Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. Tak jeden účet a dva plány 🤔
  3. Včera
  4. Lopin se přidal ke komunitě
  5. Ja tam zitra zavolam a opet se zeptam
  6. Prostě Vodafone 🤷🏻‍♂️
  7. To je fakt mazec....usilovně pracují na závadě 🤮 Mě ani po měsíci nejde žádná obnova....možnost výběru, cokoliv změnit 🙈
  8. HBO Max Premium0,00Kč Vaše předplatné bude obnoveno 23 prosince 2025 tak po měsíci žádná změna v aplikaci HBO pořád STANDARD .Tak načtení dalšího měsíce nepomohlo.
  9. Poslední týden
  10. No tak chtěl to zkusit bez volání na Vodafone, v těch tabulkách ale žádný zásadní problém vidět není, možná trochu nižší SNR na downstreamu, ale protože to naskenoval zřejmě hned poté co restartoval modem, tak tam nejsou načtené žádné chyby, Já bych teda ještě doporučoval zkontrolovat přívodní koaxiální kabel a konektory mezi modemem a zásuvkou Vodafonu, jestli nejsou někde uvolněné nebo kabel někde zlomený nebo poškozený. Pokud to nezabere tak určitě volat operátorovi, oni toho tam pomocí vzdálené diagnostiky uvidí víc a podle toho to budou řešit dál.
  11. Komu neni rady, tomu neni pomoci... Takoveto trolly je lepsi nekrmit...😉
  12. sodekcz odpověděl na téma uživateli Slamb v O všem ostatním
    Nejspíš už to nebude spam a vyhráls balík. Jen to nechceš pochopit. 🙃
  13. Marku, na tazatele si zřejmě nepřijdeš. Na VF volat neplánuje :D (Nejede mi auto ale tankovat/nabíjet se nechystám).
  14. Pavel m odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    https://stream.mux.com/xBOQks35Il5PKYwK9JiDKY8WXrTV01F02NvHhuKvFWbp00
  15. Dobrý večer, s Vodafone resp. jejich technickou podporou jste už mluvil? Bylo by dobré, aby diagnostikovali od nich, případně naplánovali technika na servis.
  16. Slamb odpověděl na téma uživateli Slamb v O všem ostatním
    jo a ještě jedna věc, co mě u ios překvapila 🤔 i když mám v aplikaci zprávy zapnutý filtrování spamu, tak mi celkem často chodí spam, že mám někde peníze na nějaký sázky nebo co 😀 si úplně nevybavuju, kdy mi u googlácký aplikace zprávy přišel nějakej spam 🤔
  17. Z toho PC jsi normálně vytočil PPPoE session? Pokud ne, tak už ji musí terminovat ten Zyxel. Zkus dát na tom Asusu typ připojení IPoE nebo DHCP (teď nevím jak to tam mají označené) a případně ještě úplně odebrat tu VLAN. Pokud to nepomůže tak vrať zpět typ PPPoE, ale pořád bez VLAN.
  18. Standa odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Mám obavu, že žádný z těchto programů u Vodafone neuvidíme
  19. Takhle na první pohled v těch tabulkách žádný problém nevidím, všechny hodnoty jsou v normě, ale chybí mi tu informace kdy byl modem restartován předtím než byly udělány ty screenshoty, kvůli chybovosti ve sloupečku Post RS chyby, které se tam postupně v průběhu času načítají, takže bylo by potřeba počkat aspoň jeden den od posledního restartu, aby se tam něco načetlo. Jinak těch hodnot rychlostí Max Traffic Rate si nevšímejte, to je v pořádku.
  20. Dobrý den, mám problém ohledně internetu, včetně silného zpomalení za posledních 6 měsíců a časné výpadky připojení k internetu. Na poprvé jsem zkoušel modem/router Compal restartovat a krok nefungoval. Poté jsem zkontroloval stav sítě a připojení kabelu, nezdá se žádný problém. Jednou jsem postřehl sebe-restart modemu bez jediného důvodu, proč by se to stalo. V diagnostice modemu je napsáno, že konfigurační soubor přijmutý od Vodafonu/Neznámého zdroje ukazuje maximální přenos DownStream 26250000bps (neboli 26.25mbps, což odpovídá zhruba testům speedtest.net) a maximální přenos UpStream 2100000bps (neboli 2.1mbps, což odpovídá také). Jsem si na 100% jistý, že náš internetový plán byl 250mbps Download a 40-50mbps Upload před tím, než se tohle začalo stávat. Součastná rychlost se většinou točí kolem 20mbps download a 40mbps upload a bývají výpadky, kdy musím například znovu obnovit nějaké webové stránky, aby se kompletněn načetly. Nevím jak dál a zatím neplánuji volat na Vodafone. Je zde nějaké řešení?
  21. bobeebo se přidal ke komunitě
  22. IPv6 můžete deaktivovat pouze operátor, v modemu to nikde vypnout nejde.
  23. Rozdíl není moc velký. To už je větší rozptyl v kvalitě jednotlivých pořadů co tv vysílají. Při scéně uvnitř interiéru kde není moc pohybu a změn v obraze to nejde skoro vidět. Rozdíl je pokud je scéna náročná na bitrate- hodně změn v obraze, tam už jsou rozdíly mezi SledovaniTV a Oneplay větší.
  24. Ano, z moji strany jsem zkusil naprosto vse a kdybych nenapsal skript, ktery chybu detailneji zachycuje, pravdepodobne bych uz byl u jineho poskytovatele. Nastaveni, ktere vynucuje IPv4, udelal technik po telefonu. Kdyz se do administrace prihlasim ja, tak nikde nic podobneho najit nemohu
  25. včera večer sem řešil nějaký věci v můj vodafone na webu a bylo to takový dost unavený 🤔
  26. @Ivo2003 Když budu porovnávat VF TV a Oneplay obrazově, např. ČT, NOVA.. je tam na první pohled vidět jasný rozdíl v kvalitě obrazu nebo to není až tak velký rozdíl na jednu či druhou stranu a je to jen pocitová záležitost?
  27. Žádná IPTV nedovoluje ukládat na disk stream. Technicky by to šlo, ale je záměrně blokované. A TV z 99% umí nahrávat jen dvb stream. Sledování TV má cca 3Mbps při H265 a Vodafone cca 6 Mbps při H264. Vodafone TV je trochu kvalitnější. V obou případech by kvalita mohla být trochu lepší. Nejlépe vychází Oneplay, kde je 5 Mbps při H265 a u videotéky 8 Mbps při H265. Kvalita obrazu tam je nejlepší.
  28. nezáleží na velikosti datovýho toku, ale na kódování, ta nejmenovaná konkurence má kódování efektivnější a tolik nezatěžuje síť, kvalita obrazu je v obou případech super 🤔
  29. @IM80 Pěkné dopoledne, je mi líto, ale v tomto případě je potřeba vyčkat na uzavření ze strany technického oddělení :(
  30. Pěkné dopoledne, chápu, že je to nepříjemné, je však potřeba vyčkat na dořešení ze strany technického oddělení.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.