Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aplikace Můj Vodafone+

Doporučené odpovědi

Odesláno

U této aktuální verze, i když mám nastavené telefonní číslo, které se má objevovat při vstupu do aplikace, tak se objevuje úplně jiné, než to nastavené.

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Praha
Odesláno
  • Autor

@Ivo Mašek když se do aplikace podíváš dnes, máš zprávy stále přečtené, nebo tam opět svítí dvojka?

Mně se včera na tabletu podařilo obě zprávy přesunout do Přečtené, nesvítilo číslo a dnes jsem opět tam, kde předtím. Zase svítí dvě nepřečtené zprávy.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

U obálky vpravo nahoře je prázdno. Počet nepřečtených zpráv se neobjevil (což je v pořádku, neb jsem je přečetl včera).

Už se také objevilo i vyúčtování. Takže suma sumárum - zatím spokojenost.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno
  • Autor

Tohle je fakt komedie.

Sledujte čas, datum a procenta baterie v horním řádku

9:55 se přihlásím, jsou tam 2 nové zprávy.

Obě si rozkliknu a v nepřečtené není nic.

IMG_20251018_095721.jpg

Obě jsou v přečtené.

IMG_20251018_095836.jpg

Počkám, dělám něco dalšího a v 10h se opět podívám do aplikace.

Opět svítí 2 nové zprávy.

IMG_20251018_100049.jpg

A jsou opět nepřečtené.

IMG_20251018_100113.jpg

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče
V 17. 10. 2025 v 22:16, bobis napsal:

U této aktuální verze, i když mám nastavené telefonní číslo, které se má objevovat při vstupu do aplikace, tak se objevuje úplně jiné, než to nastavené.

Ano, o tom víme a chování v některé z příštích verzí opravíme.

@Technikus O chybném chování v případě TV nebo internetu víme a máme na seznamu k opravení.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

Je správně,

že pokud mám app Můj Vodafone+ na zařízení, které nemá otisk prstu (Android tablet), ale na zamykání obrazovky je k dispozici pin, gesto, heslo nebo obličej, že po odemknutí obrazovky lze vstoupit do Můj Vodafone+ naprosto bez ničeho a jsem uvnitř aplikace?

Takový telefon odemknu prstem a i tak chce po mně Můj Vodafone+ opět otisk.

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@Technikus Zkuste se podívat, jestli na takovém zařízení (tablet) máte zapnutou biometriku, resp. jestli v nastavení aplikace jde zapnout. Pokud ano, můžete tím pádem přístup do aplikace "zamknout" přes biometrii.

Pokud to je tak, že tablet biometriku nemá (nebo ji nemáte povolenou), tak aplikace po určitou dobu zůstává přihlášená - dokud nedáte odhlásit se ručně v menu, případně dojde k odhlášení po uplynutí určitého času...

Takže ano, je to správně, nějakou dobu appka zůstane přihlášená, ale není to napořád.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

Můj Android tablet nemá biometriku - otisky prstů.

Obrazovka lze odemykat tváří, vzorem, pinem nebo heslem. Nicméně když už jsem na odemknuté ploše a jdu do aplikace Můj Vodafone+, jsem hned uvnitř a nic to po mně pro vstup do aplikace nechce.

Proč tedy na telefonech je nutné aplikaci otvírat např. otiskem, když na jiných zařízeních to nutné není?

Není to tedy o žádné prodlevě, že bych aplikaci otevřel znovu po krátké době. Ale na poprvé na zařízení, které otiskem prstu nedisponuje a jsem hned uvnitř.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

To není o zařízení, ale o tom, jestli máte/nemáte zapnutou biometriku. Pokud ji máte zapnutou, tak jste trvale přihlášený a máte appku zabezpečenou biometrií. Pokud biometrii nepoužijete, zůstanete po určitou dobu (bavíme se o dnech, nikoliv o hodinách) přihlášený, ale časem k odhlášení dojde.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.