Technikus Posted November 13 Share Posted November 13 (edited) Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval. Edited November 13 by Technikus 2 Quote Super - ALLinONE Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
McVitas Posted November 13 Author Share Posted November 13 Koukám na Heureka a vidim tam nějaké takové kolem tisícovky. Třeba Solight DY10S 1 Quote 500 Mb/s Jiná služba - Compal Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted November 13 Share Posted November 13 Možná bych šel i cestou Vodafone podpory - vzdálená kontrola modemu - diagnostika, popřípadě vyslání technika a proměření sítě/výměna modemu apod. Quote Super - ALLinONE Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo2003 Posted November 13 Share Posted November 13 Mě vzdálený restart z webu Vodafone nefunguje nikdy. Vždy se jen nekonečně točí kolečko. 2 Quote - - Základní Compal CH7465, Set-top box Premium Opava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted November 13 Share Posted November 13 (edited) To máš něco rozbitý nebo špatně spárovaný. Já mohu restartovat jak z mobilní aplikace, tak přes webový portál. Ovšem, pokud by v danou chvíli byl modem v nějakém pastavu, tak by tato možnost stejně asi nebyla funkční a tak by to chtělo někoho fyzicky u modemu, nebo tu vzdálenou zásuvku - asi teda GSM verzi. Edited November 13 by Technikus 1 Quote Super - ALLinONE Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted November 13 Share Posted November 13 Pokud modem vytuhne a nehlásí se v systému, tak restart ze strany VF možný bohužel není. Jedině odpojit a znovu připojit napájení přímo u modemu samotného. 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted November 13 Share Posted November 13 Vraťme se na začátek dotazu, určitě si nemyslím že modem Compal je potřeba nějak pravidelně restartovat, já měl i 90 dní uptime a vše bezproblémů, obvykle mě pak modem restartuje nějaký nahodilý výpadek elektrického napájení, jako třeba včera dopoledne, kdy vypadl na několik hodin proud v některých městských částech Brna. Pokud modem pravidelně nefunguje, tak může být buďto a to nejčastěji problém se sítí, tedy nekvalitním signálem na některých kanálech a nebo může být vadný samotný modem nebo jeho napájecí adaptér. Pokud se to bude opakovat tak kontaktuj telefonicky Vodafone. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableG Posted November 13 Share Posted November 13 před 10 hodinami, McVitas napsal: Ptám se konkrétně těch co mají modem Station, jestli mají podobné problémy s nevysvětlitelnými výpadky, které řeší restart modemu Ano. Jeden z mých Station modemů se takhle blbě začal chovat během léta, reset do defaultu nepomohl, od výměny modemu za jiný jsem už měsíc bez výpadku. před 8 hodinami, Technikus napsal: Já to mám radši pod kontrolou třeba od moře, nebo z postele. Viz třeba tato wifi ovládaná zásuvka a s Black Friday cenou dostupnější jak ty spínací hodiny. Vhodné i třeba na vánoční osvětlení 🙃 Nehledě na to, že ty spínací hodiny z Hornbachu zaberou kdejaké okolní zásuvky - je docela masivní. Ale účel také splní a co vidím jako výhodu těch z Hornbachu, že nejsou závislé na chodu internetu. Ale zase jako negativum vidím velikost a nutnost vše nastavit osobně na zařízení. Je taková technická - když nejde internet, tak přes internet ovládaná zásuvka moc pod kontrolou není 🙂 Z toho se jde vylhat jen routerem, co má druhej wan a nechat v případě výpadku modemu naběhnout spojení přes LTE a mít tak dostupnou tu wifi zásuvku. Taková z nouze ctnost, ale fungovat to bude. před 8 hodinami, Technikus napsal: Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval. Vyzkoušeno. Je mu to absolutně jedno, je tuhej 🙂 před 1 hodinou, tomus napsal: Vraťme se na začátek dotazu, určitě si nemyslím že modem Compal je potřeba nějak pravidelně restartovat, já měl i 90 dní uptime a vše bezproblémů, obvykle mě pak modem restartuje nějaký nahodilý výpadek elektrického napájení, jako třeba včera dopoledne, kdy vypadl na několik hodin proud v některých městských částech Brna. Pokud modem pravidelně nefunguje, tak může být buďto a to nejčastěji problém se sítí, tedy nekvalitním signálem na některých kanálech a nebo může být vadný samotný modem nebo jeho napájecí adaptér. Pokud se to bude opakovat tak kontaktuj telefonicky Vodafone. Kdyby 90 dní... Mám 2x Station, o jednom modemu nevím už skoro dva roky, druhej mě teď nějakou dobu šikanoval přesně jak je popisováno - po výměně mám už měsíc klid. 1 Quote 1000 Mb/s - Komplet VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax Praha 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo2003 Posted November 13 Share Posted November 13 Nejde mi to restartovat ani když je modem plně provozní. Že nepůjde restartovat zaseklý modem je mi jasné. Quote - - Základní Compal CH7465, Set-top box Premium Opava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted November 13 Share Posted November 13 Co chceš slyšet. Pokud ti nejde vzdálený restart ani funkčního modemu, napiš si na tam.je/forum Quote Super - ALLinONE Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.