Jump to content

Modem Vodafone Station


Ritchy

Recommended Posts

Já mám Station s Wifi 6, dostal jsem ho v pondělí a od té doby se drží.

Takže tvůj @Altinikbude zřejmě na reklamaci. 

Jedině co mi na výpisu dole nesedí je stav wifi -  neaktivní. Wifi je zapnutá, používám zařízení v režimu router s wifi.  Jen proti původnímu Compalu nemám rozdělené wifi SSID, ale jedu 2,4 i 5 GHz jako jednu síť. Kupodivu si s tím zatím zdá se i chytrá domácnost nebo třeba wifi tiskárna poradila. 

image.png.73a78ac01c08cc0b54ed536111d7fb4b.png

image.png.5a3972a368abae61afa735e1bbe69316.png

Edited by Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha 13
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Děkuji oběma za rady, budu se jimi řídit. Počkám si na případný další výpadek, zdokumentuji ho a kontaktuji operátora s žádostí o pomoc.

  • Start
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Partyzánská 822/16
Link to comment
Share on other sites

před 8 hodinami, Altinik napsal:

Osobně jsem včera asi 5x musel restartovat modem. Dnes 2x. Jakmile odesílám data na FTP, VF Station odpojí - cca po hodině - všechny své LAN porty a prostě nefunguje. Problém vyřeší restart. Mám jej v bridge režimu, nicméně i PC připojený přímo k modemu má stejný problém. Hlášeno přes formulář již včera. Dle mého musí být modem vadný. 

 

Zkusil bych reset do defaultu (v bridgi to vůbec nebolí) a pokud bude tohle dělat dál, tak řešit s podporou - byl jsem na tom před rokem podobně, nakonec jsem dostal novej modem a od té doby je všechno v pohodě.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax
  • Praha 6
Link to comment
Share on other sites

Tímto děkuji Veronice za ještě přesnější návod pro postup. 

před 22 hodinami, Veronika - Vodafone napsal:

@peťanPěkné odpoledne, spíše doporučím kontaktovat přímo od zařízení technickou podporu na lince 800 77 00 77 (volba v menu 2), kolegové májí nástroje k provedení diagnostiky připojení.

 

  • Start
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Partyzánská 822/16
Link to comment
Share on other sites

Ani výměna modemu nepomohla. Podle hodnot bude asi rušení na trase. Ohlášeno na VF, ale stále na své adrese vidím, že se neeviduje žádný výpadek. Nyní bude VF monitorovat trasu pár dní a pak se ozvou (řečeno po telefonu).

 

2024-06-25_164622.thumb.png.91a301a8bb94a5dfab66a55e266fe8e9.png

  • Kabel 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Že na své adrese nevidíš výpadek není nic zvláštního, ty hlášené výpadky tam jsou tam až ve chvíli kdy to postihne větší množství uživatelů, kvůli jednomu uživateli tam info nebude. 

No a ten signál hlavně na upstreamu vypadá trochu hůř, kdy modem musí vysílat už docela vysokým výkonem, ale pořád je to ještě tak tak v normě.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

@tomus: A je stále v normě, když jsem bez potíží měl upstream kanály s OFDM - 1024QAM a nyní mám 16/32QAM? Mi připadá konektivita relativně v háji. Restartuji modem, odešlu emaily a zase jsem na tomhle:

2024-06-25_165827.png.59cc3ba4adad7a3d6733c2429a35542b.png

 

2024-06-25_165856.png.531d8e79be178430294ac261ef04cd84.png

  • Kabel 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...