Jump to content

Featured Replies

Já ve vyúčtování žádné upozornění na změnu tarifu nedostal, tuto zprávu (že se nic nemění) jsem dostal 29. 4. a začátkem tohoto měsíce mi bez mého vědomí a upozornění změnili tarif z 300/20 na 250/25. Tak asi tak k informování.

Měnil jsem vlastní modem za pronajatý a převáděl net z rodičů na mou smlouvu. Byly mi slíbeny nějaké ceny, že je to zadané do poznámek a automaticky se mi po převodu propíšou. A ejhle ceny jiné.  Po volání na info linku (dovolat se tam je pokaždé peklo) mi bylo sděleno, že taková poznámka tam není a že to nelze.  Bylo mi slíbeno, že se mi během pár dní  ozve někdo kompetentní (kvůli nastavení služeb a individuálních cen) a už druhý týden se nikdo neozývá. Tak asi tak.

  • Basic, Super
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Brno
Citovat

Já ve vyúčtování žádné upozornění na změnu tarifu nedostal, tuto zprávu (že se nic nemění) jsem dostal 29. 4.

Stejné i u mě. Pouze upozornění, že mám nějakou zprávu (z 29. dubna !!) se mě v "Můj Vodafone"  zobrazilo včera (18. června !!). Viz obrázek. U mě ani fyzicky žádná změna nenastala. Stále 500 / 50.

Apropó: Proč má nastat nějaká změna v tarifech? Netuším vůbec oč tu jde.

tarif.jpg

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
  • Author

Mě to také tohle přišlo tady ta zpráva že se nemění pevný internet tarif  proč mi to vůbec posílají když nemám internet od nich !! 

Mě víc zajímá Vodafone TV tarify jestli taky z technických důvodu neproběhne jelikož je záhada že to je nějak zastavené nikdo nemá ve vyúčtování informace o převodu 

Edited by mirek.123

  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav

Mám to stejně. Zpráva z 29.4. k přečtení až dnes...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň

asi jim začlo zdrhat až moc lidí anebo retenční nestíhá tak to stopli, stejně jako rušení tarifu na míru, takže rozumné je vyčkat na změny a pak to případně řešit dál

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
  • Care Centre

Hezké odpoledne, tady šlo o zcela chybné zobrazení, díky za upozornění, kolegové už chybu opravili a zpráva se nadále nezobrazuje.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • Author

To asi patřilo jinému zákazníkovy že technických problémů neproběhne ? Pak jste to omylem přeposílali každému Jelikož kdo by tenhle článek napsal? Určitě vy a nebo chackeri proč by to dělali? 😀

Edited by mirek.123

  • -
  • -
  • Sport
  • -
  • mladá boleslav
  • Care Centre

@mirek.123Tady šlo opravdu o chybu, to znamená, že zpráva vám (ani dalším zákazníkům) vůbec nebyla určena a nebyla relevantní. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

dnes jsem volal na Vodafone ,paní mě chtěla přepojit ale bohužel to bylo obsazeno chtěl jsem řešit balíčky služeb přes specialistu jak píšou.Pak to vypadlo .Krásný přístup Vodafone.Možná to bouřka co tady byla??

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
  • Care Centre

Určitě to nebylo úmyslně, pokud jste to nedořešil, napište nám, co jste potřeboval řešit, přes https://tam.je/forum a zpětný kontakt, pokud to bude potřeba, zařídíme 🙂 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community