Odesláno 17. května 2016 8 let Takže se s tím nic jiného dělat nedá? Ani oficiální podpora od UPC nic neporadila?
Odesláno 17. května 2016 8 let Tak jsem trochu testoval. Na prohlížeči Maxthon - obraz celkem rozmazaný, každých cca 10 sekund načítání (zhruba 1-2 sekundy). Na Exploreru 11 obraz viditelně ostřejší, žádné výpadky. Testováno na NTB, připojení přes WiFi 5 GHz, dle Speedtestu 130 Mbps Down, 20 Mbps Up. Kabel se mi kvůli tomu tahat nechce. 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem
Odesláno 17. května 2016 8 let Aktivace zp.sh. v horizon go nefunguje. Pise to selhalo zkuste znovu jsem ovsem na slovensku. A kdyz kliknu na aktivaci nahravani hodi to jen nejaky text a nikde nejde kliknout jen to zavrit. Telefon lgg4 android marsmeloun.
Odesláno 17. května 2016 8 let Taky me to pise ze aktivace zptneho zhlednuti selhala a prehravani nefunguje, vyskakuje tam nejaka anglicka hlacka o aktivaci v My UPC. Tablet Asus s Android 4.4.2 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 17. května 2016 8 let na tabletu po stisku Aktivovat hlásí že aktivace selhala,na notebooku to aktivovat šlo ale při pokusu o spuštění se objeví:musíte provést aktualizaci předplatného My UPC mě informuje o termínu 15-20.5
Odesláno 17. května 2016 8 let Takže se s tím nic jiného dělat nedá? Ani oficiální podpora od UPC nic neporadila? Využíván je SilverLight, což je produkt společnosti Microsoft. Je tedy logické, že pod jejich prohlížečem to bude fungovat nejlépe. U několika produktů bylo dokázáno, že si Microsoft optimalizuje své produkty a s ostatními to nefunguje a ani nezveřejní dokumentaci, aby to mohli optimalizovat i ostatní. V IE také skoro nikdo nemá tolik doplňků co v FF. Například oblíbený AdBlock prokazatelně dokáže snížit výkonnost FF. Zároveň Gecko na dnešní poměry není oproti konkurenci nic moc. A až se jednou Google rozhodne přestat sponzorovat FF a soustředit se jen na Chrome, tak bude Mozilla bez peněz. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 18. května 2016 8 let Dobrý den, mohu požádat klienty, kteří mají problém s aktivací zpětného zhlédnutí o zaslání Vaší čísla smlouvy do přímé zprávy přes náš Facebook UPC (https://www.facebook.com/UPCCeskarepublika/) ? Děkuji za Vaší pomoc, David - UPC
Odesláno 18. května 2016 8 let Pošlete mi tedy číslo smlouvy sem do přímé zprávy. Děkuji, David - UPC
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.