kč ... :shock:

Odesláno
Prosím info, kolik jste při výměně předcházejících STB za KAON platili ??? Já měnil CV6000 + H7000 za KAON a dle dohody jsem technikovi zaplatil v hotovosti cca 303 Kč. Nyní mám ve vyúčtování položku "Výměna zařízení" za obligátních 302,52 Kč ... :shock:

Hm, tak to měl technik aspoň na pivo :)

Já to dostal normálně ve vyučtování, technikovi bych nedal ani kačku. Proč taky, většinou jde stejně jen o smluvní firmy atd., které s UPC nemají nic společné...

 

PS. Reklamuj vyučtování

Odesláno

Dotaz jsem samozřejmě vznesl a čekám na odpověď, nicméně přímá platba technikovi v hotovosti byla normálně ohlášena operátorkou při objednání PVR a když projdu zdejší fórum tak to nebyla žádná výjimka .. :) Uvidíme.

Odesláno

Mě na nafakturovali "marný výjezd" . Prý se to srovná v příštím vyúčtování.

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno

Tak tak, technikovi nic nedávat. Na nás to taky zkoušeli. Samozřejmě že bez dokladu.

Odesláno
Dotaz jsem samozřejmě vznesl a čekám na odpověď, nicméně přímá platba technikovi v hotovosti byla normálně ohlášena operátorkou při objednání PVR a když projdu zdejší fórum tak to nebyla žádná výjimka .. :) Uvidíme.

 

taky jsem se ohradil a bylo mi vysvětleno že částka byla zaúčtována ale pak zas odúčtována. Podívejte se všichni na 1. list napravo na čtvereček stav klienstkého účtu .... tam je dole částka k úhradě a ta by již měla být bez těch 303 kč....naprosto idiotsky napsáno

Odesláno

mě přišla složenkana 303 Kč...Ostrava

Odesláno

Ja mam sice na celkovym vyuctovani o ty tri stovky vic, ale hned vedle je maly tmave modry policko, na kterym je "celkem k uhrade" a to plusminus odpovida normalni sume. Vlastne je mozna o sedesat kacek nizsi.

Odesláno

Technikovi jsem dal 303,-Kč a ve vyúčtování to bylo uvedeno a dokonce byla platba opravdu o 60,-Kč nižší :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.