Jump to content

Můj Vodafone - Koupit další stb - CA modul


mirij
 Share

Recommended Posts

před 36 minutami, Marek-26 napsal:

@GG_76 Vždyť tam ten bod uvádí 😄 

@Marek-26 Vyjmečně máte pravdu, pracuji u toho ,takže jsem si toho na konci nevšiml 😉 Tak až poběží stránky Vodafonu, tak si to důkladně prostuduju 😄

  • 300 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Compal, CA Modul
  • Praha 9
Link to comment
Share on other sites

Ano,obě smlouvy jsou vedeny na moje jméno.Ale když to jde v tomto případě,tak to musi jít i v případě když je smlouva vedena na jméno yx a druhá smlouva je vedena na jméno xy.

  • 500 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komplet
  • CAModul,VF box premium
  • Brno-Kohoutovice
Link to comment
Share on other sites

Každopádně přečetl jsem si zmiňované podmínky Vodafone TV bod 6.3 a v nich se nic  co se tady řeší nezmiňuje, tedy není tam nic o tom, že zařízení které zákazník využívá legálně pro příjem Vodafone TV nemůže převést na jiného zákazníka, který má aktivni smlouvu Vodafone TV také. Koupené zařízení od UPC nemůže být považováno za zařízení cizí, když jej Vodafone používá ve své vlastní službě... A to samé zařízení také pronajimá... A stějně tak vyjadřeni pana z Péče, ze to neni možné technicky prevest, je taky nesmysl, když tady jeden z klientu potvrdil opak 🙂 Takze je to jen ciste neochota Vodafonu to delat, nic vic...

  • 300 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Compal, CA Modul
  • Praha 9
Link to comment
Share on other sites

Připojím se k tématu. Minulý měsíc jsem vytvořil téma "Převod služeb při úmrtí zákazníka", ve kterém řeším podobný problém.

Zemřela mi partnerka, na kterou byly smlouva s UPC a později s Vodafone napsaná.

Dne 28.03.2022 jsem byl na pobočce Vodafone osobně požádat o převod služeb na mne s tím, že adresa (přípojné místo), rozsah služeb a ani kontaktní email a tel. číslo se nemění - mám o tom zápis. Dne 31.03.2022 přišla SMS o ukončení služeb a od té doby nejdou kódované TV programy.
Znovu jsem navštívil pobočku (Šantovka Olomouc), kde mi bylo řečeno, že služby byly ukončeny ????? a mohu sepsat novou smlouvu na nové služby.
ALE
- vrátit modem a s novou službou nový modem ("starý modem" je Compal CH7465VF, který byl dodán před 3 měsíci
- nutnost zapůjčení set-top boxu a NEMOŽNOST použít CA moduly, které mám 3 (2 vlastní a jeden v pronájmu ), do konce března všechny pracovaly bez problémů.

Od té doby to marně řeším s oddělením "péče" o zákazníky. Pořád narážím na to, že nelze uvedené CA moduly zavést do systému, ve kterém po převodu k Vodafone samozřejmě zavedeny byly. Jedinou  změnou je jméno a příjmení zákazníka. Někdo udělal chybu a služby namísto převedení zrušil a chybí ochota to opravit. Tři týdny bez výsledku.

 

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, CA karta
  • Olomouc
Link to comment
Share on other sites

před 3 hodinami, namec napsal:

Ano,obě smlouvy jsou vedeny na moje jméno.Ale když to jde v tomto případě,tak to musi jít i v případě když je smlouva vedena na jméno yx a druhá smlouva je vedena na jméno xy.

Jinak ten můj převod proběhl před zhruba 1 týdnem.Žádná stará zalezitost

  • 500 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komplet
  • CAModul,VF box premium
  • Brno-Kohoutovice
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...