Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
V 17. 1. 2020 v 9:56 PM, quadra2030 napsal:

Lenze bridge mode je iba pri verejnej IPv4.. a ta je coraz vzacnejsia aj v UPC.

Ve středu mě vyjednání veřejné IPv4 stálo jeden telefonát na technickou podporu. Během dvou minut jsem mohl přepnout modem do bridge a dosadit si vlastní a funkční router.

Odesláno

@DanielseM To co ukazuje windows je rychlost té WiFi sítě, tedy přenos v rámci jen té WiFi, nic to neříká o rychlosti internetu. Zkusil bych dát v modemu režim 802.11ac only.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@hrochada Tak to mate stastie, v UPC SK od leta minuleho roku by si telefonatom nepochodil.. musia schvalovat vynimky (vyssia uroven, nie radova technicka podpora) a musis odovodnit, preco nutne potrebujes IPv4 adresu (tyka sa to hlavne novych uzivatelov, dlhorocni maju zachovanu IPv4 bez vacsich poblemov, ale musia o to poziadat, inak ich tiez preklopia na DS-lite).

Mimochodom, Vodafone v DE nedava uz niekolko rokov standardne IPv4 SOHO klientom vobec..

Upraveno uživatelem quadra2030

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

@Marek-26Vím, IT se živím. Jelikož mi ale modem vyjedná s NB teoretickou rychlost 40Mb přes WiFi viz obrázek (ač NB tvrdí teoretickou 866Mb), tak mi internet jde kolem 25Mb reálných. 802.11ac only přes 5GHz jedu od samého začátku.

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Od ty doby so se objevily tyhle problemy, tak mi blbne 5GHz porad. Mel jsem od ty doby pripojenou televizi kabelem a pres ten to je ok. Ted jsem zase chtej jen Wi-Fi a vypadava to. To stejny na mobilu nebo na notebooku. Obcas to proste na chvili vypadne a musim pockat nez to najede nebo se odpojit a pripojit. Da se to nejak poladit nebo musim bridge a svuj router?

  CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p6-NOSH
Odesláno

Zkusil bych 5GHz prepnout na kanál 36 až 48 a koukni se do logu modemu co se tam píše za chybové hlášky.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@Ofer1790 Mně to takhle dělá už víc jak 2 roky, několikrát za den. Zkoušel jsem všechny možné rady a výsledek nulový. Mám puštěný pořád ping na router a když je výpadek, vypnu/zapnu síťovku a pak zas pár hodin jedu. 

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno

V první řadě používat připojení kabelem a obzvlášť u staticionárních zařízení jako je televizor. Ta zvrácená "móda" bezdrátu je strašná. A pro připojení mobilních zařízení bych zkusil vlastní AP, např. TP-Link RE305

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Člověče, já mám rád tvoje názory, protože se vždycky o něčem poučím. Ta první část mě zase pobavila. Nevidím na WiFi nic zvráceného. S tou druhou částí se dá souhlasit, musíš mít kvalitní zařízení. Ne každý investuje třeba do Unifi. Nakonec i tam se občas stane, že po upgrade FW musíš zjišťovat, proč se ti do několik let spolehlivé sítě přestalo připojovat nějaké dříve bezproblémové zařízení.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Na WiFi vskutku není nic zvráceného. Co je ale zvrácené, je používání WiFi tam, kde to zjevně nemá žádné opodstatnění, což je bez debat u napevno umístěného televizoru. O nevýhodách WiFi vůči kabelu pak netřeba psát, o tom bylo napsáno již dost.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.