Jump to content

SMS zpráva s údaji k platbě


mirij

Recommended Posts

Dobrý den.

je možné prosím v Můj Vodafone přidat možnost vypnout odesílání SMS zpráv každý měsíc s údaji k platně faktury a i SMS zprávy o obdržené platbě?

 

Obtěžuje mne to, nechci to, nepřeji si to.

Pražská plynárenská mě to neposílá.

Pražská energetika mě to neposílá.

Poskytovatel internetového připojení mě to neposílá.

Nikdo mě to neposílá kromě Vodafonu.

  

  • Agree 3
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Jestli ono to nebude proto, že ostatní za to musí platit, zatímco Vodafone obtěžuje zadarmo.

  • Agree 1
  • Haha 1
  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Je fakt že když platíte třeba inkasem nějakou pevnou částku, která je každý měsíc stejná, tak takové SMS nedávají moc smysl a vlastně to může být docela otravné, takže jestli to takhle mirij má, tak ho docela chápu.

  • Agree 6
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Z me zkusenosti mi to osobne pomohli. Dlouho platim inkasem, ale asi pred 14ti lety se mi stalo, ze mi neprisla sms ze by platba probehla. Takze jsem reagoval drive, nez me VF upozornil ze dluzim. Na lince VF se slecna take divila, ze kdyz mam inkaso, ze se platba nestrhla a poprosila me at zaplatim jednorazove. Druhy mesic jsem si na to dal pozor a zopakovalo se to. Pak uz se to nikdy nestalo. 

  • Agree 2
  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

@Adolf.Shitler Ne, já chci aby po té SMS zprávě na telefonu nebyla ani památka. Vůbec nic. Ani číselný údaj, že mám jednu příchozí zprávu (což mne nutí se podívat od koho a co to je). Ani slabý zvuk. Prostě vůbec nic. Úplná skartace. Ale díky za radu.

 

Ještě bych rád dodal, že jsem se nikdy nikomu s žádnou platbou neopozdil.

Za časů UPC také žádné pevně dané automatické SMS s vyúčtováním nechodily - to jen, abych doplnil výčet od koho nechodily.

 

 

V 14. 4. 2022 v 9:59, Veronika - Vodafone napsal:

a slíbit změnu vám bohužel nemůžu.

Co tedy vlastně můžete? Copak je to takový problém dodělat do systému tuto možnost konfigurovatelně? Ve výchozím stavu může být třeba zapnutá, to je mi jedno.

  • Agree 4
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Guest JakubS

Jsem rad, ze tato SPAMujici sms zprava nevadi jenom mne. Prosim o zapnuti moznosti o vypnuti Pravidelné SMS o Vyúčtování. Opravdu me tato zprava otravuje zivot!

Verim, ze se snazite vse ulehcit svym zakaznikum a i zivot.

Dekuji

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...