Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 2 hodinami , tomus napsal:

Zkoušel jsi jiný prohlížeč?

Píši o aplikaci, v prohlížeči vše v cajku 🙂

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Ahoj funguje vam v Horizonu na Nově posouvani o 30 sekund dopredu?Me to nejak posledni tyden nefunguje.Tak nrvim jestli je chyba u me,nebo treba jestli uz UPC se s Novou nedohodlo,ze nebude mozne jejich porady(reklamy),preskakovat.

Odesláno

Teď jsem zkusil večerní Křižovatku smrti a posouvání funguje i uvnitř reklam. Jak na PC, tak v ZZ na STB.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno
On 9/28/2018 at 9:13 PM, Yarda_cz napsal:

Zdravím, na novém NTBKu WIN10 nefunguje v aplikaci Horizon Go přehrávání jakéhokoliv pořadu. Vše funkční, náhledy, programy, ale když kliknu na přehrát, v okně se jen začne točit ono kolečko a nic. V prohlížeči funguje vše hbitě a bezvadně. Funguje vám? Nebo nějaké nápady? díky

Dokonce jsem se nyní dočkal hlášky...

IMG_20180929_201315_AO_HDR.jpg

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Jediné co můžete zkusit je tovární nastavení aplikace.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Odinstalace, výchozí nastavení.. nic nefunguje 😕 přitom na jiném W10 jede v pohodě, i v prohlížeči.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Musím souhlasit, jen neustálé výpadky, při vyhledávání se nezobrazují výsledky, často i několik minut černá obrazovka s informací, že program začíná za chvíli.... momentálně v aplikaci na mobilu to je OK, ale zas nespustím v prohlížeči.... neskutečně nestabilní aplikace nebo webová verze ... programátory vyhodit

Odesláno

Kdy cca přibudou další programy v ZZ?

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak to vypadá že se asi nedočkáme.

Odesláno

Nejaké nové info o android TV ?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.