Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Citovat

Ta povinná složitost hesla mě  zabíjí. Takže jsem momentálně bez přihlášení. 😞

Na tom nic složitého není. Napiš nějaké slovo, které je s tebou nějak vázané (např.), hned za něj napiš čárku, nebo tečku, nebo dvojtečku, a hned za tím nějaké číslo, které je s tebou nějak spjaté (třeba). Dej uložit - a je hotovo.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Zdravím,

používám dobíjecí SIM Vodafonu v alarmu. Chtěl jsem se přihlásit k účtu, abych zjistil stav kreditu, ale chtělo to po mě nastavení dvoufázového ověření. A tady je problém. Jelikož je SIM v alarmu, nejsem schopen si přečíst SMS kvůli dvoufázovému ověření a moje tel. číslo již používám s jiným účtem. Nevíte někdo jak to vyřešit?

Vlastimil Škoda

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Jílové
Odesláno
před 8 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@Ondrej1Nemusíte si vytvářet dva přihlašovací účty (dva e-maily). Jednoduše si k už vytvořenému přihlašování (e-mailu) přidejte přístup i pro firemní účet. A po přihlášení do samoobsluhy si pak můžete provést přepnutí na druhý zákaznický účet. Návod najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/

A jak se má postupovat v případě, že po zadání připojované služby a stisknutí tlačítka Pokračovat se chvilku točí kolečko a pak se znovu aktivuje tlačítko Pokračovat?

 

Taky tleskám programátorům a doporučil bych jejich odchod na pracovní úřad, protože pokud dokážou vyrobit přihlašovací dialog, který korektně nespolupracuje s password managery, tak nemají pro svou práci ani tu nejzákladnější kvalifikaci.

Upraveno uživatelem CableG

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
Citovat

Taky tleskám programátorům a doporučil bych jejich odchod na pracovní úřad, protože pokud dokážou vyrobit přihlašovací dialog, který korektně nespolupracuje s password managery, tak nemají pro svou práci ani tu nejzákladnější kvalifikaci.

No, asi tak nějak. Authenticator (a podobně) ještě neobjevili.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno
před 2 hodinami, tomus napsal:

Tak to zatím nech bejt, dneska je první den co to zprovoznili a je možné že tam mají nějakou chybičku, já to vždycky dělám tak, že když něco nefunguje a není to pro mě životně důležité, tak to neřeším počkám několik dní a většinou to pak samo začne fungovat,

pro urychlení to můžeš nahlásit přes webový formulář na Vodafone.

Přes webový formulář toho moc nezadá, když se nemůže přihlásit 🙂 

před 5 minutami, Ivo Mašek napsal:

No, asi tak nějak. Authenticator (a podobně) ještě neobjevili.

Mám u VF tři účty, u všech mám stejné telefonní číslo. Je to pro ně moc komplikované naprogramovat, tak se rozhodli komplikovat život jiným. Pokud by použili nějaký authenticator, tak pevně věřím, že s jejich schopnostmi a uvažováním nebude možné mít jednu autorizační aplikaci pro všechna přihlášení. Ano, aktuálně mám přístup k jednomu účtu jako administrátor, k jednomu jako uživatel (nepřišlo mi podstatné si dávat vyšší přístup) a třetí účet přidat nejde vůbec. Včera všechno fungovalo 🤷🏻‍♂️

 

Nebudu chodit kolem horké kaše a řeknu to takhle: jsou to tajtrdlíci.

Upraveno uživatelem CableG

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
Citovat

Přes webový formulář toho moc nezadá, když se nemůže přihlásit 

@PaegasRobin777píše že přes web se tam dostane takže přes formulář na tam.je/forum napsat může.

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak to má dobrý. Ne každý má takové štěstí. Jen mě napadlo - když VF dává při výpadku internetu neomezená data, tak já bych se stavil zítra na nějaké prodejně pro telefon a k tomu dvě čísla, to by šlo ne? A až to vyřeší, tak si to všechno zase můžou vzít 🙂 

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Není se nelze připojit do Můj Vodafone z mobilní aplikace na Androidu.

Chybová hláška: Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později 

Přes web to funguje. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Přes webovky se přihlásit jde. Přes appku to prostě nejde.Prostě po autorizaci kódem to vrací zpět na zadání e-mailu,hesla. Dneska už to tak tzv. Doprasily,že to nejde vůbec.

Tak,že vzkaz je jediný. Jděte od válu.Žádný dvojfázák na appce není potřeba. Banky,T-Mobile to nemají taky. Stejně tak nový tarif pro děcka.

Klienti,zákazníci chtějí datovou SIM kartu 100  GB jako má konkurence a neomezený data přes 5G (bezdrátový internet). Tečka.

Spoiler

IMG_8269.png

IMG_8270.png

IMG_8271.png

IMG_8272.png

 

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Premium 5G
  • -
  • -
  • Krucemburk
Odesláno

Ten přístup přes mobil mi dělá to samé, včera normálně fungovalo ..

Co asi z NDR udělali špatně?  😱

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.