Připojím se k tématu. Minulý měsíc jsem vytvořil téma "Převod služeb při úmrtí zákazníka", ve kterém řeším podobný problém.
Zemřela mi partnerka, na kterou byly smlouva s UPC a později s Vodafone napsaná.
Dne 28.03.2022 jsem byl na pobočce Vodafone osobně požádat o převod služeb na mne s tím, že adresa (přípojné místo), rozsah služeb a ani kontaktní email a tel. číslo se nemění - mám o tom zápis. Dne 31.03.2022 přišla SMS o ukončení služeb a od té doby nejdou kódované TV programy.
Znovu jsem navštívil pobočku (Šantovka Olomouc), kde mi bylo řečeno, že služby byly ukončeny ????? a mohu sepsat novou smlouvu na nové služby.
ALE
- vrátit modem a s novou službou nový modem ("starý modem" je Compal CH7465VF, který byl dodán před 3 měsíci
- nutnost zapůjčení set-top boxu a NEMOŽNOST použít CA moduly, které mám 3 (2 vlastní a jeden v pronájmu ), do konce března všechny pracovaly bez problémů.
Od té doby to marně řeším s oddělením "péče" o zákazníky. Pořád narážím na to, že nelze uvedené CA moduly zavést do systému, ve kterém po převodu k Vodafone samozřejmě zavedeny byly. Jedinou změnou je jméno a příjmení zákazníka. Někdo udělal chybu a služby namísto převedení zrušil a chybí ochota to opravit. Tři týdny bez výsledku.