Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@CableGPři vytíženém uploadu rozhodně jde VS s latencí hodně nahoru – to je ale normální buffer bloat, který managuji na routeru pomocí fq_codel (bohužel CAKE na FreeBSD není). Takže možná proto jsem zase takový rozdíl nepoznal.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@r2d2 Neříkal jsem nic o vysoké latenci, říkal jsem, že mi modem totálně zdechnul na 5 - 20 minut a linka byla down 🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@CableG Huh, tak to rozhodně není normální chování – kdyby se mi to dělo při zatížení linky jakýmkoliv směrem, už dávno bych měl jiného poskytovatele. Zkoušel jste také vyměnit modem za jiný kus? Nemohl se třeba přehřívat? Měřili jste signál?

Toto rozhodně není známé / normální chování u modemů PUMA 7. Proto mě vůbec nenapadlo, že to myslíte doslovně; myslel jsem, že jde jen o hyperbolu.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@r2d2 Než jsem se rozhoupal k výměně, tak Station odešel a přišel Arris. Od včerejška jeden krátký výpadek, to mohla být klidně aktualizace firmware v Arrisovi. Uvidím jak se bude chovat dál.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Tenhle Arris davaji jen k optice? A da se tedy nastavit do bridge modu, kdyz jak tu nekdo pise se do administrace neda dostat? Sorry za tyhle otazky, ale asi me taky brzy ceka vymena Compalu, tak bych rad vedel, co chtit.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Ne, tento modem je určený pro připojení přes koaxiální kabel, tedy můžeš ho použít jako náhradu za Compal, ale je to jen hloupý modem, bez integrovaného routeru, to znamená že není na něm co přepínat do režimu bridge, když je v něm trvale, zajdi si ale musíš připojit nějaký vlastní router,

a do administrace se dostat dá už tady někdo psal návod, ale tam prakticky není co nastavovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@r2d2 Jak říkají Číňané - jeden obrázek vydá za tisíc slov 🙂 Prostě od května tam je viditelně nějaký problém.

Snímek obrazovky 2025-09-12 v 20.37.18.png

Upraveno uživatelem CableG

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Tak to jsou docela velké výpadky. Pokud už to s Arrisem nebude dělat, tipnul bych, že ten modem odešel do křemíkového nebe. Nic podobného jsem nepozoroval ani na jednom modemu.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Jsem zvědavej. Poslední výpadek je už Arris, předposlední je výměna Station za Arris. Při jednom z těch starších výpadků jsem volal na podporu a zapínali monitoring. Otázka je co s tím monitoringem udělala výměna modemů. No uvidíme - každopádně jedna věc je vyměněná, takže už víme čím to s nejvyšší pravděpodobností není 🙃

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@CableG Na Arrisu jsou k dispozici logy – podíval bych se, zda v nich není nic z doby toho výpadku. Hledal bych zejména věci typu T3 timeout, o signálu apod.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.