Odesláno čtvrtek v 21:00 4 dny @CableGPři vytíženém uploadu rozhodně jde VS s latencí hodně nahoru – to je ale normální buffer bloat, který managuji na routeru pomocí fq_codel (bohužel CAKE na FreeBSD není). Takže možná proto jsem zase takový rozdíl nepoznal. Premium - - - -
Odesláno pátek v 05:24 3 dny @r2d2 Neříkal jsem nic o vysoké latenci, říkal jsem, že mi modem totálně zdechnul na 5 - 20 minut a linka byla down 🙂 Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno pátek v 11:05 3 dny @CableG Huh, tak to rozhodně není normální chování – kdyby se mi to dělo při zatížení linky jakýmkoliv směrem, už dávno bych měl jiného poskytovatele. Zkoušel jste také vyměnit modem za jiný kus? Nemohl se třeba přehřívat? Měřili jste signál?Toto rozhodně není známé / normální chování u modemů PUMA 7. Proto mě vůbec nenapadlo, že to myslíte doslovně; myslel jsem, že jde jen o hyperbolu. Premium - - - -
Odesláno pátek v 13:02 3 dny @r2d2 Než jsem se rozhoupal k výměně, tak Station odešel a přišel Arris. Od včerejška jeden krátký výpadek, to mohla být klidně aktualizace firmware v Arrisovi. Uvidím jak se bude chovat dál. Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno pátek v 15:08 3 dny Tenhle Arris davaji jen k optice? A da se tedy nastavit do bridge modu, kdyz jak tu nekdo pise se do administrace neda dostat? Sorry za tyhle otazky, ale asi me taky brzy ceka vymena Compalu, tak bych rad vedel, co chtit. Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno pátek v 15:13 3 dny Ne, tento modem je určený pro připojení přes koaxiální kabel, tedy můžeš ho použít jako náhradu za Compal, ale je to jen hloupý modem, bez integrovaného routeru, to znamená že není na něm co přepínat do režimu bridge, když je v něm trvale, zajdi si ale musíš připojit nějaký vlastní router,a do administrace se dostat dá už tady někdo psal návod, ale tam prakticky není co nastavovat. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno pátek v 18:34 3 dny @r2d2 Jak říkají Číňané - jeden obrázek vydá za tisíc slov 🙂 Prostě od května tam je viditelně nějaký problém. Upraveno pátek v 18:37 3 dny uživatelem CableG Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno pátek v 20:07 3 dny Tak to jsou docela velké výpadky. Pokud už to s Arrisem nebude dělat, tipnul bych, že ten modem odešel do křemíkového nebe. Nic podobného jsem nepozoroval ani na jednom modemu. Premium - - - -
Odesláno pátek v 20:44 3 dny Jsem zvědavej. Poslední výpadek je už Arris, předposlední je výměna Station za Arris. Při jednom z těch starších výpadků jsem volal na podporu a zapínali monitoring. Otázka je co s tím monitoringem udělala výměna modemů. No uvidíme - každopádně jedna věc je vyměněná, takže už víme čím to s nejvyšší pravděpodobností není 🙃 Premium+ Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul Praha 6
Odesláno sobota v 13:08 2 dny @CableG Na Arrisu jsou k dispozici logy – podíval bych se, zda v nich není nic z doby toho výpadku. Hledal bych zejména věci typu T3 timeout, o signálu apod. Premium - - - -
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.