Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Poslední hodinu
  2. @MaccakrrNo vidíte, můžete ještě slušně ušetřit, když ukradnete místo toho Compal. 😄
  3. Máte pravdu. Proto rozhovor s infolinkou nedopadnul, jak jsem předpokládal. Vzhledem k mému případu je nutné to řešit písemně což i požaduji již od začátku. Nevím co si paní na druhé straně e-mailu myslela. Tedy vím - že se mne zbaví, Pokuta je napaána ve smlouvě o pronájmu zařízení a podle infolinky je 2.800. Smlouvu mi paní částečně četla, protože mi jí Vodafone odmítnul zaslat na e-mail. Údajně je v aplikaci můj vodafone, kterou nepoužívám. Mě stačí faktura na e-mail víc jak 12 let a na tom taky nehodlám nic měnit.
  4. @tomusNevím jak Vodafone Station, ale předpokládám, že to bude obdobné.
  5. Mě se včera i tady někdo ptal, jestli nejsem Vy (stejná osoba). Já jsem ani nevěděl, že ste sem psal, byť jsem toto vlákno přečetl skoro celé. a tedy i s Vašimi příspěvky. Nesoustředil jsem se na jednotlivé nicky, ale jen na obsah. 🙂
  6. @MaccakrrKlidně do toho jděte. Já vám přeju, ať nemusíte pak řešit žádné reklamace nebo opravy. @Adolf.ShitlerSmysluplné to je, pokud spoléhám na to, že pravděpodobnost závady je nízká. To je asi jako se rozhodovat, jestli si pořídím rozšířenou záruku (pojištění) na nový laptop, nebo rovnou něco na způsob Alza pronájmu. Z mojí zkušenosti se počítač dojebe buď velmi rychle, nebo pak hodně dlouho vůbec, takže by se mi nevyplatilo nic víc než klasických 24 měsíců. Ale je to samozřejmě i o štěstí.
  7. Tak to jsem zvědavý jak to nakonec dopadne, protože informaci od jednoho operátora na telefonické lince já bych určitě už po svých špatných zkušenostech nevěřil. Mimochodem jaká je vlastně ta pokuta za nevrácený modem Vodafone station ?
  8. Tak. Infolinka mi volala, přestože jsem žádal odpovědi písemně. Klíčové co vzešlo je, že mi bylo sděleno, že firma Vodafone se po zaplacení nevráceného modemu Station vzdává právních nároků jak na modem tak na mou osobu. Zároveň tento modem vyřazují z databáze. V případě, že budu chtít zapojení vlastního zařízení, tak pokud bude splňovat požadavky tak mi jej zapojí i kdyby to byl původně nevrácený modem Station, který právě ty požadavky splňuje. Ještě budu trvat na písemném potvrzení. O což jsem si rovnou požádal. Protože tady včera někdo psal ten příspěvek že mu jej nechteli zapojit, že je evidováno jako kradené či co. Toto jsem říkal i paní na infolince. Bude tedy čekat co bude dál 🙂 Prozatím stačí udělat kolečko nájem - zrušit - nevrátit - zaregistrovat . Podle infolinky, která mi sama v této věci volala ohledně výměn.... Je mi jasné, že teď tady zastánci klanu Vodafone budou zase psát jak á je to hloupost atd. To si odpusťte. Už se jen budete opakovat. Na to nehodlám reagovat. Uvidím co mi napíší, je mi jasné, že se budu muset zeptat 4x než z nich něco dostanu. Ale já si nový modem jen v pronájmu nevymyslel 🙂
  9. Ani prodej modemů ze strany přímo operátora není moc smysluplný, protože pro zákazníka případná závada v záruční době znamená až 30 dní čekání na opravu (vs. 2 dny při pronájmu) a po záruce už prodávající není povinen cokoliv opravovat vůbec.
  10. @ZbynekPěkné odpoledne, moc mě mrzí, že došlo k nefunkčnosti internetu a nemohl tak služby využívat, jak jste potřeboval. Napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, ať se na vaše služby můžeme podívat konkrétně a zjistit, co se stalo.
  11. Dnes
  12. @Ivo2003Ano, nebo taky se k tomu dá přistupovat způsobem kolik jsem platil před a kolik budu platit po. Jsem-li schopen cenu ukecat, abych se vešel do té původní včetně pronájmu, není vlastně co řešit. Pokud tedy nebojuji o princip, ale čistě o cenu.
  13. Nebo další jednoduché řešení - Nerozepisovat cenu internetu za službu a modem, takže místo 399 Kč + 50 Kč prostě 449 Kč a ber neber. A protože by pronájem byl zdarma, tak by v případě vlastního modemu nebyla žádná sleva.
  14. Problém je v tom že možnost vlastního modemu už se tu řešila několikrát a stále dokola, takže když to tu po nějaké době někdo začne opět znovu řešit a ještě to chce vyřešit dost nestandardním způsobem, tak je jasné že dostane negativní odpovědi, všem co uvažuji pořízení vlastního modelu doporučuji aby si pročetli celé tohle vlákno, všechno už tady bylo několikrát řečeno, dokonce se třeba v poslední diskuzích zapomnělo na jeden ne úplně zanedbatelný problém a to že při instalaci vlastního modemu Vodafone vyžaduje i obnovení televizního tarifu, to znamená že pokud má někdo například vlastní CA modul, tak o něj přijde. Drtivá většina uživatelů vyžaduje vlastním modem z toho důvodu aby ušetřili na poplatcích za pronájem, jenže to se vzhledem k pořizovací cena DOCSIS 3.1 modemů prostě nevyplatí, nemluvě o následných problémech s aktualizací takových typů modemů které Vodafone nepodporuje, tedy všechny kromě Vodafone station. Celé to prostě nedává moc smysl, hlavní důvod je ten, že kabelové modemy nejsou běžně ve volném prodeji a nejsou uzpůsobeny z bezpečnostních důvodů na to aby si je dokázal aktualizovat sám uživatel, jedinou výjimkou je tady už několikrát zmiňovaný AVM Fritzbox, který lze aktualizovat bez hardwaru operátora, ale když se podíváte na ceny a propočítáte úsporu, tak jak už jsem uvedl to nedává příliš smysl. Jediné co by dávalo smysl kdyby Vodafone svoje vlastní moderny prodával tak jako to bývalo za UPC, jenomže to už Vodafone před několika lety ukončil a nemyslím si že by se k tomu někdy vracel. A kdybych já byl operátorem, tak ty už modemy také neprodávám, protože těch problémů které s tím operátor má pak spojené je spousta, nejprve je musí prodávat a udržovat databázi, které jsou prodané a které v pronájmu, pak musí operátoři na na telefonické lince řešit s klienty co ho koupí někde na bazaru, zda ho do sítě připojí, nebo ne podle sériového čísla a nakonec ještě musí řešit to co se řeší teď, že někteří uživatelé kteří v si ho dávné minulosti koupili koupili se ho nechtějí zbavit, protože nedokážou pochopit že ty modemy postupem času technologicky stárnou a jednou za čas je potřeba je vyměnit, i když to na první pohled vypadá že normálně fungují. Tyhle všechny problémy Vodafonu odpadly, když už je pouze pronajímá a neprodává.
  15. https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/3/2025/pozadavky-na-zarizeni-docsis.pdf?nc=13 https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/kabelovy-internet/pevny-internet-kabel-vlastni-modem/
  16. Hele, v klidu, jsem na tom podobně. Tohle není forum, tohle je pranýř lidí, kteří chtějí mít vlastní router. Je to tu někdy vtipné, jak všichni do tebe jedou a ryjou. Ber to sportovně. Aspoň si naše příspěvky čtou i lidi, kteří jsou na tom podobně, takže forum je přece jenom užitečné. Když budeš potřebovat, písni PM. 🙂
  17. @MaccakrrJá bych se chtěl jenom ohradit, že se zastávám Vodafonu, nebo jsem snad najatý. Představa vlastního zařízení se mi vždy velmi líbila, Taky jsem ho v posledních letech úspěšně používal. V současné době jsem si ale vyhodnotil, že už se to nemusí vyplatit tolik jako dřív a shrnul jsem tu důvody, proč si to myslím. To vše za stávajících podmínek. Samozřejmě kdyby se Vodafone rozhodl zavést zpátky model UPC a zároveň by na odkoupená, ale podporovaná zařízení posílal updaty, dokud se vydávají, bylo by to skvělé. Lidem, kteří nebudou mít hardwarové problémy by se to jistě vyplatilo. Osobně nevěřím, že taková situace v nejbližší době nastane.
  18. Díky, tenhle Váš comment jsem v tom ševelení kolem přehlédnul! 🤦‍♂️ Můžete prosím ještě stručně shrnout, co je potřeba udělat pro připojení / konfiguraci ve Vodafone CZ síti? Díky moc!
  19. Bohužel při komunikaci s VF jsem měl stejnou zkušenost. Nikdy nechtěli řešit po telefonu, natož když jsem volal, protože volali zpět a tyhle hovory snad jako jediné nemusí být nahrávány. Takže písemná cesta určitě správná. Vidím, že v praxi implementace vlastních modemů stále s klacky pod nohy... Neschválili ti naši poslanci už možnost hromadné žaloby? 😄 (vtip, aby se tu někteří odpůrci vlastních modemů moc nerožhavili).
  20. Hlavně, namísto registrace na fórum si mohl přečíst podmínky a zjistil by, že má podat reklamaci a byla by mu poměrná část měsíčního poplatku za službu od účtována, nejspíše i nějakou tu korunu navíc.
  21. Včera
  22. https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-najmu-koncovych-zarizeni/
  23. Slamb

    Vypadek internetu dva dny

    takže kdo ví, jestli je to vůbec pravda 🤔🙄 aby to nebyl nějakej random hater z internetu 🤭
  24. Aby si nebol prekvapeny, kolko lepia diery soudruzi z Berlina a ako dlho im to trva.. mala napoveda, vsetci vyrobcovia (vratane AVM) pouzivaju rovnake SDK od vyrobcu SoC, samozrejme je pravda, ze operatori sa casto neponahlaju s upgrade fw a maju na to svoje dovody.
  25. @retron A který máš konkrétně? Jenom pro zajímavost... @Maccakrr Po objednání změny na modem mně takto přišla SMS o nutnosti aktivace.
  26. Jo takhle je to s tou smlouvou. Bohuzel mi to mohla rict pani na podpore. V tom je prave ta komunikace podpory zoufala.
  27. Vždyť jsem to tu psal včetně odkazů, bez problémů lze zakoupit na německém amazonu Fritzbox 6660, 6670, 6690, všechny tři splňují DOCSIS 3.1 tak nevím, co tady pořád vymýšlíte
  28. @Maccakrr Nevím jak u tebe, ale já napřed musel smlouvu odsouhlasit v samoobsluze na webu, konkrétně na "https://tam.je/aktivace", a to po zadání aktivačního kódu, který přišel v SMS (a samozřejmě jsem si mohl smlouvu, resp. "dohodu o pronájmu" před odsouhlasením přečíst, vč. všech podmínek s tím spojených) a až pak teprve dorazil technik s novým modemem.
  1. Nahrát více aktivit
×
×
  • Vytvořit...