Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Poslední hodinu
  2. kautskym odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Ondra - Vodafone ano jedná se o účet s 8 službami
  3. Marek-26 odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Info od člověka z Vodafone: Modem se dodává se zastaralým firmware a generickým dočasným konfiguračním souborem. Následně si modem ze sítě načte nový firmware a konfigurační soubor. Poté již Web UI není dostupné a do budoucna spíše asi nebude (je tam nějaký security gap).
  4. Dnes
  5. neukazuje se tam, protože to je cetin, jinak by tam ověření dostupnosti na vodafonním webu ukazovalo ultra+ fibre lite za 699 🤔 na mý adrese je to stejný, vodafone tu radši nabízí svůj internet bez uploadu, ze kterýho má asi víc, když je to jeho síť 🤑 jo a z toho taky vyplývá, že na tý adrese neni dostupnej ultra+ fibre, ale jenom ultra fibre s polovičním uploadem, protože prostě cetin 🤐
  6. Stále když si zadám svou adresu na webu Vdf, tak se tam optika nezobrazuje, jen koaxiál. Tak jsem mluvil s někým z Vdf a optika tam opravdu je, ale proč se mi nenabízí na netu mi nebylo odpovězeno, že si dotyčný myslel, že to tam je obé. No není. A teď k cenám optiky. 1000/1000 na prvních šest měsíců za 399,-, pak za 749,-. 2000/? je za 849,- .Modem k tomu je buď za jednorázových 1920,- a nebo 80,-/měsíc. Bohužel je Vodafone dražší než konkurence u optiky. T-M 1000/1000 za 599,-; 2000/1000 za 699,- ceny po prvním půl roce, jinak za 299,- první půl rok u obou variant. Modem je na rok zdarma. O2 1000/1000 za 599,-, první půl rok za 399,-. Modem za 99,-/měsíc. Jako já až se odhodlám pro optiku přes ty problémy v úpravách v bytě s vedením kabelu, tak mi bohužel ten Vdf nevychází dobře.
  7. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Situaci, kdy může být částka rozdílná, už řešíme a máme v plánu oprav. Máte pravdu, podrobná aktuální útrata zatím v aplikaci není, předpokládám, že časem i toto vylepšíme. Apple Pay je dostupné :-) Samozřejmě je jen na vás, zda tuto možnost (přístup ke kontaktům) povolíte, nebo ne, využít se dá např. v případě dobití kreditu někomu, koho máte v kontaktech. Je to ale věc, kterou ještě budeme promýšlet, je možné, že přidáme i další využití a také je možné, že tuto možnost zcela odebereme... Změny služeb u mobilních čísel zatím k dispozici nejsou, chystáme je. Jinak ale pro mobilní číslo vidíte informace o čerpání jednotek, informace k útratě, Vyúčtování, info o SIM kartě atp. @kautskym S tím jsem se já ani kolegové nesetkali (aspoň jsem se zatím nedopátral), jen se chci ujistit - na tom účtu, na který se přepínáte, není tam větší množství různých služeb? Protože pokud by šlo účet, kde je hodně služeb, tak pro tento typ účtů budeme aplikaci teprve optimalizovat. Jinak moc díky za vaše postřehy, nápady, tipy i kritiku :-) Když nám zde napíšete podnět nebo nahlásíte chybu, ověřím to a napíšu vám, zda o tom víme / řešíme to, případně zda potřebujeme víc detailů apod. Vydáním aplikace nic nekončí, ale naopak vše začíná. Dál ji budeme vylepšovat, postupně přidávat další funkce atp. Aplikace tedy rozhodně není ve své finální podobě (to přísně vzato nebude nikdy, protože vyvíjet se bude stále), ale vydali jsme ji s tím, že už v první verzi podporuje nejčastěji používané funkce. Pro první zájemce je dostupná už dnes, až později budeme uživatele původní aplikace postupně informovat o přechodu na novou aplikaci.
  8. DiDiDi odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Není, je to opravdu přesně 11 MAC adres / veřejných IPv4 adres. Testoval jsem to. 🙂
  9. kautskym odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Ondra - Vodafone budete predavat na vf postrwhy vy nebo to mame hlasit my jako zkz
  10. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Otevřel bych oči a podíval se na několik posledních příspěvků a stran tohoto tématu. Chválí se tu rychlost aplikace, ale současně se tu objevuje od různých uživatelů včetně mě i někollik podnětů. Předpokládám, že to je to, co Vodafone v první dny vydání aplikace potřebuje, aby byla aplikace funkční a ideálně jako primární k používání. Takže to co objevím někam zaevidovat, aby se o tom vědělo a řešilo se to. Stále však platí, že jedou obě aplikace nějaký čas současně a tak co potřebuji a nejde v nové, zkouším v původní aplikaci.
  11. bnone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    A přesně toto není pravda, aplikace není funkční vůbec, pokud se v ní nedají dělat změny nastavení a dokonce ani to nastavení zobrazit. Což je smyslem té aplikace. Měli to jasně označit jen jako beta verzi k testování. Takhle je to jen Potěmkinova vesnice. Ale chápu, že něco kritizovat se tady moc nenosí, je třeba hlavě chválit. A proto to v tomhle státě vypadá jak to vypadá. Říct, že císařpán je nahý, je zločin. No nic, zavolám na linku, proč mi dennodenně u VF vypadává připojení 5G a TM a O2 jede jako po másle.
  12. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Původní aplikace Vodafone One zanikla, aktualizací se z ní stal Můj Vodafone+. Pro uživatele služeb Vodafone One jde o změnu názvu aplikace, jinak je ale vnitřek velmi podobný tomu, na co už byli zvyklí. Tyto zákazníky jsme také informovali e-mailem. Všechny služby jde tedy nově používat v jedné aplikaci Můj Vodafone+.
  13. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @bnone Už tu nejednou padlo. Běží obě aplikace současně, v původní to je funkční? Ale je dobré to, co nefunguje nahlásit a čekat na opravu. Tím bych sem netahal testování, management a další věci okolo. Aplikace bude z 90% funkční, jen se některé drobnosti doladí ke spokojenosti všech.
  14. kautskym odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @bobis stane stejne i po reinstalaci. @Ondra - Vodafone take mate zkusenost?
  15. bnone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Technikus Možná jsi nepochopil, co jsem tím chtěl říci. To mimochodem není předobjednávka, jak píšeš, toto je už přímý prodej. Pokud se vydá aplikace, které chybí naprosto elementární funkcionalita, kvůli které ta aplikace vlastně existuje, tak to není jen nějaký bug. A pokud je to považováno za bug, tak to znamená že by měli vyhodit testery a část managenentu. Pokud je to plánováno, tak ji měli vypustit, až to auto bude mít kola. A až těsně předtím udělat tiskovku.
  16. zajdee odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    @dvdkon opravdu se tam pise "priklady"? Mne to rozhrani ted nefunguje, ale mel jsem za to, ze tam bylo neco jako "jsou to aktualni hodnoty, ale modem neuklada kopii konfiguracniho souboru". Tzn. ze konfiguracni soubor stahne, nakonfiguruje se podle nej, a pak ho zahodi.
  17. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Jde o stejnou chybu v původní aplikaci, i v nové Můj Vodafone + Původně Android 15, nyní už Android 16, přístroj Samsung a tyto hlášky jsou v EN, přestože systém je v CZ (telefon i aplikace).
  18. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Díky za info, jde o Android telefon, Samsung, předpokládám? Čili to vidíte stejně, jako když jste to psal k původní appce Můj Vodafone?
  19. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @bnone Ten tvůj příklad je naprosto skvělej. . Plno aut se prodává, objevuje v konfigurátoru, lze objednat do výroby, aniž by bylo dané auto na salonu ať už vystaveno, nebo se s ním dalo vůbec svézt. A lidem to nevadí. Udělají si svoji konfiguraci a počkají, co za několik měsíců obdrží. Objednají / koupí si něco, co neviděli, nevyzkoušeli apod. a nemají s tím někteří sebemenší problém.
  20. Ondra - Vodafone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @bobis Pro používání programu Vodafone Happy je nezbytné souhlasit s obchodními sděleními třetích stran, protože na tom je do velké míry program postavený (zobrazujeme vám nabídky od různých partnerů = třetích stran). Pokud takový souhlas ještě udělený nemáte, aplikace vás do programu nepustí a nabídne vám udělení souhlasu. Vaše osobní údaje s třetími stranami nesdílíme. Podrobně to je popsané v podmínkách na https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-programu-vodafone-happy.
  21. bnone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @bobis Ve vývoji sw jsem se pohyboval několik desítek let, jak probíhá vývoj a jeho počátky vím velice dobře. Ale... představ si třeba toto: Škodovka udělá velkou tiskovou konferenci na téma nového modelu auta. Auto se začne prodávat a lidé si v prodejně pochvalují, jak snadno lze točit volantem a šlapat na pedály. A pak někdo řekne, že je to pumprdentlich, protože to auto ještě nemá kola. A někdo na to řekne, že prostě při testování ještě nepřišli na všechny chyby, to je ve vývoji normální. Já tu aplikaci fakt nepoužívám na to, abych si v ní zálibně skroloval. Já ji používám na různé změny tak, jako u auta fakt chci, aby mělo kola. Bez toho je pumprdentlich. https://www.youtube.com/watch?v=qweGQRJ9tKw
  22. kautskym odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Aplikace je opravdu rychlá ale když přepnu ja jiny účet který spravuju tak mam toto A úplně všude jak v záložce služby
  23. dvdkon odpověděl na téma uživateli 1woko v Vodafone internet
    Už jsem taky v klubu uživatelů převodníku (hurá!) a při proklikávání rozhraní jsem si všiml, že nad těmito parametry je velké varování "modem neukládá configy, hodnoty níže jsou jen příklady" (což je trochu WTF). Takže té konkrétní jedenáctce bych moc nevěřil. Možná je to i víc? ;)
  24. bobis odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Jako on to úplný nedodělek nebude, ale tím, že nechají několik měsíců funkční i původní aplikaci, je jasné, že se počítá s chybami, které nešly zjistit během neveřejného testování. To je ale u všeho nového normální, až při veřejném fungování se ukáže i to, co dřív vidět nebylo. Teprve potom se aplikace i servery zatíží na maximum a doladí se drobnosti. Aplikace je úplně nová, postavená od základu, takže nějaké ty „poporodní bolesti“ prostě budou, stejně jako u nového iOS nebo Androidu. Nejspíš teď budou aktualizace vycházet častěji. Velké plus má ale Vodafone za to, že nechává běžet i původní verzi, aby předešel problémům. To jiné společnosti moc často nedělají, a tímhle krokem většině uživatelů ušetří spoustu nepříjemností. @bnone Já jsem s novou aplikací abnormálně spokojený. Dokonce když se v ní něco změní, projeví se to rychleji a během ani ne sekundy dorazí potvrzovací SMS. Možná je nová aplikace propojená i s novějšími interními systémy, což by bylo super, protože kolikrát na prodejně, než něco prodejci naběhne, tak ho člověk skoro lituje. Ale zatím tě nikdo nenutí využívat Můj Vodafone+ aktivně, klidně si nech obě aplikace v telefonu pro jistotu. U každé nové aplikace se prostě musí počítat s drobnými „poporodními problémy“ @kautskym Zkus aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat. Mně to vyřešilo několik problémů. Je možné, že jsme ji stáhli ještě v ne zcela funkční fázi, takže v ní zůstaly drobné chyby. Po přeinstalaci by se to mělo srovnat.
  25. bnone odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @Technikus Mluvím především o telefonu, ne TV a net. Pro telefonní číslo si nezobrazím ani nenastavím vůbec nic. A lítá to jen v rámci aplikace, jakmile to jde na web, je to pochopitelně stejné jako ve staré aplikaci. @bobis Já tam nikde nic takového nemám. Na Andoidu. IOS může být jiný. Pokud je to vědomý nedodělek, tak to tam mají napsat. Navrhuji dočasné přejmenování na Můj Vodafone- 🙂
  26. Technikus odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    Netuším, jak vypadala ta Vodafone One, já se do ni nepřihlásil. Chápu tedy, že došlo jen k přejmenování, možná lehké kosmetice a je z toho Můj Vodafone+? Jistě tam budou nějaké drobnosti, ale základ aplikace by měl být snad v pohodě. Co nám nebude fungovat, není problém to nahlásit zde, nebo na tam.je/forum nebo v Obchodu Play nebo Apple Store k aplikaci.
  27. bobis odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
    @bnone Zrychlení na maximum tam je, když se vejde do aplikace, tak záložka Úvod, nalezneš tam widget s tvým číslem, pod tím vyúčtování a pod tím widget Rychlost dat u mě 10 Mb/s a pod tím šedivě ,,zbývá 4 zrychlení,,. Ale mám v účtu další 3 čísla a není to u každého. Přepínat mezi službami lze swajpováním doleva, doprava po tom horním widgetu s číslem. Jen co mě mrzí aktuálně útrata za vyúčtování nesedí a když to rozkliknu objeví se částka ale ta stará vyšší před měsícem. Nejsou tam rozepsané služby u aktuální útraty na každou službu a číslo zvlášť jako u staré aplikace. - Snad půjde platit Apple Pay vyučtování jako u staré aplikace. @bnone On to možná je ještě nedodělek ale zatím slušný nedodělek, je svižný a obsahuje toho docela již dost. Jen proto v tiskové zprávě Vodafone psal, že nějakou dobu pojedou obě aplikace spolu. Nejspíše proto aby novou aplikaci odladili. Což je super. Jen nevím co tedy s tím budou dělat zákazníci Vodafone One, kteří přišli o svou aplikaci. U toho programu Vodafone Happy, by Vodafone mohl přidat možnost, souhlasíte s předáváním kontaktních údajů třetím stranám ano nebo ne. Nebo něco jako, můžeme vás s nabídkami kontaktovat telefonicky? - Třetí strana by buď získala od zákazníka souhlas nebo ne. A pokud by nezískala souhlas, hold by mohli maximálně napsat e-mail s nabídkou a kontaktním telefonním číslem v případě zájmu.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.