Všechny aktivity
- Poslední hodinu
-
Výpadky internetu + neodpovídající rychlost
Marek-26 odpověděl na téma uživateli Majkuss v Vodafone internet
@MajkussPoprosím o MAC modemu do soukromé zprávy. - Dnes
-
V boxu vše proběhlo samo (jen jsem musel NS5,6 vhodně přesunout), zato v TV-LG s CA modulem jsem musel napřed veškerým tzv rezervním programům zrušit jejich "přeskočení" teprve potom se objevilo NS5 a NS6.
-
Výpadky internetu + neodpovídající rychlost
Ivo2003 odpověděl na téma uživateli Majkuss v Vodafone internet
Zkontrolovat jestli je síťová karta v PC v režimu 1000 Mbps, pozná se i podle barvy diody u portu. Zkontrolovat propustnost sítě doma - třeba ze dvou pc připojených kabelem - rychlost přenosu mezi nimi. Zkontrolovat barvu portu na modemu jestli odpovídá gigabitu. Zkontrolovat jestli se nepoužívá nějaký 100M switch. Ale pokud se vypínají kontrolky na modemu, tak to spíše vypadá na problém s modemem. -
Pokud máš pevný internet nebo tarif, můžeš přejít na Základní Tv nabídku + ALLinONE za 770 Kč. Jinak podle aktuálního ceníku, pokud bys měl u Vodafone pevný internet, tak by byl TV Komplet za 531 Kč.
-
Výpadky internetu + neodpovídající rychlost
Adolf.Shitler odpověděl na téma uživateli Majkuss v Vodafone internet
Zkontrolovat, případně vyměnit, koaxiální kabel od účastnické zásuvky do modemu. Ta rychlost 100/xx spíš vypovídá, že je problém někde v PC v síťové kartě (když bylo zkoušeno několik UTP kabelů a výsledek pořád stejný). I kdyby internet od VF nějak vypadával, tak je málo pravděpodobné, že zrovna tím způsobem, že rychlost bude jenom 100. -
Dobrý den, měsíc zpátky jsem zaznamenal výpadky internetu, tak sem volal na podporu, kde mi objednali technika. Technik přijel a vyměnil mi modem starý za nový Vodafone Station 3.1. Nový modem mám tedy měsíc. Výpadky neustále pokračují. Usoudil jsem, že základní tarif asi nezvládá počet zařízení, jak mi bylo řečeno na pobočce, zvýšil sem tarif na 500/50, mám 1TV, 2PC a 2 telefony. Měřená rychlost byla 100/50, několikrát měřená. Rychlost měřená jen na 1PC, ostatní zařízení odpojena od wifi/ethernetu. Po několika testech jsem vyměnil 3x kabel, všechny CAT.5e, tudíž do 1Gb rychlosti. Rychlost se snížila na 100/24. Při výpadku internetu se kontrolky wifi a internetu vypnou, internet začne blikat červeně a do pár minut naskočí. Tohle opakuje 6x do x minut. Při zkoušení zahýbání kabelů, jestli jsou správně připojeny, tak router vypadne a bliká znovu. Kontrolka na ethernetu u jednoho kabelu svítí žlutě a u druhého bliká oranžově. Nevím si rady, kabely jsou všechny nově rozbalené, původní od Vodafone modemů, které jsem měl. Technik zásuvku měřil, v pořádku, vyměnil router a šel. Výpadky pokračovaly další den stejně, jen méně často, ale stále vypadává, takže k ničemu.
-
Proč máte tedy v zařízeních "nepřehledný HD box"? Jak jsem psal, funguje to pravděpodobně jen v Conaxu exUPC
-
Majkuss se přidal ke komunitě
-
Tak když o tom tady budete takhle vypisovat,tak aby jste se za chvili nedivili,že vám to už nejede. Někdy je lepší se řídit heslem-mlčeti zlato
-
V DVB-C (Komplet) na TV to funguje. V aplikaci to píše něco jako: "Pro tento kanál nemáte předplatné". Doufám, že to, že to funguje není jen "chyba" a nedojde k "nápravě".
-
Zkoušel jsem naladit na Komplet ještě od UPC a jedou - kartu mám vlastní, nic víc.
-
Mám jenom CA moduly a tam to běží. STB nemám
-
A funguje vám to na CA modulu i STB (který máte)? Vypadá to, že ty NS 5,6 fungují v Kompletu na platformě Conax ..
-
proč některým jde nova sport 5 6 to vypadá že nebudou převadět na nové tarify těm zakaznikum je to nějaký divný
-
VF má nějaký obchodní model a nikdo s tím nic nenaděla.Ber,neber.Bohužel,je to tak
-
řekneme si narovinu UPC už není trvale slevy skonči co jsme si objednali proto udělali novou nabidku kdyby to nebyla právda tak Vodafone přejmenuje pouze misto komplet dají nazev ALLinONE trvala sleva stale běží ale Vodafone udělali tak že musíš jit na zakladní nabidku pak si vybrat baliček ALLinONE za 620 //// nebo co mám já Tv klasik bych mě zustalo baliček sport za 99 mě to zvyši na 150 kdybych měl tam slevu tak mě strhanou ze 150 napřiklad na 110 kč
-
Tak zase se ten balíček neměl nazývat Komplet.Taky jsem tyto problémy řešil.Proč se ta a ta stanice přidala pouze do toho a toho balíčku a nepřidal se do Kompletu.Ale bylo to v době UPC a nebylo avízováno,že staré balíčky budou končit a zákazníci budou postupně převedeny na nové
-
Jenže balíček komplet znamenal x kanálů a z toho x v HD. To, že v nějakou dobu obsahoval úplně vše neznamená, že když v budoucnu nebude, je to v nepořádku, pokud počet kanálů neklesl pod avizovaný.
-
A přesně toto VF dělá.Díky tomu,že nemá 1000 zákazníků,ale +100 tisíc zákazníků,tak ten přechod na nové tarify bude chvíli trvat a nejde to udělat ze dne na den Třeba podmínka Novy? Život je strašně krátkej na to,aby se člověk zabýval pseudoproblémy,když možností,jak to vyřešit je mnoho.
-
No vidíte, já zase nerozumím tomu, když budu zákazníky stejně převádět, proč to nepustím všem. Minimálně do nabídky "komplet". O to víc mám potom z pozice vodafone lepší výmluvu, proč potřebuju zdražit...
-
Logického na tom nevidím vůbec nic. Pokud si v jakoukoliv dobu objednám balíček/tarif, který dle proklamace obsahuje kompletní programovou nabídku, tak má zůstat kompletní po celou dobu jeho platnosti. Pakliže již není možné toto zajistit, je nutné nejdříve vypověděť stávající smlouvu a nabídnout nový tarif. Toto by mi přišlo logické a hlavně férové.
-
@kautskymJenže toto něktěří nechápou.Jenom já,já,já.Když se jim to nelíbí,at zvednou telefon a domluví se jak @Ivo Mašek,nebo at přejdou ke konkurenci,nebo počkají,až je VF převede na nový tarif. To není reakce na váš příspěvek
-
Jak jsem již psal mám nabídku KOMPLET a Nova sport 5 a 6 naladím a běží mi, takže u mě programy přibyly u do staré služby (stávající)
-
když se staré tarify ukončují tak to nedává smysl, to tam dávat
-
Tak se na to zkuste podívat z druhé strany.Jste provozovatel kabelové/iptv/ott tv.Máte v nabídce jak historické,tak aktuální tv balíčky.Historické baličky budete rušit a už je nenabízíte a stávající zakazníky budete postupně.cca během 1/4 roku,převádět na stávající balíčky.A nyní přidáte nové stanice do nabídky.Dáte je všem,nebo jenom do nových balíčků,když víte,že staré budete rušit?Já být na míste VF,tak udělám to samé.Navíc nikdo z nás neví,jaké byli podmínky od Novy.Možná sama Nova nechtěla,aby to VF dával do končících balíčků.
-
Nevím jak Vám, ale já mám nabídku komplet nepřecházel jsem pod All jsem zatím nepřešel a Nova sport 5 a 6 mi normálně jede. Je to náhrada za Nova Cinema a Action v SD. Takže pro mě super