Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

spam... mozna by bylo lepsi nechat postovat jenom registrovany...

Odesláno

Jde to z Ukrajiny, bluknu jim rozsah IP.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Fingon1 a jak dluho ti rekli ze ten vypadek bude trvat? Me ani nic neposlali na mejla ze se omlovaji..mysleli si ze si polovicni rychlosti asi nevsimnu.. :shock: Jak dlouho to mas snizene na polovinu? Jenom doufam ze to nebude fakt mesic :( A co ti rekli jaka je pricina problemu?

 

To co tobe, az sem se ozval, ze prej sou v me lokalite technicke potize (prd potize, potrebuji dat muj bandwitch novymu zakaznikovi odvedle :-)). No sleva na internet byla na fakture celkem v poradku, problem byl se slevou na kabelovku, kde mi totalne posr.. fakturu, navic mi zrusili slevu v akci na balicek Darwin (50 kc misto 100 kc) pac prej mi pozastavili sluzby diky neuhrazene fakture!!! :evil: problem je v tom, ze to oni se pokouseli strhnout si inkaso ze spatneho uctu a pak se neobtezovali to zkusit z toho praveho a tak vznikl nedoplatek, ktery uz je zacalovany.. No proste bordylek a la velke spolecnosti. Uz sem jim reklamoval fakturu a napsali mi ze to jako ze berou ale ze se to projevi az na dalsi fakture. :-D Ja se asi pose..ru smichy, to stejny mi rikali v lednu ze se to objevi na unorove fakture, a ted v unoru kdyz ji zesra..li tak mi reknou ze se to objevi na breznove, jeste ze mam 2 mesicni reklamacni lhutu.

Odesláno

Zdravím vás

Jakou rychlost mám mít když mám EASY 6500Kb/s 512Kb/s nebo 10000Kb/s 512Kb/s

Odesláno

To asi ví jen UPC.

Podle omylem zveřejněného harmonogramu, bys měl v únoru mít 8M/0,5M.

Ale cílových 13M/1,5M se u tarifu Easy zvedlo na 15M/1,5M.

No a hlavně ti to do konce března klidně může kolísat sem tam, protože na tom pracují. :)

Odesláno

Tak od dnešního rána mi to už jede 8/0,5 místo 2/0,128. Tak to jsem zvědavej, jak dlouho to vydrží. Lokalita Brno-Ponava

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Odesláno

tak nejak, jak je psano vyse, akorat 8/1, double upload...,brno stred

  • po měsíci...
Odesláno

zdravím, někteří jste na tom ještě dobře... já mám objednanou službu 20M... v únoru to vypadalo takto:

 

417666776.png

 

a teď takto:

 

439263595.png

 

lokalita Jirkov, Chomutov dle slov technika UPC totálně přetížená síť CMTS. A prý se na odtranění závady pracuje.... ale kdy dojde k nápravě? to je ve hvězdách :(

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Mám tarif UPC 10 M a poslední týden v březnu jsem měl rychlost 5/0,5 Mb. Od prvního dubna se to vrátilo zpět na 10/1, ale posledních pár dní mám zase 5/1 Mb. Alespoň že ten upload zůstal. Zajímavé je, že soused ve stejném domě má normálně 10/1 Mb.

Odesláno

To stejné u mě, mám tarif Easy, čili bych měl mít 15/1,5, ale mám poloviční download 7,5/1,5. Upload je v pořádku. Lokalita - Brno-Ponava.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.