Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Upravujeme ceny mobilních služeb

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jo to nevím.

Nicméně "aktualizace cen" neprobíhá pouze u Vodafone. Takže by si člověk jinde moc nepomohl.

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno

Koukal jsem info inzerátem je i ve vyuctovani

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
před 4 hodinami, marek-81 napsal:

Zajímalo by mě, jak by odstoupení od smlouvy z důvodu zvýšení cen řešil zákazník, který má smlouvu s mobilním telefonem na splátky a minimálním plněním. To musí doplatit celý mobil bez kompenzace? (Když mu zdraží tarif i když s tím nesouhlasí?)

Podle mě by zákazník nic za telefon nedoplácel, protože změna ceníku je jednostranná změna ze strany "prodávajícího", a navíc v neprospěch zákazníka. Teď zdražuje i Revolut, přistál mi nový ceník a vyloženě píše, že můžu odstoupit bez sankcí - taky neřeší, že mám kartu, která se váže jen k danému tarifu, a využívám další služby a benefity spojené s tarifem.

Upraveno uživatelem paffko

  • Premium+
  • Super+
  • Základní
  • CA modul
  • Praha
Odesláno

@paffko to mi chceš říct, že by mu nechali telefon zadarmo když má třeba splácet ještě rok a půl? To se mi nezdá. Podle mně by musel doplatit rozdíl.

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

V případě předčasného ukončení služeb si zákazník doplatí rozdíl mezi dotovanou a běžnou cenu podle počtu měsíců.

Takže smlouva na 24 měsíců. Vypoví po roce, což je polovina- tak doplatí polovinu rozdílu.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

To si už nepamatujete tu aféru, že když sem dal výpověď třeba po měsíci tak jsem musel doplatit celý dva roky? Pak to změnili, že jsem zaplatit jen ten jeden měsíc rozdíl mezi akcí a plnou cenu. Mlaďoši...

A ten telefon musí samozřejmě doplatit do plné ceny. Vzal si ho na splátky, tak ho musí doplatit.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Jo. V minulosti bylo třeba doplatit to k čemu se zákazník zavázal. Tedy všechny paušály co do konce kontraktu zbývaly.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
  • Centrum péče

@marek-81 Pěkný den, pokud byste se rozhodli své služby zrušit, nebudeme vám účtovat žádné sankční poplatky, pouze zaplatíte poměrnou část poskytnuté slevy na zařízení podle toho, jak dlouho zbývá do konce smlouvy. Veronika

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Jinými slovy, ten telefon musíš zaplatit celý i když dáš výpověď za jakéhokoliv důvodu. (jen překlad pro ty co taky nemají rádi takové květnaté slova za které se dá schovat cokoliv 😀)

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno
před 5 hodinami, marek-81 napsal:

@paffko to mi chceš říct, že by mu nechali telefon zadarmo když má třeba splácet ještě rok a půl? To se mi nezdá. Podle mně by musel doplatit rozdíl.

Asi jsem nepochopil “zadání”. Bavime se o telefonu na splátky nebo kdyz je na nej poskytnuta jen sleva x tisic?

Upraveno uživatelem paffko

  • Premium+
  • Super+
  • Základní
  • CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.