Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Včera
  2. @Vojtěch P. Pěkný den, toto bude třeba řešit konkrétně přímo k vašemu účtu. Pošlete nám prosím screenshot a podrobnosti k tomu na e-mailovou adresu pece@vodafone.cz, abychom vám s tím pomohli.
  3. Vojtěch P. se přidal ke komunitě
  4. Nejde se mi přihlásit do aplikace Vodafone i když zadávám správné přihlašovací údaje. Vždy když to zkusím tak aplikace napíše error "Unable to process your request. Please try again later." Tento problém mám už asi týden, nemohl by mi prosím poradit jak toto vyřešit.
  5. Long Thanh Phan se přidal ke komunitě
  6. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Nadále máme Love Nature, nový 4K program aktuálně neplánujeme.
  7. "Internetový rozvaděč" "Internetový kabel" Špatné názvosloví.
  8. Komár odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    Tak vědět vám určitě dají, ale vaše dávno zaplacené Compaly si budete moci nejspíše uložit na poličku a pořídit si udělátko od Vdf.
  9. marek-81 odpověděl na téma uživateli Pavel m v O všem ostatním
    Jinak, v článku je chyba. První evropská hudební TV nebyla ve VB, ale v Itálii a to v roce 1984 (testy už probíhaly v roce 1983). Stanice se jmenovala VideoMusic a vysílala v pal klaicky pozemně po celé Itálii. U pana Poláka je zvykem, že co není německý nebo anglický, jakoby neexistuje:))) Kanál pak skončil v roce 1996 a místo něj vyznikla MTV Italia. https://youtu.be/r2qARUnDyQs?si=iZ8RGTDUpuSXcrkJ
  10. Slamb odpověděl na téma uživateli Marek-26 v O všem ostatním
    mně to přijde nějaký složitý, ani ne tak to samotný video, ale spíš všechny ty postupy, o kterejch sem ani netušil 🤔 0:57 - pokud je třeba kontakt aktualizovat nebo uvést jinou osobu, spojte se před instalací s námi - kontakt by se snad měl řešit během objednávky (což je obvykle den nebo dva předem) a ne že se to bude nějak vymejšlet za pochodu a ještě na nějakym extra čísle 🤔 1:08 - ujistěte se také, že je domovní zvonek řádně označen - když by se jasně domluvila kontaktní osoba a telefon na ni během objednávky, tak je nějakej zvonek úplně nepodstatná věc 🤔 1:40 - přístup k rozvaděči 🤔 firma, co mi služby zapojovala, si to všechno nějak pořešila sama a pokud má někde v objektu umístěnou technologii, tak by k tomu měla mít i přístup 🤔 kdyby se jim tam něco rozbilo, to budou zase nahánět přístup přes zákazníky, co sou zrovna doma? 🤔 2:35 - pro instalaci ve společných prostorách domu je potřeba zajistit písmený souhlas... a nějaký formuláře a bla bla bla 😮 jakteživ po mně nikdo nic takovýho nechtěl, ani se na to neptal a to se tady dělaly dvoje rozvody celkově to na mě působí tak, že instalace vodafonních služeb je docela náročnej proces, kde se může spousta věcí potento nebo minimálně zkomplikovat a po zákazníkovi se chce zařizovat a ověřovat dost věcí 😮 ale jinak video samotný fpoho, jenom teda ten jeho obsah je trochu děsivej 🤔 oproti tomu postup u cetinu mi přijde o dost jednodušší a víc user-friendly https://www.youtube.com/watch?v=TWictuHhXsI 🤔 žádný nějaký zvonky, rozvaděče a formuláře 🙄
  11. Poslední týden
  12. kotasek odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    ja mam koupeny tři compaly, a uz jsou davno zaplaceny😀, tak jsem absolutne v klidu, a pochybuji , ze by Vodafon nedal dopredu vedet, a jen tak by je vypnuly,
  13. dad18 odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    @mpetr nemusíš argumetovat ničím, prostě řekni, že ho chceš vyměnit, že nefunguje nebo cokoliv a že chceš Station. Oni nakonec budou rádi, že ses ozval sám a že ti nemusí volat s povinnou výměnou. @Marek-26 nejsem zaměstanec VF, jen jsem napsal co mi řekli na jejich lince a taky dnes technik co mi říkal, že jich mění každý den hromady a že brzo už ty Compaly nebudou fungovat a že lituje ty lidi co si je koupili.
  14. CorleoneCZ si změnil profilovou fotografii
  15. Marek-26 odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    @dad18 do půl roku určitě těch několik set tisíc modemů vyměněno nebude.
  16. mpetr odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    Mám podobný problém. Vyměnil jsem router 5 za router 7 ale nepomohlo. Co pár minut Compal klekne a to tak, že se k němu ani nedá přihlásit, po nějaké minutě to zase jde. Signál pak je bez chyb. Podle mě se modem nějak zahltí a přestane přenášet data. Původně jsem myslel že je to nějaké QoS u Vodafonu ale to jsem vyloučil, protože to by se alespoň dalo přihlásit na ten modem. Jelikož teď platím 70 tak ho klidně vyměním, ale nevím čím mám argumentovat.
  17. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    To raději ne .
  18. namec odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    extaze 4k
  19. dad18 odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    Hm.. Tím že nejde dát jiná cena za modem nebo za stb nebo ca modul tak se to dělá tak že ti dají slevu na ostatní služby. Proč mám platit o 20 kč víc za přístroj který mi nepřinese nic ( nestojím o větší rychlost), má větší spotřebu? když to tedy musí měnit tak mi i můžou upravit cenu kterou mi upravili. jak jsem psal už u stb VT3 kde snížili cenu, ale tomu kdo se neozve jí pořád nechávají za plnou. Najednou je to už rozdíl 70 kč měsíčně. Proč to mám platit takovému gigantovi aby na mě ještě více zbohatnul?
  20. Sparrow odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    Tak tak. Myslím, že jsem začínal na Ubee. Ale cenu má stále stejnou i se Stationem, PSSST 😜 Na omluvu, pořád ho používám jen jako modem. 👌
  21. tomus odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    Modem Compal se nikdy za 50 Kč nepronajímal, cena byla vždy 70 Kč, pokud ho má někdo za 50, tak tu cenu zdědil po starším modemu který měl předtím. Za 50 Kč se v minulosti pronajímaly pouze hloupé modemy (bez routeru a wi-fi) typu Cisco, Ubee, Motorola a podobně. Takže chtít Station za 50 Kč už je trošku drzost.
  22. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    A bude nějaká náhrada v 4 K?
  23. dad18 odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    @tomus Cena je odvozená od doby jak dlouho máš ten Compal, třeba já hned od začátku kdy byl za 50 kč a tu částku mám i v poslední faktuře. Nový modem je už o 20 kč. Proto jsem to napsal aby si vyjednal lepší cenu.
  24. tomus odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    Cena za Vodafone station s wi-fi 5 je v pronájmu stejná jako za Compal, tedy 70 Kč měsíčně, Ještě než budeš volat na Vodafone zkus ten reset do továrního nastavení, třeba se to srovná a bude to OK, někdo tady ještě zmiňoval přehřívání, ale to bych spíš vyloučil, můj Compal v pohodě běžel i v místnosti kde bylo 31 stupňů teďka v létě. Ještě je tady varianta že to může být nějakým špatným signálem, ale to by na Vodafonu měli vidět.
  25. Náhradníci za žánrová MTV mají mít českou licencihttps://www.mediaguru.cz/clanky/2025/08/nahradnici-za-zanrova-mtv-maji-mit-ceskou-licenci/
  26. dad18 odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    Compal už ale nedostaneš, dávají už jen Station, co je o dvacku dražší tak si hned vyhádej nižšší cenu na celkovou nábídku co od nich máš.😀 Jo a bacha, elektrokabel je o dvacet cm kratší než u Compalu, mě to chybělo, takže jsem musel natáhnout mini prodlužku. P.S. prý do půl roku by měla přijít komplatní výměna všech Compalů.. A ti co ho mají koupený budou pak mít smůlu protože už nebudou fungovat.
  27. @homberg Toto je chyba v zobrazení částky (neměla by tam být), ale tento balíček je zdarma a platit za něj nebudete.
  28. Kisch odpověděl na téma uživateli Kisch v Vodafone internet
    Děkuji za doporučení, zkusím pořešit s podporou výměnu.
  29. Oggy CZ se přidal ke komunitě
  30. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    @Pavel m Pěkný den, stanice InUltra měla velmi nízkou sledovanost, proto v naší nabídce končí. Informaci svítíme v EPG už nějaký čas. Protože to je stanice vysílající ve 4K rozlišení, tak byla dostupná jen na boxech nebo v DVB-C.
  31. @asustek Pěkný den, režim bridge u tohoto modemu není. Můžete ale skrýt SSID u tohoto modemu, připojit do LAN portu jiný modem/router a používat Wi-Fi, kterou vytvoří druhé zařízení. Info ke Gigacube gen. 2 zde: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/gigacube-5g-gen2 Doporučuji také ověřit, jestli nestabilita Wi-Fi nesouvisí s obsazenými Wi-Fi kanály, podrobně o tom píšeme tady: https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/wifi-kanal

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.