Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

A kdo to tedy udělal na Vašem účtu, když vy zřejmě ne a pídíte po tom cca 2 měsíce?

 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Hacker, který se nějak naboural do mojeho účtu u Vodafone, následně použil přihlašovací mail moje@mirs.link u Netflixu, což mi sami sdělili. Účet nebyl nikdy použit a ihned zablokován. Taky řekli, že pokud se na ně v tomto případě obrátí Vodafone, tak peníze vrátí. To se ale Vodafone vůbec neobtěžoval a raději posílá smajlíky...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
  • Centrum péče

@traminPěkné odpoledne, pokud s uvedeným řešení nesouhlasíte, máte možnost uplatnit reklamaci, a to písemnou formou, kterou vyřídíme podle zákona do 30 dnů. Všechny tyto informace také uvádíme na stránce https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/, která se týká stížností a reklamací. 

 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Tak situace se opakuje i u manželky. Jak je možné, že někdo použije mplatbu, aniž by to manželka (a předtím i já) potvrdila v mobilu?? Každopádně budu reklamovat znovu. Proč nemůže Vodafone udělat jednoduchou věc, že pošle dotaz na potvrzení aktivace služby Netflix?

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
  • Centrum péče

@traminMrzí mě, že se situace opakuje 😕 Pokud vím, tak prakticky všechny takové situace vznikají tím, že přístup do Můj Vodafone má i někdo jiný (z rodiny, známých...), kdo aktivaci potvrdí. Řešením je pak nastavit vhodné heslo a nikomu ho nesdělovat. Ale samozřejmě doporučuji podat reklamaci, pokud s aktivací nesouhlasíte a nejste si vědomi, že byste službu zapínali.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Reklamaci samozřejmě podám, nikdo jiný přístup do Můj Vodafone nemá.

Řešení je vícefázové ověřování. Např. formou sms, jestli si dotyčný službu opravdu chce aktivovat.

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

@tramins nebo si m-platby zablokujte e je to 🙂 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

To jsem samozřejmě okamžitě udělat. Co dělá Vodafone, aby chránil svoje klienty před hackery? Proč jsou m- platby defaultně povoleny na účtu? Internet se hemží nabízenými ukradenými účty Netflixu a dalších streamovacích služeb za pár korun a Vodafone není schopný aktivaci nějakých nadstandardních služeb ověřit obyčejnou sms? Super!

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

ale m-platby musíte zablokovat jak u čísel tak i u TV

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Ukradené účty = vlastník účtů si musí změnit heslo k daným účtům a to ideálně u všech členů domácnosti, kteří mají účet u Vodafone či Netflix. 

 

Takže změnit si heslo do:

- Vodafone samoobsluhy

- administrátorské heslo Vodafone 

- heslo na Netflix účet

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.