Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Koukám na Heureka a vidim tam nějaké takové kolem tisícovky. Třeba Solight DY10S

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Možná bych šel i cestou Vodafone podpory - vzdálená kontrola modemu - diagnostika, popřípadě vyslání technika a proměření sítě/výměna modemu apod. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Mě vzdálený restart z webu Vodafone nefunguje nikdy. Vždy se jen nekonečně točí kolečko.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

To máš něco rozbitý nebo špatně spárovaný. Já mohu restartovat jak z mobilní aplikace, tak přes webový portál. 

Ovšem, pokud by v danou chvíli byl modem v nějakém pastavu, tak by tato možnost stejně asi nebyla funkční a tak by to chtělo někoho fyzicky u modemu, nebo tu vzdálenou zásuvku - asi teda GSM verzi. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
Pokud modem vytuhne a nehlásí se v systému, tak restart ze strany VF možný bohužel není. Jedině odpojit a znovu připojit napájení přímo u modemu samotného.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Vraťme se na začátek dotazu, určitě si nemyslím že modem Compal je potřeba nějak pravidelně restartovat, já měl i 90 dní uptime a vše bezproblémů, obvykle mě pak modem restartuje nějaký nahodilý výpadek elektrického napájení, jako třeba včera dopoledne, kdy vypadl na několik hodin proud v některých městských částech Brna.

Pokud modem pravidelně nefunguje, tak může být buďto a to nejčastěji problém se sítí, tedy nekvalitním signálem na některých kanálech a nebo může být vadný samotný modem nebo jeho napájecí adaptér.

Pokud se to bude opakovat tak kontaktuj telefonicky Vodafone.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
před 10 hodinami, McVitas napsal:

Ptám se konkrétně těch co mají modem Station, jestli mají podobné problémy s nevysvětlitelnými výpadky, které řeší restart modemu

Ano. Jeden z mých Station modemů se takhle blbě začal chovat během léta, reset do defaultu nepomohl, od výměny modemu za jiný jsem už měsíc bez výpadku.

před 8 hodinami, Technikus napsal:

Já to mám radši pod kontrolou třeba od moře, nebo z postele. Viz třeba tato wifi ovládaná zásuvka a s Black Friday cenou dostupnější jak ty spínací hodiny. 

Vhodné i třeba na vánoční osvětlení 🙃

Nehledě na to, že ty spínací hodiny z Hornbachu zaberou kdejaké okolní zásuvky - je docela masivní. 

Ale účel také splní a co vidím jako výhodu těch z Hornbachu, že nejsou závislé na chodu internetu. Ale zase jako negativum vidím velikost a nutnost vše nastavit osobně na zařízení. 

Je taková technická - když nejde internet, tak přes internet ovládaná zásuvka moc pod kontrolou není 🙂 Z toho se jde vylhat jen routerem, co má druhej wan a nechat v případě výpadku modemu naběhnout spojení přes LTE a mít tak dostupnou tu wifi zásuvku. Taková z nouze ctnost, ale fungovat to bude.

před 8 hodinami, Technikus napsal:

Existuje ve Vodafone Samoobsluze Můj Vodafone vzdálený restart modemu, ale otázkou je, jak se v tu chvíli modem chová a zda by na to zareagoval. 

Vyzkoušeno. Je mu to absolutně jedno, je tuhej 🙂 

před 1 hodinou, tomus napsal:

Vraťme se na začátek dotazu, určitě si nemyslím že modem Compal je potřeba nějak pravidelně restartovat, já měl i 90 dní uptime a vše bezproblémů, obvykle mě pak modem restartuje nějaký nahodilý výpadek elektrického napájení, jako třeba včera dopoledne, kdy vypadl na několik hodin proud v některých městských částech Brna.

Pokud modem pravidelně nefunguje, tak může být buďto a to nejčastěji problém se sítí, tedy nekvalitním signálem na některých kanálech a nebo může být vadný samotný modem nebo jeho napájecí adaptér.

Pokud se to bude opakovat tak kontaktuj telefonicky Vodafone.

Kdyby 90 dní... Mám 2x Station, o jednom modemu nevím už skoro dva roky, druhej mě teď nějakou dobu šikanoval přesně jak je popisováno - po výměně mám už měsíc klid.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Nejde mi to restartovat ani když je modem plně provozní.

Že nepůjde restartovat zaseklý modem je mi jasné.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Co chceš slyšet. Pokud ti nejde vzdálený restart ani funkčního modemu, napiš si na tam.je/forum 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.