Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 4 hodinami, Jardabr napsal:

@Vulva - předpokládám, že je to přechod bez UPC settop boxu. Jinak by ho musel přinést čáp. 😉.

V tom asi bude problém s přechodem ostatních zákazníků, že nemá kdo krabičky vyměnit.

 

Jj, používám jen CA v TV, rychlejší než nějaký settop box, navíc streamovaná televize je pro mne v podstatě úplně pasé, kromě občasného sportu, jinak se díváme stejně jen na streamované HBO a Netflix.

A s Vodafone fakt spokojenost, internet běží stabilně na 100/60, pevná IP, v mobilu mám za super cenu neomezená 5G data, neomezené volání a 1000 minut do zahraničí (Neomezený Premium 5G tarif), takže se nemusím ohlížet co stahuji, a k TV Klasik je přihozeno HBO zdarma. Když je nějaký problém, na infolince (ExUPC) jsem zastihnul operátorku i ve 23:30. Nemám co bych kritizoval 🙂

 

........

 

Ale otázka k HBO GO .. ve Vodafone je zobrazeno jiné číslo účtu a PIN pro aktivaci HBO GO přístupu než bylo v UPC systému. Přestane ten dosavadní účet fungovat? Je potřeba to nějak znovu provázat?

Upraveno uživatelem Vulva

  • Ultra+ Profi
  • Premium
  • Základní
  • AVM FRITZ!Box 6690
  • localhost
Odesláno
@ Medvěd Reaguji na tvoje slova:

"No tady se člověk dozví moudra. Všichni ostatní jsou špatní, nekvalitní, lokální, jenom Vodafone je nej. Všem špatným, nekvalitním a lokálním to funguje, jenom skvělému Vodafonu ne. Tomu se říká:
a) lhát si do vlastní kapsy nebo
b) holit zákazníky a kašlat na ně
Slušný.
"

Jinak já osobně žádné extra problémy po přechodu k VF nemám, vyjma stále polofunkčního Telefonu (ale to není úplně zásadní věc, která by mě trápila) a naopak jsem místo tarifu 240 získal tarif 350, který dřív u UPC v moji lokalitě nešel. CA moduly mně také zůstaly všechny 4 a fungují, takže celkově spokojenost.

Pokud jde o jásající zákazníky, tak ti obvykle nemají důvod dávat svoje nadšení najevo a vždy jsou nejvíc slyšet ti nespokojení. Tak to prostě bývá.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Co je na tom divného, že když má objektivně někdo nefunkční služby (viz např. já), tak se ozve?

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
Nic na tom není divného.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@Vulva Hezký večer, pokud jste už HBO GO používal, tak vám registrace zůstává. Kopíruji z webu:

 

Vaši registraci do HBO GO také přeneseme k nám. Váš login (e-mail kterým se přihlašujete) i heslo zůstanou stejné.

  1. Jděte na stránky hbogo.cz nebo do aplikace HBO Go
  2. Zvolte Přihlášení
  3. Vyberte možnost Přihlásit se prostřednictvím operátora
  4. V rolovacím menu vyberte Vodafone Česká republika
  5. Dál pokračujte zadáním e-mailu a hesla jak jste zvyklí

Upozornění: V rámci převodu vaší registrace do systémů Vodafonu může dojít ke krátkodobému výpadku služby HBO GO. Většinou v řádech hodin, maximálně do druhého dne.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
před 3 hodinami, Marek-26 napsal:

@Jardabr Mění se jen boxy, které byly propojeny s internetem. Pokud někdo má nepropojený box či jen CA modul, tak se migruje celá smlouva jen mezi systémy bez výměny.

Nicméně mi v listopadu přišlo, Převedení služeb proběhne v termínu 15.01.2022 - 21.01.2022 i s pronájmem TV zařízení za 100 Kč.

Několikrát jsem se minulý týden snažil s automatem domluvit, abych se ujistil, že chudák technik nemrzne od pondělka na schodech. Bohužel při zadání čísla smlouvy jsem se dozvěděl, že na toto číslo žádná platná smlouva neexistuje a dál jsem se nedostal.

No a v pondělí mi přišla SMS, že termín neplatí. To je tedy má zkušenost.

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG
  • Kladno, Kročehlavy
Odesláno

Také mi už 2 přišlo, že termín neplatí, jednou to bylo z důvodu změny služeb a podruhé po prosbě o odložení migrace, což už nyní není možné.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Ondra - Vodafone mimochodem, po přechodu, v případě problémů s internetem se dá stále volat linka ExUPC? Nebo už jen Vodafone?

  • Ultra+ Profi
  • Premium
  • Základní
  • AVM FRITZ!Box 6690
  • localhost
Odesláno
Dá se volat stále, navíc operátor to umí v případě potřeby přepojit dál.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@Vulva Jak už tu padlo, kolegové vás v případě potřeby přepojí 🙂 Obecně ale platí číslo 800770077 nebo případně 800777731.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.