Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

problém s vypadávajícím internetem stále přetrvává. Máte nějaké rady?  Psal jsem na opravime@vodafone.com.

 

 

  • Dne 9.5.2022 byl u nás technik, který provedl pouze zesílení signálu. Nevymělil však modem. Technik říkal, že pokud vypadne internet a budou fungovat televizní pořady Eurosport 1 a Eurosport 2, tak bude nutné vyměnit modem za nový. Dnes znovu vypadl internet a televizní pořady Eurosport 1 a Eurosport 2 fungují (fungují i všechny ostatní televizní pořady). 

 

  • Dne 13.5.2022 provedl technik reset modemu do továrního nastavení. Bohužel to nepomohlo, internetové připojení vypadá a nefunguje znovu – viz Popis závady.
     
  • Dne 19.5.2022 vyměnil technik vadný modem (Compal CH7465VF) za nový modem (Compal CH7465VF). Bohužel to nepomohlo, internetové připojení vypadá a nefunguje znovu – viz Popis závady.

 

Popis závady: Každý den několikrát vypadává a nefunguje internetové připojení. Aby byl internet opět funkční, je nutné odpojit všechny kabely od modemu, poté je znovu zapojit (koaxialní kabel je nutné odpojit a zapojit) - nestačí pouze restartování modemu. Internet takto nefunguje od poslední výměny starého modemu od UPC za modem Compal CH7465VF (od minulého roku). Internet takto nefunguje po kabelu ani přes WIFI, a to na smartphonech s operačním systémem Android a počítačích s operačním systémem Windows 10 a Windows 11. 

Odesláno

Dobrý den,

 

takto na dálku můžeme teoretizovat, ale to je tak vše. Chtělo by to znát alespoň hodnoty signálu z administrace.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Network log:

552459390_Networklog.png.d832f6505a13e601a6fe9b4a549b1288.png

692481618_Networklog2.png.ace40ce571dba5ba4c50440edc15136f.png

Upraveno uživatelem DCG

Odesláno

Koukni do záložky upstream a downstream, tam jsou hodnoty úrovní a kvality signálu na jednotlivých kanálech, úplně vpravo je počet chybných paketů, to jsou hodnoty které nás zajímají, síťový log moc vypovídající není.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Downstream:

Downstream.png.2e0a0bdae3c3c028d3b7cbbe28ad2234.png

 

Upstream:

Upstream.thumb.png.2e18a87200504a1c5fe4193cade7650a.png

Odesláno

Hodnoty signálu na downstreamu vypadají v pohodě, ale na tom upstreamu máš pouze jeden kanál?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Na Upstreamu je jen jeden kanál.

Odesláno

To je rozhodně špatně. Také kanál 16 v downstreamu vypadá nehezky.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Slamb změnil název na Problém s vypadávajícím internetem
Odesláno

Nemáte někdo zkušenosti s , myslím že už to tady někdy bylo, zapojením modemu (exUPC internet) do spínané zásuvky, takže se modem vždy např. v 2:30 ráno zrestartuje ?

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.