Jump to content

Problém s vypadávajícím internetem


DCG
 Share

Recommended Posts

Dobrý den,

problém s vypadávajícím internetem stále přetrvává. Máte nějaké rady?  Psal jsem na opravime@vodafone.com.

 

 

  • Dne 9.5.2022 byl u nás technik, který provedl pouze zesílení signálu. Nevymělil však modem. Technik říkal, že pokud vypadne internet a budou fungovat televizní pořady Eurosport 1 a Eurosport 2, tak bude nutné vyměnit modem za nový. Dnes znovu vypadl internet a televizní pořady Eurosport 1 a Eurosport 2 fungují (fungují i všechny ostatní televizní pořady). 

 

  • Dne 13.5.2022 provedl technik reset modemu do továrního nastavení. Bohužel to nepomohlo, internetové připojení vypadá a nefunguje znovu – viz Popis závady.
     
  • Dne 19.5.2022 vyměnil technik vadný modem (Compal CH7465VF) za nový modem (Compal CH7465VF). Bohužel to nepomohlo, internetové připojení vypadá a nefunguje znovu – viz Popis závady.

 

Popis závady: Každý den několikrát vypadává a nefunguje internetové připojení. Aby byl internet opět funkční, je nutné odpojit všechny kabely od modemu, poté je znovu zapojit (koaxialní kabel je nutné odpojit a zapojit) - nestačí pouze restartování modemu. Internet takto nefunguje od poslední výměny starého modemu od UPC za modem Compal CH7465VF (od minulého roku). Internet takto nefunguje po kabelu ani přes WIFI, a to na smartphonech s operačním systémem Android a počítačích s operačním systémem Windows 10 a Windows 11. 

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Compal CH7465VF
  • Plzeň
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Koukni do záložky upstream a downstream, tam jsou hodnoty úrovní a kvality signálu na jednotlivých kanálech, úplně vpravo je počet chybných paketů, to jsou hodnoty které nás zajímají, síťový log moc vypovídající není.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Na upstreamu by mělo být naladěných 4 až 6 kanálů, takže tam zřejmě bude nějaký technický problém se signálem, možná rušení, takže bys měl kontaktovat telefonicky technickou podporu 800777731, ať se na to podívají.

  • Agree 1
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Slamb changed the title to Problém s vypadávajícím internetem

Nemáte někdo zkušenosti s , myslím že už to tady někdy bylo, zapojením modemu (exUPC internet) do spínané zásuvky, takže se modem vždy např. v 2:30 ráno zrestartuje ?

  • Agree 1
  • -
  • -
  • Komfort
  • VTV basic Box
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

  • tomus changed the title to Problém s vypadávajícím internetem

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...