Odesláno 26. listopadu 2019 5 let Mne by zase zajimalo, odkud se, proboha, vzal ten priserny termin "navedeni"... :-O :-(
Odesláno 26. listopadu 2019 5 let Pánové, chápu vaše poznámky - ale představoval bych si, že by to mělo fungovat, jak píše retron. Prodám modem, dám na vědomí UPC a nevidím ze strany UPC důvod na nějaký dlouhodobý (v řádu dnů) doběh služeb. Cvak, cvak a nový majitel nechť ho do pár minut/hodin užívá dle svých specifikací. Na zkostnatělé převody dnes není prostor. Navíc nechápu, proč UPC prudí s nějakými přeregistracemi jako takovými. Tedy ve smyslu, síť zjistí, že jsem zapojil jiný, legálně odkoupený modem, nechť ho do pár minut akceptuje. A ne nějaké capiny, volání, psaní. Pokud je odkoupený legálně, nechť se s nimi doma ucpu a můžu je prohazovat třeba obden. Je jiná doba a zejména v oblasti IT by to mohlo fungovat pružněji. Beru to z pozice, jak bych to viděl jako běžný zákazník. Chtěli byste třeba několik dnů čekat na změnu DNS záznamů třeba při změně webhostingu? Upraveno 26. listopadu 2019 5 let uživatelem sodekcz Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 26. listopadu 2019 5 let No ideálně bych si to představoval jako v Německu, že mi na jeden telefonát připojí jakékoliv zařízení splňující normy EuroDOCSIS 3/3.1, třeba Fritz!ka - - - - Praha
Odesláno 26. listopadu 2019 5 let Ehm.. v DE to teda rozhodne akekolvek zariadenie EuroDOCSIS 3.x nie je - a kedze vo volnom predaji je oficialne iba Fritzbox kablovy modem, tak hotline Unitymedia i Vodafone ma vazny problem s hocijakym inym modemom, co splna poziadavky operatora - min. 24 down a 8 up kanalov.. Vodafone/KDG ma automatizovany portal (ktory obcas viac nejde ako ide), kde staci zaregistrovat MAC CM adresu modemu a system ho aktivuje (teda mal by).. Unitymedia vyzaduje telefonat na hotline (s roznym ucinkom). Super - Základní - Bratislava
Odesláno 27. listopadu 2019 5 let Jako zbytečný uživatelský opruz vidím, že UPC dělá krky minimálně s připojením modemů, které nám sami prodali. To, že to pokračuje dál skupinou modemů zapůjčených a že nechtějí do sítě pustit další cizí zařízení, bych viděl až jako kroky k další úvaze. Problém s tím nemám, mně stačí modem jeden, ten můj. Jen zkrátka, zrovna potřebuješ něco otestovat, krátkodobě přehodit, někomu pomoct s řešením problému na jeho lince, pak to třeba za půl dne zase vrátit. Z tohoto pohledu mi to přijde minimálně nepružné, zkostnatělé. Chápu, že pohled operátora na věc může být jiný. Jen píšu svůj názor na věc a už nebudu tohle téma tímto směrem zbytečně trápit. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 27. listopadu 2019 5 let @sodekcz On to není tak jednoduchý proces převést modem z jednoho zákazníka na druhého. Odinstalovat z něj službu, nainstalovat novou, pohlídat, aby ve všech subsystémech ta změna proběhla atd. A víc než kde jinde zde platí hlavní Murphyho zákon (Co se může "pokazit", to se "pokazí"). Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 27. listopadu 2019 5 let před 6 minutami, Marek-26 napsal: Odinstalovat z něj službu, nainstalovat novou, pohlídat, aby ve všech subsystémech ta změna proběhla atd. Erhm, to snad v temer ctvrtine 21. stoleti delaji systemy samy,... pote, co jednim, nebo maximalne nekolika kliknutimi tuto zmenu vyvola operator. Nebo je UPC lamerska firma, fungujici na rucne aktualizovanych Excelech?!?!
Odesláno 27. listopadu 2019 5 let Až zas tak to není. Ale není to tak, že kliknete na modem kdesi v systému a napíšete tam nové číslo smlouvy a je to. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 27. listopadu 2019 5 let Jenze by to tak melo byt. Me jako zakaznika vcelku nezajima, jakej opruz s tim kdo na strane firmy ma. Stejne tak jako zakazniky nasi firmy nezajima, jakym zpusobem zajistime, aby dostali, co potrebuji, tak rychle, jak to potrebuji.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.