Vulva Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 (edited) před 4 hodinami, Jardabr napsal: @Vulva - předpokládám, že je to přechod bez UPC settop boxu. Jinak by ho musel přinést čáp. 😉. V tom asi bude problém s přechodem ostatních zákazníků, že nemá kdo krabičky vyměnit. Jj, používám jen CA v TV, rychlejší než nějaký settop box, navíc streamovaná televize je pro mne v podstatě úplně pasé, kromě občasného sportu, jinak se díváme stejně jen na streamované HBO a Netflix. A s Vodafone fakt spokojenost, internet běží stabilně na 100/60, pevná IP, v mobilu mám za super cenu neomezená 5G data, neomezené volání a 1000 minut do zahraničí (Neomezený Premium 5G tarif), takže se nemusím ohlížet co stahuji, a k TV Klasik je přihozeno HBO zdarma. Když je nějaký problém, na infolince (ExUPC) jsem zastihnul operátorku i ve 23:30. Nemám co bych kritizoval 🙂 ........ Ale otázka k HBO GO .. ve Vodafone je zobrazeno jiné číslo účtu a PIN pro aktivaci HBO GO přístupu než bylo v UPC systému. Přestane ten dosavadní účet fungovat? Je potřeba to nějak znovu provázat? Edited January 26, 2022 by Vulva Quote Premium Profi Premium 5G Základní Vodafone Station WiFi 6, CA modul localhost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 @ Medvěd Reaguji na tvoje slova: "No tady se člověk dozví moudra. Všichni ostatní jsou špatní, nekvalitní, lokální, jenom Vodafone je nej. Všem špatným, nekvalitním a lokálním to funguje, jenom skvělému Vodafonu ne. Tomu se říká: a) lhát si do vlastní kapsy nebo b) holit zákazníky a kašlat na ně Slušný." Jinak já osobně žádné extra problémy po přechodu k VF nemám, vyjma stále polofunkčního Telefonu (ale to není úplně zásadní věc, která by mě trápila) a naopak jsem místo tarifu 240 získal tarif 350, který dřív u UPC v moji lokalitě nešel. CA moduly mně také zůstaly všechny 4 a fungují, takže celkově spokojenost. Pokud jde o jásající zákazníky, tak ti obvykle nemají důvod dávat svoje nadšení najevo a vždy jsou nejvíc slyšet ti nespokojení. Tak to prostě bývá. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramin Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Co je na tom divného, že když má objektivně někdo nefunkční služby (viz např. já), tak se ozve? Quote 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Nic na tom není divného. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted January 26, 2022 Help center Share Posted January 26, 2022 @Vulva Hezký večer, pokud jste už HBO GO používal, tak vám registrace zůstává. Kopíruji z webu: Vaši registraci do HBO GO také přeneseme k nám. Váš login (e-mail kterým se přihlašujete) i heslo zůstanou stejné. Jděte na stránky hbogo.cz nebo do aplikace HBO Go Zvolte Přihlášení Vyberte možnost Přihlásit se prostřednictvím operátora V rolovacím menu vyberte Vodafone Česká republika Dál pokračujte zadáním e-mailu a hesla jak jste zvyklí Upozornění: V rámci převodu vaší registrace do systémů Vodafonu může dojít ke krátkodobému výpadku služby HBO GO. Většinou v řádech hodin, maximálně do druhého dne. 1 Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jardabr Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 před 3 hodinami, Marek-26 napsal: @Jardabr Mění se jen boxy, které byly propojeny s internetem. Pokud někdo má nepropojený box či jen CA modul, tak se migruje celá smlouva jen mezi systémy bez výměny. Nicméně mi v listopadu přišlo, Převedení služeb proběhne v termínu 15.01.2022 - 21.01.2022 i s pronájmem TV zařízení za 100 Kč. Několikrát jsem se minulý týden snažil s automatem domluvit, abych se ujistil, že chudák technik nemrzne od pondělka na schodech. Bohužel při zadání čísla smlouvy jsem se dozvěděl, že na toto číslo žádná platná smlouva neexistuje a dál jsem se nedostal. No a v pondělí mi přišla SMS, že termín neplatí. To je tedy má zkušenost. 1 Quote 500 Mb/s - Komfort CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG Kladno, Kročehlavy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Také mi už 2 přišlo, že termín neplatí, jednou to bylo z důvodu změny služeb a podruhé po prosbě o odložení migrace, což už nyní není možné. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulva Posted January 27, 2022 Share Posted January 27, 2022 @Ondra - Vodafone mimochodem, po přechodu, v případě problémů s internetem se dá stále volat linka ExUPC? Nebo už jen Vodafone? Quote Premium Profi Premium 5G Základní Vodafone Station WiFi 6, CA modul localhost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted January 27, 2022 Share Posted January 27, 2022 Dá se volat stále, navíc operátor to umí v případě potřeby přepojit dál. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted January 27, 2022 Help center Share Posted January 27, 2022 @Vulva Jak už tu padlo, kolegové vás v případě potřeby přepojí 🙂 Obecně ale platí číslo 800770077 nebo případně 800777731. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.